Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brno má velké stavitelské ambice. Za deset let může být k nepoznání

Jaký pohled by se naskytl Brňanovi, který by dnes z města odjel a vrátil by se až za deset let? Spoustu míst by nepoznal. Na královopolské nádraží totiž možná usedne obří "vážka", nad halou nového hlavního nádraží se má pnout obří scarabeus, v Panenské vyroste parkovací dům s­ kaplí na střeše.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Brad Pittbull

A co Stínadla?

Francouzská, Vranovská, Cejl.. Budou rovněž k nepoznání?

0/0
9.4.2010 23:42

kostej_

Re: A co Stínadla?

Ano, budou ověšena výstražnými cedulemi v pěti jazycích.

0/0
7.5.2010 3:51

snizek-do-nosanku

no

ja pred 10 lety odjel  nebyl v cr takze hadam ze budu mit podobny problem:))))

0/0
7.4.2010 17:48

miropiro

Za deset let může být k nepoznání

Anebo také ne, když nebudou peníze ;-D

0/0
7.4.2010 15:15

hahaha

Za deset let může být k nepoznání....

k nepoznání bude tak akorát ten papír na kterém je to namalované,než projde rukama všech novinářů,což je zřejmě jeho učel.;-D

0/0
7.4.2010 7:47

Kelyš

Pod vedením Onderky a jeho loupežníků bezpochyby............

0/0
7.4.2010 0:40

hahaha

Re: Pod vedením Onderky a jeho loupežníků bezpochyby............

Ty v Brně moc dlouho nežiješ co? Jinak by jsi věděl,že Onderka a jeho ČSSD jsou u moci velice krátce! A že ti loupežníci před nimi,to byla poněkud jiná strana,čímž nechci říct,že tahle je lepší,nebo dokonce že něco splní.

0/0
7.4.2010 7:44

bob52

Re: Pod vedením Onderky a jeho loupežníků bezpochyby............

Ti loupežníci před tím aspoň neslibovali, ale konali (občas). Nicméně slibem nezarmoutíš a já jako fanoušek mám rád pohádku o narvaném stadionu pro 30 tisíc lidí :-).

0/0
7.4.2010 12:50

Mychal.B

Ale houbelec

Na půlku nebudou prachy a druhá půlka neprojde přes zelené a jiné aktivisty :-P

0/0
6.4.2010 17:51

hyppy

Re: Ale houbelec

Tak rekonstrukce náměstí nemá se zelenými naštěstí co do činění. A nádraží se bude stavět nebo rekonstruovat tak či tak. Otázka je spíš jak dlouho to bude trvat..

0/0
6.4.2010 21:18

antigogo

Re: Ale houbelec

Dlouho, protože stavební loby a mafie je v Brně známa.

0/0
6.4.2010 22:31

antigogo

Říkám - jako kněžna Libuše, jako Libuše

;-D;-D

0/0
6.4.2010 17:40

prolhani.novinari

Víte co je nejdůležitější stavba v Brně?

Výpadovka na Prahu. ;-D;-D

0/0
6.4.2010 15:26

martince

Re: Víte co je nejdůležitější stavba v Brně?

:-/

0/0
6.4.2010 15:30

HaT007

Re: Víte co je nejdůležitější stavba v Brně?

Jj, aby cajzly vypadli....

0/0
6.4.2010 15:41

xpett

Re: Víte co je nejdůležitější stavba v Brně?

;-DR^

0/0
6.4.2010 16:34

prolhani.novinari

Re: Víte co je nejdůležitější stavba v Brně?

Do Brna nikdo nejezdí ;-D

0/0
6.4.2010 17:23

xpett

Re: Víte co je nejdůležitější stavba v Brně?

řekl zakomplexovaný cajzl?!

0/0
6.4.2010 17:51

Brcjko Notorovicj

Re: Víte co je nejdůležitější stavba v Brně?

Rv

0/0
10.4.2010 21:49

m+a+t+y

Re: Víte co je nejdůležitější stavba v Brně?

Rv ses chudak

0/0
7.4.2010 7:34

saldo

Plány jsou to hezké,

ale kdy už konečně z nám. Svobody zmizí ta ohavná omšelá káď, které se vzletně říká kašna? Kdyby to viděl poeta, po jehož verších šlapeme (a nikdo si jich nevšimne, natož aby je četl), asi by se zhrozil. No, někdo se nabalil, ale Brnu to neprospělo.

0/0
6.4.2010 14:43

ODSakEda

Re: Plány jsou to hezké,

Já Skácelov yčetl i poslouchal v písních věnované Skácelovi od Pavlici :-) Al eje fakt, že taková vana je oemezenecký výrobek, jako strojař mi přijde, že si někdo ušetřil práci a výrobní náklady na toto "umělecké" dílo...:-/

0/0
6.4.2010 16:12

doccars

je smutné že sliby zůstávají

před volbami v roce 2006 se nám snažil namluvit tehdy budoucí primátor Onderka jak se zde postaví stadion a nádraží a zase stadion. Tak si to shrňme: postavil se soud - o 1,2 miliardy dráže než bylo v projektu, zboural se starý zimák a na jeho místo se za 35.000.000 postavila mobilní plocha na bruslení v hodnotě asi 5.000.000. No a to je vše. Takže ambice Brna stavebníka si nechte pro koně,ten má větší hlavu.Rv

0/0
6.4.2010 14:29

ondraone

co to zase je?

redakce i dnes, z čeho jste placení? další PR reklama pro MMB, případně pro oranžové chlapce... Stejně jako když primátor kopal lopatou v tunelu, až se potkal na druhé straně...

naštěstí řada lidí ví, jak to ve skutečnosti je.

0/0
6.4.2010 13:58

Karel Infeld Prácheňský, osobně

Bazén v Kohoutovicích

O tom že se má v Kohoutovicích tento měsíc otevírat nový bazén je asi dobře známé, ovšem některé jsou dosti zarážejicí - ještě na konci března t.r. město nevědělo, kdo bude provozovatelem, a na dotaz kdy bude bazén otevřen dostatne člověk odpověď "někdy v dubnu", žádný pevný termín není daný - prostě pohodička, až to bude tak to bude... Jestli takhle amatérsky chtějí stavět v celém Brně, tak to ať raději vyhodí ty prachy do kanálu...

0/0
6.4.2010 13:31

Karel Infeld Prácheňský, osobně

Re: Bazén v Kohoutovicích

Mám tam pár chyb, ale vy mně chápete :-)

0/0
6.4.2010 13:39

Ebo

hmm...

..a co kdyby nejdřív laskavě dokončili, to co začli ? .. třeba ten pitomej VMO .. takhle rychle kdyby stavěli v komunistické číně, tak je všechny nechají postřílet..

0/0
6.4.2010 12:29

ODSakEda

Další hnus...

Rv

0/0
6.4.2010 11:25

Stojan_Jakotyc

Městu rozvoj přeju, ale

obávám se, že tohle P.R. magistrátu budeme do voleb číst ještě několikrát. Nikdo vám nemůže dát to co já vám můžu slíbit - tak nějak to na nás pan primátor hraje...

0/0
6.4.2010 10:11

ronousek

Brno má velké stavitelské (megalomanské) ambice

Většina stavitelských ambicí skončí na tom, že chybí miliardy Kč.

0/0
6.4.2010 9:37

Petr ze Štýřic

Za Brno šedivější

Jen namátkou z mistrovských kousků radnice:

- šedá fasáda hlavního nádraží

- káď na kapry na letišti Nám. Svobody

- absence cyklostezek v centru

Nejbližší trapas: kaple na parkovacím domu

0/0
6.4.2010 8:45

King_Feanor

Re: Za Brno šedivější

ta šedá na nádraží je ale původní barva...;-) ať je třeba to nové nádraží fialovo-žluto-červené... ale té staré budově by to neslušelo.

0/0
6.4.2010 10:31

m+a+t+y

A co metro?

Už několik let se mluví o metru a před několika měsíci tahle myšlenka ožila.Nevím,proč se to tady také neobjevilo,nebo že by zase nic?Vždyď z okrajových částí do centra to pozemní dopravou trvá někdy s přestupama kolem jedné hodiny.

0/0
6.4.2010 8:43

;-)

Re: A co metro?

Brnu zatím dostačují tramvaje. Třeba z bystrce to trvá půl hodiny na nádraží - pro tuzemce běžná doba, ale ve světě lidi klidně jezdí do práce běžně hodinu, někteří i 2. Odůvodněním pro stavbu metra nemůže být jenom to, že to odněkud trvá dloho - je třeba, aby byl z/do dané lokality i dostatečný počet cestujících. Spíše bych by pro větší rozšíření tramvajové sítě, která v Brně dlouhodobě stagnuje. Možná by šlo zvažovat přeložení některých úseků tramvaje pod zem, ale stavba metra je celkem zbytečná, nákladná a nebyla by využita.

0/0
6.4.2010 10:43

HaT007

Re: A co metro?

Uz sem o tomhle taky uvazoval. Rikal jsem si proc stim ale mesto nepocita uz dnes. Trebas priklad Pekarska. Komplet rozkopana kanalizace, komplet prebudovane site. Proc uz v teto fazi neudelat tunel pro metro. Lepsi ted nez to za 10-20 let kopat komplet znova. A co sem tak slysel, oprava kanalizacni site ma postupne pokracovat dal a dal - tj. mohli sme tu mit metro (nebo jakoukoli podzemku) nadrazi - krpole dejme tomu za 10let - 15let. A pochybuju ze tahle by zustala nevyuzita...

0/0
6.4.2010 12:32

m+a+t+y

Re: A co metro?

Dobre Bystrc,tam jede z centra prima linka,ale z tech okrajovych casti kde prima linka neni,tim myslim treba Ivanovice,Stara Lisen a dalsi tak se to blizi k hodine.

0/0
7.4.2010 7:41

Autobus s tykadlama

Re: A co metro?

Metro? Ve čtyřsettisícovém městě?? Jste normální?

Aby se vyplatila tak drahá sranda, jako metro musí jím denně projít alespoň 200.000 lidí. Ani některé stanice metra v Praze nemají takový obrat cestujících ( a ono žádané metro na Ruzyň doplatilo právě na nedostatek lidí, jenž by mohlo vozit).

Druhá věc je, že Brno stojí na pískách a jílech, stavět pod ním velké množství tunelů je bláznovství a ekonomická sebevražda.( a před několika lety technicky nemyslitelná věc.)

Brno by mělo rozvíjet tramvajovou dopravu, v nekterých úsecích zakopat tram pod zem a v okrajových částech vystavět tramvajové rychlodráhy. Ale klasické metro je totální kravinismus. Ostatně ještě stále je živý projekt tramvajového tunelu pod Špilasem a odlehčení Hybešovy proražením nové ulice.

Do Kohoutovic a Bohunic by byla vhodnější rychlodrážní tramvajová trať. Prodloužení 2 na Lesnou a 25/26 na Jírovou je v plánech už také pár let.Mluví se o prodloužení trolejbusu na Kamechy. ...

0/0
10.4.2010 23:18

Autobus s tykadlama

Re: A co metro?..pokr.

... Naopak tramvaj do Bosonoh pokládám dost za zbytečné a rozhodně ne za prioritu ( I když toto je jednoduchá stavba - stačí přeskočit silnici, to prodloužení nemá ani kilometr). Tramvajová trať do Kampusu a k FN mi přijde mnohem důležitější.

Ohledně těch okrajoivých čtvrtí. Kromě případného prodloužení stávajících tratí se přímá linka do centra asi čekat nedá. To je daň za bydlení na okraji města. Máte čistčí vzduch a hezčí okolí mnohdy venkovského charakteru, ale holt nemůžete čekat šalinu na návsi. I ta Bystrc je hodně velkou vyjímkou, když jsem před lety přijel poprvé do Brna, koukal jsem kam mě to ta šalina veze. Vypadovka, les, louka a najednou paneláky;-D.Připadal jsem si jak na meziměstský trati Liberec-Jablonec;-D

0/0
10.4.2010 23:25

martince

a jeje

Nezlobte se na mě, su Brňák a své město podporuji nade vše, ale myslím, že z těch projektů se dotáhne do zdárného konce tak maximálně třetina a z ní ještě polovina bude předražená a z.urvená. Tak to prostě u nás chodí. Ještě se divím, že tento článek necituje našeho největšího "budovatele" Onderku.

0/0
6.4.2010 8:42

Haligali

Re: a jeje

R^R^R^R^R^R^R^

0/0
10.4.2010 11:29

Kecaj

???

Olíni se zbláznili.         ;-D;-D;-D

0/0
6.4.2010 8:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.