Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Naši voliči od nás očekávají slušnou a poctivou politiku, řekl on-line Juránek

Lídr jihomoravské kandidátky KDU-ČSL Stanislav Juránek chce podporu mladých rodin na celostátní úrovni. Myslí i na problémy malých živnostníků. "Chceme velmi zjednodušit veškerou administrativu včetně daňových přiznání," uvedl Juránek v rozhovoru se čtenáři iDNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

furtspolu

KDU-ČSL do vlády ?

 To je jen sen a nebo zbožné přání. Kdo s nimi půjde do vlády ten dopadne špatně. Dlouhodobé zkušenosti to jasně

ukazují. Jak se tam dostanou tak nevědí co chtějí kromě církevních restitucí. Ale kde na ně brát ? Ať se pomalu modlí

aby se vůbec do Poslanecké Sněmovny dostali.U lidí jsou jasně profláklí-klidná síla v čele s Cyrilkem.8-o 

0/0
14.5.2010 13:14

Si0 po zákazu

Re: KDU-ČSL do vlády ?

Já vím, kde brát na církevní restituce. Z rozvoje dosud blokovaných pozemků a z útlumu povinného financování činosti církví. Je dávno spočítáno, že to přijde stát výhodněji než dnešní stav.

0/0
14.5.2010 13:55

petr_gabriel

Re: KDU-ČSL do vlády ?

Vaše zkušenosti budou asi opravdu bohaté jak je vidět zaVašich příspěvků. Myslím si, že i nevědět, co chtít by bylo lepší než vědět, co rozkrást. Pokud si přejete pokračovat v rozkrádání státu, tak Vám asi opravdu nezbude nic jiného, než se modlit, aby se lidovci do sněmovny nedostali. Přeji Vám hodně zdaru :-)

0/0
14.5.2010 15:22

Wist73

rovnost

Idnes by to mohlo nějakým způsobem zkorigovat i s ostatními deníky, Juránek měl online rozhovor před 14dny v rovnosti... 8-o

0/0
13.5.2010 19:11

petr_gabriel

Re: rovnost

Taky si myslím, že by se měla provést korekce. V televizi i v novinách straší pořád ti samí lidé (čím to asi bude co????) a už mě to nabaví. Navrhuji zvát Juránka 2-krát deně do všech sdělovacích prostředků, alespoň se od něho lidé přiučí něčemu dobrému.

0/0
14.5.2010 15:28

stev

Dálnice na Vídeň je nepotřebná. Lze ji napojit u Břeclavi.

Hlavní tahy jsou Vídeň - Znojmo - Jihlava a Praha, resp. Vídeň - Břeclav - Otrokovice - Český Těšín - Varšava. Zatahování tranzitní kamionové dopravy do města Brna je prasečina největšího kalibru. Proto vidím jako velmi důležité, aby se lidovci už nikdy do parlamentu nedostali.!!

0/0
13.5.2010 18:19

Skeptik Pavel

Člověče vy jste snad fanatik

zřejmě vám imponuje vize Brna, jako postupně upadajícího města na sestupné trajektorii do bezvýznamnosti. Přehlédnout na mapě Moravy toto 400 tisícové město, jež vytváří širší aglomeraci s cca 750tis. obyvateli, to chce hodně hodně velkou dávku ignoranství a tuposti. Brno se i díky své poloze v minulosti prosadilo jako moravská metropole, byl to logický vývoj. A proto je i spojení s Vídní přes Mikulov kvalitní dálniční komunikací zcela přirozené a v souladu s geografií i předchozím historickým vývojem.  Rakušané s propojkou R55 přes Reintal nepočítají. Howgh!

Ach tihle užiteční idioti.

0/0
14.5.2010 0:46

King_Feanor

Re: Člověče vy jste snad fanatik

asi má nakoupený pozemky v okolí Znojma a čeká, až s ebudu draze prodávat. A Mikulov mi neovní...;-D

0/0
14.5.2010 10:01

BořekŠikula

Re: Dálnice na Vídeň je nepotřebná. Lze ji napojit u Břeclavi.

Nejde to napojit, protože na rakouské straně nic není a nebude. Na dálnici přes hranice musejí být dva, a ti se už dávno dohodli, že to bude přes Mikulov. A Rakušáci mají skoro postaveno, tak to teď těžko budou měnit.

0/0
14.5.2010 11:52

Si0 po zákazu

Re: Dálnice na Vídeň je nepotřebná. Lze ji napojit u Břeclavi.

Prasečina největšího kalibru je táhnout dálnici přes lednicko-valtický areál.

0/0
14.5.2010 11:59

666

Re: Dálnice na Vídeň je nepotřebná. Lze ji napojit u Břeclavi.

Proč myslíte?

0/0
14.5.2010 12:05

Si0 po zákazu

Re: Dálnice na Vídeň je nepotřebná. Lze ji napojit u Břeclavi.

To snad nemusím vysvětlovat. Historicky, kulturně i esteticky cenné území by se tím úplně znehodnotilo.

0/0
14.5.2010 12:14

Skeptik Pavel

Dálnice přes lednicko-valtický areál.

Využívání tranzitu průtahem mezi Břeclaví a Mikulovem, tedy přes lednicko-valtický areál může situačně vyplynout právě z trvdošíjného podporování trasy obchvatem přes Břeclav. Jenže celá problematičnost trasy přes Břeclav tkví právě v tom, že rakouská strana vyloučila možnost napojení od Břeclavi přes Reintal. Tedy za stavu, kdy rakušané dovedou svoji dálnici k Mikulovu a  pokud by česká strana někdy realizovala R55 od Napajedel a Veselí nad Moravou k Břeclavi (což je ovšem vzhledem k problémům  s vedením trasy přes území soustava NATURA 2000 velmi problematické a i z finančních důvodů je relizace v nedohlednu), tak k takovému z odpuštěním  debilnímu řešení dopravní situace může dojít. Pak jediným řešením je tranzit vést z R55 po D2 na Bratislavu a nedopustit průjezd přes LVA na Mikulov. Jenže tohle neřeší rychlé spojení Vídně s Brnem. Od začátku sporu se totiž směšují dvě věci - právě rychlé spojení Vídně s Brnem  a problém tranzitu a závleku tranzitní dopravy.

0/0
14.5.2010 13:17

Skeptik Pavel

Dálnice přes lednicko-valtický areál.

Jenže když padne trasa R52 přes Mikulov a prosadí se napojení přes Břeclav ovšem s tím zásadním faktem, že od jihu, z rakouské strany přes Reintal rakouská strana prostě nepočítá (neboť je to pro ně klidová zóna), tak po dálnici to půjde jen přes Bratislavu a to lze i dnes, ovšem je toto rychlé napojení Brna a Vídně? Navíc R55 jednou asi v nějaké podobě realizována bude. Pak ovšem za stavu kdy se z rakouské strany neuvažuje s propojením Břeclav od Reintalu, a dobudování dálnice k hranicím ČR u Mikulova vznikne prostě ten problém o kterém jsem již psal. Bylo by rozumnější uznat, že 400 tisícové Brno nebude jezdit do Vídně přes Bratislavu ale že trasa přes Mikulov má svoji logiku.

0/0
14.5.2010 13:32

Skeptik Pavel

Dálnice přes lednicko-valtický areál.

Řešení závleku tranzitu nesmí být řešeno na úkor kvalitního spojení Brna s Vídní. Já v tom cítím politické tlaky  bránit rozvoji Brna, v čemž pátá kolona rádoby ekologů úspěšně hraje roli užitečných idiotů. Protože když si to spojím dohromady, tak vidím snahu Brno dále marginalizovat. Cítím, že jde o boj, jestli severojižní transevropská trasa půjde přes Brno či přes Břeclav dál na Ostravsko. Protože co jiného je bránění dálničního spojení Vídně s Brnem přes Mikulov, věčné zpochybňování R43, která právě souvisí s oním severojižním propojením střední Evropy a naopak posílení průtahu R55. Přestože Rakušané staví severojižní napojení právě přes Mikulov a ne přes Reintal. Za této situace je R55 (která je jinak pro region potřebná) jako plnohodnotné severojižní napojení smysluplná jen přes D2 na Bratislavu. Jenže Rakušané chtějí také oživit severní oblast Weinviertelu a posílit vazby Vídně a Brna, což má svoji dlouhodobou, historicky podmíněnou logiku.

0/0
14.5.2010 14:15

Skeptik Pavel

Dálnice přes lednicko-valtický areál.

Když k tomu všemu ještě přidám úvahy spojení Prahy s Vídní odbočkou z Jihlavy přes Znojmo (přičemž rakouská strana by uvažovala jen s rychlostním typem této silnice k hranici, na rozdíl od napojení Brna přes Mikulov, které je řešeno parametry dálnice), tak si Praha zrealizuje spojení s Vídní a severojižní propojení bez potřeby investic v zázemí brněnské aglomerace. Že to může omezit intenzitu tranzitu je možné ale už nikdo neřekne, že se do obnovy D1 mezi Jihlavou a Brnem třeba nekopne dlouhá léta, vše se zakonzervuje a cvrkot dění - investice, zahraniční firmy  instituce se začnou přesouvat  jinam. Už v minulosti třeba nepostavení železnice znamenalo trvalý úpadek města, které bylo proti a naopak profit těch osvícených v městě jiném. Vidíme to  i u nešťastného handrkování přesunem brněnského nádraží. Kde pátá kolona rádoby ekologů napáchala takové škody, že to dlouhodobě paralyzuje brněnskou komunální politiku.

Rád bych  se mýlil.

0/0
14.5.2010 14:36

Skeptik Pavel

R52

viz fakta v následujícím odkazu:

http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/poslanecka-snemovna/160180.aspx

0/0
14.5.2010 15:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.