Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za R 43 a R 52 bere Venclík sto tisíc. Co pro projekty udělal?

Ministr dopravy Gustav Slamečka stáhl v pátek svůj návrh na odvolání bývalého šéfa jihomoravské ODS Milana Venclíka z funkce vládního zmocněnce pro výstavbu rychlostních silnic R 43 a R 52. I když byl pouze odložen, pro Venclíka to znamená sto tisíc měsíčního platu navíc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pikot

Proč by měl Venclík něco dělat?

Má funkci. A to přece v České republice stačí!

0/0
15.4.2010 21:39

VerneP

njn, ...

dalsi komancsky /vim ze je z ODS, ale chovani ma jako minuly mocipani, kumulace funkci, zodpovednost zadna, prace neni videt/ vyzirka.

0/0
15.4.2010 7:28

xvl

Ja mel za to, ze vsichni modri

jsou pracoviti, pilni a schopni:) Tento je tedy jen vsehoschopny nefachcenko...

0/0
13.4.2010 19:01

Carlos

Re: Ja mel za to, ze vsichni modri

Kdepak, i oranžády jsou pracovité, stačí se podívat na ty vybudované díry v rozpočtu :-P

0/0
13.4.2010 23:03

Agent Přisluhovač z exilu

Inzerát

Vyměním Venclíka za R43, Duchoně za R52 a Procházkovou za rekonstrukci I/53 (Znojemská).

Zn.: Jsou zbyteční.

0/0
13.4.2010 11:09

Petrolin3

Jeden za osmnáct,druhý bez dvou za dvacet.

Bývalý euro poslanec Duchoň strádá.Po opuštění europarlamentu je bez funkce a možná,že i bez příjmů.Tam si sice na něco přišel,protože ta funkce něco hodila a navíc ještě zaměstnal manželku jako asistenta,ale jeden nikdy neví jak bude.Prý mu tam říkali "nejtišší poslanec"protože za celou dobu fungování ani jednou veřejně nepromluvil.Má tedy dobré předpoklady nahradit Venclíka.Holt 0=0 nichtzmochr vystřídá nichtzmochra.

0/0
13.4.2010 10:45

Catumbelan1

Z článku jednoznačně vyplývá,

že funkce zmocněnce je naprosto zbytečná a že jen slouží pro ulití politických mrtvol na dobře placené fleky! Čili ani Venclíka, ani Duchoně!

0/0
13.4.2010 8:10

Krysařik

Taková malá trafika.

:-/

0/0
13.4.2010 8:10

stev

Není vidět ani Haška, ani Procházkovou, ani Venclíka.

Jeden za 18, další dva bez 2 za 20. Obci Troubsko, kde má být obyvatelstvo udušeno splodinami z provozu křižovatky tří dálnic, se vyhýbá jak Hašek, tak Procházková, tak Venclík. Obyvatelé jsou jim u zadnice.Rv

0/0
13.4.2010 7:59

titlis

Re: Není vidět ani Haška, ani Procházkovou, ani Venclíka.

A nějaký konstruktivní návrh, kudy R43/jihozápadní tangentu vést? Řeknete-li boskovickou brázdou, tak prosím doplnit, jak si představujete peáž po D1 od Ostrovačic na Vídeňskou, řeknete-li nestavět vůbec, postavte se do Řečkovic/ Kr. Pole a obyvatelům to zkuste říct do očí. Osobně se comnívám, že D1 by se měla od Bosonoh až po MÚK s R/43/R52 zakrýt. Je to spousta peněz, ale ve vzdálenější budoucnosti se tomu vyhnout nedá.

0/0
13.4.2010 14:06

Ebo

Re: Není vidět ani Haška, ani Procházkovou, ani Venclíka.

..a nějaký důvod proč máme být jeden velký dálniční autodrom pro celou Evropu ? ..

0/0
13.4.2010 15:26

tomas_tod

Re: Není vidět ani Haška, ani Procházkovou, ani Venclíka.

Třeba proto, že naše silniční síť je dlouhodobě nevyhovující? Ona slouží všem, ne jen těm kamioňákům z celé Evropy, někdo po ní třeba jezdí do práce.

0/0
13.4.2010 15:36

titlis

Re: Není vidět ani Haška, ani Procházkovou, ani Venclíka.

Je to týž důvod, kvůli kterému je obdobný "autodrom" například u mnohonásobně menšího Villachu, případně srovnatelného Štýrského Hradce nebo na horním toku Rýna, kde jsou dokonce dálnice dvě - na každém břehu jedna. Mapa napoví, ale jenom inteligentnějšímu.

0/0
13.4.2010 17:35

stev

Re: Není vidět ani Haška, ani Procházkovou, ani Venclíka.

Titlisi, co tady povídáte o peáži? Peáž je termín pro vedení dopravní cesty z bodu A do bodu B přes území jiného státu, zpravidla jako důsledek posunutí státních hranic. Pokud ale jde o to, kudy vést dálnice, tak určitě nikoliv skrz města. Pokud tedy má vést dálnice z Litvy do Itálie, tak zajisté mimo Brno. Jak prosté. Není důvod zavlékat tranzitní dopravu do města.

0/0
13.4.2010 19:40

chorchloj

Re: Není vidět ani Haška, ani Procházkovou, ani Venclíka.

Pokud se nekdo v Bystrci, v krajskem mesta nastehoval vedle dalnicniho telesa, muze nadavat jen sam sobe a ne se divit ze tam budou jezdit auta. Mel si zvolit bydleni na samote. Pokud si Skrblíkové levne uskudlili pozemek v planované trase rychlostní silnice, at ted nadavaji pouze sami sobe.

Ta silnice je proste neoddiskutovatelne potreba

0/0
14.4.2010 9:24

titlis

Re: peážování

Wikipedia: U silniční dopravy znamená peážování souběh dvou silnic po stejné trase. V případě trasy boskovickou brázdou by  R43 vedla od Ostrovačic po Heršpice po současné D1. Troubsku ani Bosonohám by to nepomohlo, protože ta auta by kolem obou obcí stejně jela, D1 by takovou zátěž nepobrala. O jakém zavlečení tranzitní dopravy do města mluvíte?! V Bystrci by komunikace byla zakrytá. A poslední kontrolní otázka - jak chcete napojit toto třicetitisícové sídliště na D1/D2,R43?

0/0
14.4.2010 12:50

ajk

...

jj ovčané,takto se šetří...je přece krize.....:-/

0/0
13.4.2010 7:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.