Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Územní plán Brna znovu ustrnul na mrtvém bodě, brzdí se tak rozvoj města

Na podobě územního plánu se politici stále neshodují. Brzdí se tak rozvoj bydlení i podnikatelských aktivit ve městě a stále není jasné, kudy povede stěžejní silnice R43. Vedoucí odboru plánování Dana Wendscheová navíc ve funkci skončila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Skeptik Pavel

Věci veřejné

Postoje VV vůči R43, R52 a odsunu nádraží  jsou identické s programem Zelených. Je to ale šlamastyka.

0/0
22.5.2010 22:23

marlow

Na druhou stranu

si mozna ten vyhazov zaslouzi - uz jen proto ze kvuli lidem jako je ona to tem smejdum porad prochazi. Proc nerekne otevrene kdo a proc ji odvolal? Proc se jich vsichni tak boji?

0/0
20.5.2010 16:27

marlow

Natlak nedelal?

Pokud vim dostala na vyber odejit bud sama nebo vyhazov. A stoji za tim prave Martin Ander

0/0
20.5.2010 16:20

marlow

Re: Natlak nedelal?

nejen kvuli dalnici, ale hlavne kvuli tomu ze si troufla upozornit na to ze nova viceucelova hala v Bohunicich je v rozporu s uzemnim planem - mela tudy vest tramvaj pro Novy Liskovec. Ale pozemky uz maji skoupene spekulanti a ksefty jim nikdo kazit nebude...

0/0
20.5.2010 16:22

paja6666

politici vs. odbornici

Hodne spatny je, ze politici v Brne, pocinaje primatorem neberou odborniky vubec vazne a uz vubec ne jako partnery a podporu pro rozhodovani, vse rozhoduji  podle vlastniho prospechu, a pak ten rozvoj ma nejak vypadat :-/;-€

0/0
20.5.2010 14:08

iMuf

Dokud se neobnoví moravská samospráva

a Brno se znovu nestane hlavním městem, zůstane vše na zrůdné cestě nastartované roku 1948, která pražským penězovodům velice vyhovuje. Brno bude stále jen jedním z provinčních měst, na jehož oprávněné potřeby nikdo nebude brát zřetel a kdejaký užitečný i.... bude se svými protesty pro centrální orgány velice vítaným zdrojem výmluv. Pokud by si chtěl někdo připomenout: http://zpravy.idnes.cz/dopad-unora-1948-na-brno-byl-zdrcujici-dbp-/domaci.asp?c=A080225_104433_zajimavosti_taj

0/0
20.5.2010 13:40

stev

Paní Wendscheová svou funkci nezvládla.

To je celé. Odešla sama, protože až nyní dokázala rozpoznat svou vlastní neschopnost. Všichni ví, že dálnice přes město vést nesmí, jen ona ne. Všichni ví, že dálnice smí být v územním plánu nižšího celku zakotvena, jen pokud je zakotvena i v nadřazeném územním plánu. Jen ona ne.

0/0
20.5.2010 12:26

marlow

Re: Paní Wendscheová svou funkci nezvládla.

Nejste nahodou pan Ander nebo nekdo z jeho "kolegu" ?

0/0
20.5.2010 16:23

stev

Re: Paní Wendscheová svou funkci nezvládla.

Mohu Vás ujistit, že nejsem angažován v žádné politické straně. Věřím však skálopevně, že v nejbližších dnech se definitivně prokáže, že Územní plán města Brna je právě v otázce R43 v rozporu s nadřazeným ÚP, a bude prohlášen v této části neplatným. Pokud to tak dopadne, jak si myslím, pak to bude nechvalná vizitka dotyčné úřednice. A to je, protože je to z hlediska korupčních zájmů dlouhodobě nejdůležitější projekt prosazovaný všemi politiky napříč spektrem, prostě na rezignaci. Rezignovat by ovšem měli i mnozí krajští a městští politici, kteří dotyčnou úřednici do nesmyslné trasy, odporující zákonům této země, tlačili. Rv

0/0
20.5.2010 20:27

gogo1

Re: Paní Wendscheová svou funkci nezvládla.

Takže je lepší současná situace , kdy je doprava zavedena přímo do centra města a kamiony např ze směru Vídeň Svitavy, D1, Svitavy, jezdí přes BRNO-Střed.  R 43 zanesl do plánů již Hitler. Takže pokud by jsme územní plán pak asi 200 krat nezměnily, tak by tam R 43 dávno byla.

0/0
20.5.2010 22:02

stev

Re: Paní Wendscheová svou funkci nezvládla.

Bohužel, trasa přes Bystrc by opět byla jen průtahem, nikoliv obchvatem města. V tom spočívá hlavní profesní pochybení paní Wendscheové. Dovolím si odkázat na Rozhodnutí evropského parlamentu a Rady č. 1692/96/ES ze dne 23.7.1996 o hlavních směrech Společenství pro rozvoj transevropské dopravní sítě, podle nějž trasy TEN-T "míjejí hlavní sídelní útvary na trasách stanovených na síti". R43 je zařazena do sítě TEN-T. Pokud by paní Wendscheová byla skutečným odborníkem, pak by věděla už z dob svých studií, že města typu Brna potřebují obchvaty, nikoliv průtahy, a to i bez ohledu na výše uvedené. Věděla by, že trasa skrz město bude v kolizi s otázkami ochrany veřejného zdraví.

0/0
21.5.2010 9:45

borek

Územní plán dle toho, kde politik koupil pozemky

o to tady ve skutečnosti jde až v první řadě.

0/0
20.5.2010 9:42

marlow

Re: Územní plán dle toho, kde politik koupil pozemky

Bohuzel to je ten pravy duvod.

0/0
20.5.2010 16:24

good_luck!

Zlatá ODS a ČSSD dohromady

Nevíte někdo kdo ty zelené hňupy může volit?;-€

0/0
20.5.2010 8:48

iMuf

Re: Zlatá ODS a ČSSD dohromady

Vím, naivní blázni s hlavou v oblacích a bez pevné půdy pod nohama, povětšinou umělci. Podívejte se na seznam osobností volící zelené na jejich stránkách. Spousty z nich si pro některé jejich vlastnosti a um vážím a mám je rád, ovšem pro praktický život a tím spíš politiku jsou naprosto nepoužitelní. Je veliká škoda, že si to sami neuvědomují.

0/0
20.5.2010 13:18

cenzoramiluji

no tak se potkali

dva uražení, pan Ander a pan bývalý městský architekt, a chtejí zase dělat ptákoviny, a hlavně zapomněli říct, že by měl vzniknout útvar hlavního architekta hlavně pod vedením pana bývalého architekta a pan Ander mu může pak dělat zástupiče ..................................

0/0
19.5.2010 22:21

gogo1

Zelení kážou vodu a pijí víno.

Před chvílí jsem se vrátil z Wilsoňáku a to co jsem tam viděl tomu bych nevěřil, kdych to neviděl na vlastní oči. Nad sjezdovkou v lese stojí AUTO-DODÁVKA (nemá žádné povolení ke vjezdu), za ní vrčí a smrdí ELEKTROCENTRÁLA. "Před ní hlouček lidí s ANDEREM.  Pod stromy rozdělán TÁBORÁK, pár lidí cosi popíjí z PLASTOVÝCH kelímků. Na PEDESTALU zesilovací aparatůra do které hovoří Ander. ( těch pár lidí by ho slyšelo i bez zesilovače, ten mohli napájen z asi 20m vzdáleného zdroje el. z bývalého ski servisu). Následuje koncert, který ruší právě hnízdící PTÁKY. Opodál stojí 2 MĚŠTÍ policisté asi chlapce hlídali. Na stromech upevněné cedule zatavené do PLASTOVÝCH folii. Přilehlá ulice zaplněná AUTY ekoteroristů. ( normálně zde neparkuje toto dobou skoro nikdo). ANDER na kole také nepřijel , obavám , že nepoužil ani MHD. O co se jednalo - asi o oslavu zničení sportoviště spojené s volebním mítingem?   

0/0
19.5.2010 21:38

Holes

ovlivňování

Andere neboj, v budoucnu (a to brzském) už nebudeš mít možnost dělat nic, natožpak někoho ovlivňovat;-D

0/0
19.5.2010 20:37

gogo1

Re: ovlivňování

Mám obavy že ovlivňovat bude a to tak jako v minulosti děláním obstrukcí u všech staveb apod.  jakožto správný ekoloterorista. Brno díky němu přišlo o miliardy z EU na nádraží, R 43 , R 52 atd.

0/0
19.5.2010 20:46

stev

Re: ovlivňování

Dovolím si zdvořile podotknout, že pokud bude územní plánování, a další související procedury, prováděno v souladu se zákonem, nebude se mít žádný odpůrce dálnic, čeho chytit. Dosavadní potíže jsou vyvolány jen a pouze tím, že profesionální úředníci hrubě obcházejí zákony.

0/0
21.5.2010 10:01

antigogo

Ander je nula......

je ho všude plno, ale nerozumí ničemu, deprivant ! To není urážka, to je popis osobnosti.

0/0
19.5.2010 20:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.