- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Myslíte taky na vozíčkáře?Teď je jízda po rynku na překousnutí jazyka a všude zase beton ?Svoboďák je taky smutnej a betonovej plac.Nainstalují tam kameny proč tam nejsou stromy?
1 - proč je tam tak málo zeleně?
2 - kam postaví auta stánkaři?
3 - kam se schovají ostatní auta, kterým porozdávali radní vyjímky?
Proč jsou brněnští radní tak "na palicu" ? zase betonová výheň přes kterou se v létě nebude dát přejít. Ostatně, podívejte se na návrhy Dominikánského náměstí, tam má být něco podobného. Beton, mramor žula, nikde stín, jen rychlý úprk přes spáleniště
taky se mi to tak zdá.
V betonářské loby se razí heslo, nejlepší zahrádka je betonová a dle tohoto hesla se asi budou předélávat všechny větší plochy...., pokud ta plocha bude dlouhá, tak se pro změnu možná použije i ten asfalt...
Opravdu nechápu proč tržiště slouží jako mobilní prodejny zeleniny. Opravdu prodávat na tržišti (zelném rynku) bych povolil pouze prvovýrobcům. Nově nastavené podmínky (zákaz parkování - tj. vyložení/naložení auta a odjezd) budou vyhovovat pouze velkoprodejcům, tj. těm, kteří by v normální společnosti měli prodávat v kamenném obchodě.
Jo, a závěrem svého dopisu bych, vážení sódruzi dodal: Kdo si sakra myslíte, že bude asi tak to místo k odpočinku a oddechu využívat? Vsadím štyry pětky, že to bude stejný jako na Svoboďáku
>>Architekti si představují, že obchodníci ráno své zboží vyloží, odjedou auto zaparkovat někam jinam a odpoledne s ním pak zase přijedou.<<
-
KAM někam JINAM? Vy mantáci neskuteční, KAM asi jinam mají jet??? A ten nápad s parkováním v podzemních chodbách, to asi má být, jakože se tam dá udělat parkoviště i když tam jsou podzemní chodby, protože do těch se rozhodně žádný auto nevejde a taky by to byl EVROPSKÝ UNIKÁTNÍ PŘÍKLAD DEMENCE.
-
Je jasné, že městským úředníkům je úplně u zadku, jestli se tam dá parkovat, protože oni výjimku vždy mají, smradi. Jinak jejich ideál - město bez aut a BEZ MHD, protože šaliny prej na masaryčku nepatří, to je ideál pro dutou úřednickou palici a ne pro lidi!
obávám se, že je úplně jedno, jestli to jsou socani, ods a nebo kdu. Je to všechno stejná verbež zkorumpovaná. Na oko se hádají, ale jak se jedná o rozhodování, jsou v tom zajedno. Podívejte se na hlasování zastupitelstva. Hlasuje se anonymně (tím pádem jsou kryti) a podle počtu hlasů zjistíte, že si velice dobře rozumí „napříč celým politickým spektrem (až na pár vzácných výjimek z nějakých nestraníků a nezávislých a pod.)…
Jinak ty chodby jsou dost velké a prostorné, to byste se divil (byly stavěny pro povozy taženými koňmi). Ale dělat z toho parkoviště, by byla skutečně nehorázná prasečina. Ale když o tom rozhodla ty prasata zastupitelská… :-(
Jen pro zajimavost — kdyby lidi věděli, jak „tenká“ je zem na šilingráku a jaké prostory jsou pod ním, tak by tam auto nezaparkovali. A náklaďáci tama jezdí jako nic. Jo, tenkrát se umělo stavět zatraceně kvalitně!
nové cesty, nové nádraží, sochy, šaliny, náměstí... přijeďte se podívat do Zlína, ať vidíte, co je to bo*del
Podobně jak zmastili Redutu. Jedna z nejstarších barokních budov v Brně, nejstarší divadelní budova v Evropě (sic!) a oni uvnitř vymlátili původní štukové a baroktní ozdoby a zmodernizovali (čti: zmrvili) ve stylu skloželezobetonových rychlokvašek!!! Hnus!
Parkování na zelňáku? Jestli to vyřeší podobně, jako parkování dole na Kaunicově (nevyhovující poloměr zatáček, předražené parkování), tak se máme na co těšit! Mimo to na zelňák stejně nikdo nejezdí nakupovat autem, to je přece nesmysl. Navíc — od doby, kdy zavedli povinné uniformní stánky (předražené, těžké a šlompácky zhotovené), v podstatě odtranili malé pěstitele a nakonec se tam dodává ze stejných zdrojů, co do hypersuper (stačí se podívat ráno, jak ze dvou či tří náklaďáků se distribuuje zboží na většinu stánků)… Zelňák přežívá sice, ale jak dlouho? Pamatuji doby, kdy to tam opravdu žilo a kdy to fungovalo tak jak má. Po zavedení nových pravidel prodeje to šlo velmi rychle do pryč! Ale kšefty (zastupitelské) porostou!
Nevíte odkdy ta nová pravidla platí?
to nemá smysl. Několikapatrové parkoviště pod zelným trhem, horní patro by mohlo mít výtahové spojení se stánky, jako to má takřka každá hospoda pro sudy. Tím by se vyřešilo zásobování trhu i problémy zákazníků. Kdo se chce vláčet s plnou taškou zeleniny kdoví kam k autu ?
Pak by tam vzniklo něco lepšího než je známý Viktualien Markt v Mnichově.
a) parkoviště má smysl jenom pro rezidenty a firmy
b) protože dopravní spojení Zelňáku tvoří pouze velmi úzké uličky nevhodné pro silnější provoz
c) pod Zelným trhem je pěkná sbírka starých chodeb, nikoliv tedy místo pro plechové popelnice
d) nekupujte plnou tašku, když ji neunesete, na trhu se ostatně nakupuje na dva tři dny a ne na měsíc
Namísto pestrosti stejnokroj a zase generální monopolní dodavatel... Korupce... At si tam postaví zelinář po zaplacení (skoro) co chce!
Kdyby raději zmizela ta hranatá nevkusná hranatá komunistická budova stínící radnici... Auta bych pouštěl jen v So a v Ne večer. (kvůli kini a j. sem jezdí i přespolní, místní dojdou nebo dojedou šalinou :-)
Kino a j. funguje i přes týden. Auta tam také mohou parkovat jenom večer (co nemaj výjimku). Zase chápu, že když tam někdo bydlí, že by si jako mohl to auto mít kam dát (jedno na byt).
no paráda, a do Komárova budem chodit pěšky. Sakra ať magistrát radši dořeší prachy na stavbu tý šaliny do Komecu nebo postaví někde auqapark za Brnem, Zelňák klidně počká né?