Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kolony na Vídeňské v Brně zkomplikují cestu na dovolenou

Šňůry aut směřujících na jih za letní dovolenou čeká letos první překážka už za humny. Vytížená silnice I/52 na Vídeň, po které se každoročně tisíce Čechů vydávají do Chorvatska, je už dva měsíce rozkopaná hned na samém začátku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

numo

AZ 20 minut?

"Jinak je to katastrofa. Běžně se tam stojí i dvacet minut," doplnil.   -- tak to netusite, co je to kolona ...

0/0
13.6.2010 0:45

demik

Re: AZ 20 minut?

Před 14 dny jsem tam stál skoro 1.5 hodiny....

Pěkná objizdná trasa - D2 exit Blučina, Židlochovice (i když tam to také není úplně ok) a před Pohořelicemi najet zpět na rychlostku...

0/0
13.6.2010 8:14

Petr Tenzor

Jiste,

uplne, ale uplne vsichni si uzivaji rok co rok grilovani v Chorvatsku. Novinari iDnes si asi mysli, ze kdyz jsou tak prizemni oni, musi byt vsichni. Ani omylem.

A ti co jezdi do Chorvatska, kolony nejspis miluji, kdyz si vezmu, jak v nich kazdy rok stoji. Takze dobre jim tak :)

0/0
12.6.2010 22:20

Ranari

nechapu omezeni

Vážně nechápu, proč se najednou stavaři rozhodli udělat uzavírku v obou pruzích a zúžit tak oba tahy ven i do Brna na jeden jizdní pruh. Před takovým zúžením se to pak dost mele a stoji, lidé nedělají zipování (asi to nekdo nezna). Minuly rok se to podle me resilo lepe, kdyz se provoz svedl do protismeru a jezdilo se obousmerne v jednom tahu. Velke kolony jak ted jsem tam nezazil. Kazdopadne objet se to da, ale clovek musi vedet kudy. Já mám svou trasu a nemam problém být z domu za pár desítek minut v centru Brna, aniž bych jel po D2.  Také je úsměvné sledovat, jak tato rekonstrukce vozovky trvá, na stavbě málokdy více než pět lidí. Takto se nedivím, že máme nejdražší stavby silnic a dálnic v Evropě. Kdy už konečně dá stát možnost stavět silnice a dálnice jiné firmě, než Skanska apod??? tunelování jak blázen, nic jiného.

Pokud někdo chce jet na dovolenou z Brna, určitě nejezděte po Vídeňské, to je sebevražda a v takovém teple jako je teď by jste se tam upekli.Pokud to jde, jeďte po D2.

0/0
12.6.2010 16:54

stev

A ještě něco. Je ostudné, že Brno v roce 2010 nemá obchvat.

Politici pro skutečný obchvat ještě neudělali vůbec nic. To co plánují, jsou jenom  tranzity skrz  město, nebo hustě osídlenou příměstskou zónu.RvRv;-€

0/0
11.6.2010 22:55

PIsa.lek

Re: A ještě něco. Je ostudné, že Brno v roce 2010 nemá obchvat.

Obchvat čeho? Nemáš náhodou na mysli okruh?

0/0
11.6.2010 23:05

stev

Re: A ještě něco. Je ostudné, že Brno v roce 2010 nemá obchvat.

Ne. Obchvat Brna. Mimo vnější hranice města, tedy sídelního útvaru, jak to přesně definují směrnice EU pro vedení tranzitních dálnic transevropské sítě TEN. To je obchvat.EU

0/0
12.6.2010 8:57

titlis

Re: Dolfova dálnice

Kdyby Dolfa vydržel pár roků dýl a postavil autobahn přes bastr, tak by se Vídeňská dala objet po jihozápadní tangentě. Poděkujte Pálkové, Anderovi a dalším melounům.

0/0
11.6.2010 23:19

stev

Re: Dolfova dálnice

Průtah skrz Bystrc? To nemyslíte vážně. To je sídliště o velikosti okresního města. Větší, než Kuřim, Blansko, Boskovice. Tam byste si také dovolil táhnout dáĺnici středem města? Vy jste opravdu případ pro Chocholouškla, 70 let zpožděný.Rv

0/0
12.6.2010 8:55

SIFL

Re: Dolfova dálnice

stejně je to tam hnusný ;-D

0/0
12.6.2010 11:37

Deleter

Re: Dolfova dálnice

Však centrem Kuřimi jezdí mraky aut.

0/0
13.6.2010 16:00

stev

Pražáci mohou sjet v Jihlavě na Znojmo

Brnu se úplně vyhnou. Nebo, pokud už se ocitnou před Brnem, sjet na přivaděči Brno západ do Starého Lískovce a přes Ostopovice a Moravany najet na Vídeňskou. Tím objedou většinu stavebních prací.

0/0
11.6.2010 22:52

Live_in_the_death

No

vzhledem k tomu, že je to tam rozkopaný už více jak rok a tak všichni okolo to berou jako fakt. Jen občas v rádiu se objeví hláška, že vídeňská v brně je ucpaná a asi něco vepředu stalo, mě dokáže vždycky pobavit. Jinak nechápu, proč se na ni nedělá nonstop. Nikde tam není obytná zóna a tak se tam může pracovat pořád. Normální stav je ten, že když člověk jede přes ní v osm, tak nikde nikdo a když jede nazpátek okolo páté, tak zase ani noha. Asi to bude stejný jako s tím mostem na heršpické, kde se uměle natahovala jeho oprava, aby stavební firma měla zakázku.

0/0
11.6.2010 16:12

PIsa.lek

Re: No

> kde se uměle natahovala jeho oprava, aby stavební firma měla zakázku.

Určitě - stavební práce jsou placeny od hodiny, viď, mudrlante? Realita je taková, že se platí cena za hotovou stavbu a je v zájmu dodavatele, aby byl hotov co nejdříve, když to stihne dřív, tak buď může použít volné kapacity na další zakázku, nebo aspoň za stejný prachy nechá mašiny vypnutý. Že by někdo uměle prodlužoval stavbu, je xoxokina, pak se stane něco nečekaného, prošvihne se závaný termín a penále začne naskakovat rychleji než na taxametru.

0/0
11.6.2010 23:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.