Chevrolet loni zčeřil vodu, když jeho vozy pod kapotou schovaly sice na první pohled maličké motory o objemu 1,6 litru, jenže doplněné turbodmychadlem. Na rovných tratích tak nemají konkurenci.
Příloha Masarykův okruh:Mistrovství světa cestovních vozů se jede v Brně 18. a 19. června 2011 |
Jenže jen na rovných tratích a za určitých podmínek. Stačí trochu deště a všechno je jinak. Seat se přitom může se chlubit, že za volantem jeho naftového vozu sedí téměř padesátiletý nestor startovního pole Gabriele Tarquini. Ten svou vyzrálostí může převálcovat kdekoho.
Brněnská trať však nejvíc sedí vozům BMW. Loni nebyla o konkurenci vůbec žádná řeč, bavorská továrna si suverénně připsala vítězství v obou nedělních závodech. Kavalerie chevroletů tak na Masarykově okruhu nemá vůbec nic jisté.
Nahlédnout lze i do zázemí jednotlivých týmů. A můžete zde narazit i na paddock girls.
Na okruh navíc vyjede i Volvo C30 v barvách týmu Polestar. Zatím se moc neprosazuje, ale šéfové týmu se rozhodli okoukat něco málo od konkurence a už testují přeplňovanou šestnáctistovku. Chtějí ji nasadit ještě letos, prý během června.
Poprvé by nadopované Volvo proto mohlo překvapit právě brněnské diváky. "Vypadá to, že motor má obrovský potenciál. Myslím, že s ním dokážeme udělat velký krok dopředu a budeme konkurenceschopní," věří pilot Polestaru Robert Dalgren.