Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Cinkot „šalin“ na čtvrt roku nahradí sbíječky

Davy lidí kličkujících k nástupním ostrůvkům mezi bagry a vysokými ploty. Tak dnes vypadá Joštova ulice, na které se v zastávce Česká kříží několik tramvajových tras. Od 7. června do konce prázdnin tudy ale tramvaje nepojedou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

titlis

oprava Husovy

Když se spravovala Husova, mohl se zrekonstruovat trojúhelník na Komenského nám, nemuseli by ho teď zavírat a ušetřila by se fáze výluky, kdy nebude do Masaryčky jezdit d4. Oranžovou ondatru taky nemusím, ale tentokrát se zdá, že aspoň Joštova bude provedena krapet civilizovaněji, podle vizualizací budou vysazeny čtyři řady stromů po celé délce, tak  to vypadalo kdysi. Akorát je to opět nedotažené - nikdo  nemá odvahu vrátit zastávku šalin před Ústavní soud. Byla tam do té doby, než ji zrušil bolševický předseda KNV. Takže lidi budou dál přebíhat mezi zastávkami na šaliny, které jedou stejným směrem.

0/0
27.5.2010 10:30

PIsa.lek

Re: oprava Husovy

Naopak, tím, že se udělá nová "sjízdná" zastávka u banky ve směru na Moravák, ubude přebíhání cestujících ve směru na Černá Pole. Přebíhání tak zůstane jen ve směru na Husovu, ale protože tam je společná jen část po Šinigrák (12, 13 z boku ÚS jedou dál k nádraží, 5, 6 a 7 od Dobrovského na Mendlák), kde ta poptávka není až tak velká (ti, kteří potřebují doprostřed centra, budou preferovat spíše linku 4), tak se situace zlepší. Zastávka před ÚS (směrem na Husovu a na Obilňák) by kromě bezpečnostních problémů před US byla poněkud sporná i čistě dopravně -  délka by vzhledem k celkem etyřem linkám nebyla dostatečná, navíc těsně před světelnou křižovatkou (byť tam snad vznikne splítka) taky umístění nic moc.

0/0
27.5.2010 14:27

1000101110100110

...

Už aby ten oranžovej komouš co devastuje Brno táhnul, odkud přišel. Kdokoli se na to veledílo podívá, jasně vidí, že se tam zase jen betonuje přistávací plocha pro ty jejich Marťany, stejný hnus, jako je Svoboďák. Rozpálená betonová plotna. Joštova se dělala před několika lety a teď je rozkopaná znovu. Ale čemu se ostatně divit ve městě, kde komouš zavře Husovu o délce pár set metrů na 14 měsíců...

.

Brno. Metropole, která v letní sezóně omezí dopravu a rozkope centrum. Co dodat.

0/0
26.5.2010 19:55

brad.ley

Re: ...

A kdy tedy Brno zastavit? Přes rok, když se po něm pohybují desítky tisíc studentů do škol? :-)

0/0
27.5.2010 2:29

Cavaliere

Re: ...

že seš trouba:-)

0/0
27.5.2010 6:17

PIsa.lek

Re: ...

Není zase až tak moc věcí, kde mám potřebu Onderku hájit, ale za ten Svoboďák fakt nemůže.

0/0
27.5.2010 16:06

eBacil

Chyby v článku

Sedmička určitě na nám. Míru nepojede přes Konečného, ale přes Komenského náměstí. Kromě toho v článku chybí zmínka o prodloužení linky č. 10 do Bohunic (je-li tedy pravdivá informace z měsíčníku Šalina). To už nemulvím o tom, že chybí informace o způsobu, jak se budou ve městě "točit" linky 3, 6 a 11 (trojka a jedenáctka Rooseveltovou k nádraží a přes náměstí Svobody zpátky, šestka naopak).

Zdroj: http://www.e-salina.cz/c/05-2010/zmeny-v-doprave-29.htm

0/0
26.5.2010 10:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.