- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže dnes sobota 27.2., překrásný den jako stvořený k pokračování prací - v celé Joštově ulici se už od ćtvrtka odpoledne nepohnulo ani kolo. A úsekmezi Brandlovoua Joštotvou rozhodně dokončený ještě není ...
Ten rozpis prací bych docela také uvítal ...
možná by čtenáři přivítali rozpis prací, alespoň předpokládáný. Jako co kdy kde.
Takhle mne zase jen nalákal titulek a přitom jsem se z článku nic nedozvěděla.
Jsem zvědavý, kdy se u nás začně hledět i na rychlost oprav a ne jen na cenu. Někdy je lepší zaplatit o 10-20% víc a mít projekt dokončený v poloviční době.A to se netýká jen staveb ve městech, ale i na dálnicích. Naši stavaři, úředníci a politici by si měli udělat exkurzi třeba do Japonska - aby viděli, jak se dá efektivně a rychle stavě za provozu. Mají tam vypracované postupy umožňující např. stavbu tunelu pod vozovkou bez přerušení provozu. Používají se i v menších městech jako je Sapporo.A samozřejmě se pracuje 24 hodin denně. Ruku na srdce, kdy jste vyděli na uzavírkách na D1 dělníky? jestli 8 hodin denně, tak moc. Nejnižší cena není vše. ČR je již dostatečně bohatý stát na to, aby začala alespoň trochu hledět i na kvalitu a rychlost. Pro komfort občanů to stojí za to. Tímto nekritizuji postupy v centru, ale obecně stav v ČR. Týká se to jak oprav dálnic, tak třeba výstavby některých částí brněnského městského okruhu, kdy jsou uzavírky bezdůvodně dlouhé či by šly výrazně zkrátit.