Diskuze

V Brně vznikl stroj, který opraví díry i v mrazu. SIlničáři jej kupovat nebudou

Oprava často i hlubokých děr na silnicích po zimních mrazech by mohla být levnější a šetrnější vůči přírodě. Brněnská firma Siltek totiž vyvinula ojedinělý stroj Silkot, který rozbité cesty opraví s využitím odpadového materiálu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pickup

14. 3. 2010 15:20
Kdyby tento stroj bkom koupil,

neměly by ty správné firmy pravidelné kšefty. Jsem zvědavý, jak opraví ty pasti na mamuty v Komárově na mostě k Makru, kde mají v průměru půl metru a jsou v nich vidět původní kostky pod 10cm asfaltu. Myslíte, že je obříznou, nahřejí, napenetrují a zaasfaltují tak, jak velí technologický předpis? Asi ne. Viděli jste snad někdo takové díry třeba někde ve Vídni? Asi taky ne... ;-€

0 0
možnosti

emkon

14. 3. 2010 14:16
NEUVĚŘITELNÉ

Na stroj, který má návratnost investice 9 měsíců (!!!!!!!!!!) nedá (nemá??????) Bkom peníze. Raději budou stejné díry v silnicích látat pořád dokola, než aby to jednou opravili pořádně. Jezdím denně po velkém městském okruhu, tak to vidím.

0 0
možnosti

bskoupy

14. 3. 2010 13:33
"Musíme po zimě spravit velké množství výtluků velmi rychle.

 V takovém případě přijde levněji klasická metoda, protože stroj je určen spíš na zvlášť kvalitní, lokální opravy," dodal Zouhar.

Zvlášť "kvalitní" je zřejmě vedením Správy a údržby silnic preferovaný technologický postup, kdy k díře přijede náklaďák, bez předešlého ošetření výtluku (očištění, odstranění nepevností) do něj nastříká tekutou asfaltovou směs, až na díře vytvoří čepici (kopeček), tuto směs bez udusání pracovník pouze ručně posype drtí a hurá! k další díře. Nějaké zaválcování (udusání) do roviny je podle této "technologie" naprosto zbytečné.

Prvním vozidlům, které přes takto "opravenou" díru přejedou, se tekutý asfalt vytrhne z díry a nalepí na pneumatiky (auto má pak "kvalitně" asfaltem nastříkané podběhy). Správa a údržba silnic "vykázala" další opravený úsek a zřejmě i "účelně" vynaložené prostředky. Že taková "oprava" nevydrží ani polovinu následené zimy (již v lednu jsou na místě letních "oprav" znovu výtluky), nikoho nezajímá.

0 0
možnosti

sdsa

13. 3. 2010 17:46
az zase potkam idioty

co foukaji asfalt ze sterkem, tak to nezustane pouze u vypustenych kol u te jejich popelnice

0 0
možnosti

antigogo

13. 3. 2010 13:39
Pochopitelné!

Koupit jej by byla čára přes rozpočet jihomoravské stavební mafii a duševním úplatným pahýlům na kraji a na brněnském magistrátu.

0 0
možnosti

R.A.K.

13. 3. 2010 21:08
Re: Pochopitelné!

R^R^R^

0 0
možnosti

Mychal.B

13. 3. 2010 9:26
Na jižní Moravě očividně nepotřebují kvalitní opravu silnic

Raději budou 2x do roka zalívat ten samý výtluk Rv;-€

0 0
možnosti

JuraKot

13. 3. 2010 8:51
Logika

Proč opravovat díry kvalitně jednou za pár let, když je můžeme opravovat několikrát do roka.

0 0
možnosti

idesnej

13. 3. 2010 9:21
Re: Logika

a co by dělali silničáři celej rok, kdyby si nešetřili práci? ty vůbec nemáš socialni citeni,

0 0
možnosti

lukim

13. 3. 2010 7:08
To by

jste se divili, jak krásně se opravují díry za mrazu v lednu 2010 na silnicích např. v Praze 14 a bez spec. stroje !! Že tam byla díra za týden znovu, to už asi nevadilo (křižovatka Cíglerova - Broumarská a umělci z fy Jurek) ;-ORv;-€

0 0
možnosti