- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Koupím si novou televizi, která mě vydrží 10-15let nebo si nechám opravit starou za polovinu ceny, která si za dva roky vyžádá opravu za polovinu ceny nové, za dva roky opět menší oprava za cenu poloviny nové ,.... No neopravím si ji raději, když zaplatím jen polovinu?
V úseku, kde je plánovaný nový povrch, tedy v úseku Rájec - Lenčov jezdím několikrát denně. Tento úsek byl již letos OPRAVEN !!! a to metodou lopata a plácyplác. Po šesti, ano ŠESTI týdnech byly opravené výtluky kompletně vytlučené znovu a k nim přibylo mnoho dalších. Kde je tedy udávaná životnost záplatování ? Je to opravdu při skutečné životnosti o polovinu levnější než nový povrch ?
:o) Znáte větu z filmu Pelíšky ,, a skláři nebudou mít co žrát,, tak tohle u našich ,,flíčkařů,, rozhodně nehrozí.. ba naopak z jedné opravy vznikají 2 opravi a touhle řádou to jde dál a dál :o)))
...by se dalo označit za nevyhovující (jak uvedl ředitel Správy a údržby silnic Jihomoravského kraje Jan Zouhar).
Jak "by se dalo označit za nevyhovující" ? JSOU NEVYHOVUJÍCÍ , pane ředitel!!
Takže lze oprávněně pžedpokládat, že po příští zimě opět přibude "nevyhovujících úseků" a správy a údržby silnic budou na "flikování" požadovat stále více miliónů.
Opravování systémem
"do neupravené=nevyčištěné díry nastříkáme tekutou asfaltovou směs, až vytvoří hrbol a na něj nasypeme štěrkovou drť, o odusání se postarají projíždějící auta"
(je to někde firmou udusáno do roviny, aby oprava při průjezdu nebyla na tlumičích znát ??!), kdy se ještě tekutý asfalt nalepí prvním projíždějícím autům na pneu - to je STANDARDNÍ způsob oprav silnic v ČR!!
Podle vyjádření Správy a údržby silnic je předpokládaná (teoretická? - při dodržení všech technologických postupů) "životnost" takových oprav 2 až 5 let.
Skutečnost je taková, že takto provedené "flikování" nevydrží ani půlku příští zimy (mj. nejčastější nové výtluky a díry jsou v mistě předcházejících oprav!!). To jen svědčí o tom, jak "kvalitně" jsou opravy provedeny.
Z článku vyplývá, že z celkové uváděné délky silnic a dálnic v JmK (4 493 km, z toho nejvyšší podíl - 54 % - tvoří silnice III. třídy) je 860 úseků silnic druhé a třetí třídy v havarijním stavu (v jaké celkové délce?) a dalších 1 220 kilometrů by se dalo
za Haškem rozkradené třicetikoruny?
..je to jen poflusat tím tekutým asfaltem a posypat štěrkem .. za tuhle technologii bych vraždil.. ..vždycky jen řvu "lepiči do ****"
diry neudelala zima,ale velmi kvalitni prace nasich silnicaru.V 21 stoleti placaj diry lopatou jak ve stredoveku a to nemluvim o kvalitni technologii zalivani der a sypanim drti.Kapotu mam ja kdybych projel valecnou zonou.Nakopal bych je do pr..
Ja nevim, proc nekdo neudela neco se systemem lepeni der ... chapu, ze na vetsi opravy nejsou penize, ale proc ti lempli lepi diru stylem, ze do diry plne prachu a vody kydnou asfalt a vyrovnaji to ... dira je do tydne zpet. Tady vladne socialismus nejvyssiho kalibru...