Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidička tvrdí, že ji napadl za pomalou jízdu, on to odmítá

Jela pomalu, a proto ji jiný řidič napadl. Takto žena popsala týden starou šarvátku poblíž obchodního centra v Modřicích. MF Dnes se však údajný útočník ozval s tím, že se situace odehrála jinak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ja-cobsen

když nemůžu

čapnu volant, ojedu babu a pokračuji v jízdě, ne?

0/0
22.6.2010 20:15

zabanovany.power.plant

Hm lidi za volantem

jen aby ste se nepos... z těch vašich autíček, už v tom autě nevidíte člověka, ale jen nějakýho vola/krávu co zdržuje. No jo, morální úpadek lidstva nastal :-P

0/0
22.6.2010 17:14

Smil

žena za volantem

auto bez řidiče!

0/0
22.6.2010 15:36

Karel Infeld Prácheňský, osobně

...

To bude solidní otec - veze ženu a dítě, ale neváhá troubit jak blázen, najíždí do auta před sebou a ještě se porve se ženskou...

0/0
22.6.2010 14:35

tomas_tod

Re: ...

Že zatroubí na někoho kdo blokuje dopravu, bych neřešil. Ale do někoho najet ať jemně nebo ne??? To už je trochu mimo.

0/0
22.6.2010 18:38

Catumbelan1

Re: ...

Ono i to vytrubování nic neřeší! Ejakuluješ při tom?

0/0
23.6.2010 7:59

kočičák12

Narazi

Já jsem včera do svojí "starý" taky zezadu jemně narazil;-D;-D;-D

0/0
22.6.2010 10:15

hcb

Re: Narazi

;-D;-D;-DR^R^R^

0/0
22.6.2010 12:20

kočičák12

Poškozené auto.

I když není nic vidět na nárazníku, může být poškozený úchyt pod ním a promáčklé čelo, což je ovšem vidět až po jeho sundání v autoservisu = škoda tak 20.000,-!

I když ho údajně blokovala, tak on úmyslně způsobil dopravní nehodu!  5 bodů a na rok sebrat "očkovací průkaz":-PRv

0/0
22.6.2010 10:05

u.boat

Re: Poškozené auto.

Nárazník by měl absorbovat ustát drobné "parkovací tukance" do 5km/h. Takže jestli to bylo jemně tak by to mělo být bez škod.

Ale je pravda že do aut se úmyslně nebourá, mě toto někdo udělat tak na něj naběhnu taky.

0/0
22.6.2010 14:15

bolan

Vychovatel

Ano, miluji řidiče, kteří vychovávají ostatní postrkáváním, troubením a posunky. Především nikdo nikdy neví proč a kam ten druhý jede. Může se stát, že přehlédl značení nebo je z jiného města nezná situaci,ale zrovna tak se může stát, že potřebuje jet někam kam se jinak nesmí a má k tomu nějaké důvody. Pak je výborné, když se najde znalec, který vše řeší troubením. Čemu tím jako pomůže? To je totéž, jako když troubí, když někomu nejede auto? To mu ho tím troubením rozjede? Pro mne je klaskon spolehlivým ukazatelem psychické lability a inteligence "řidiče". Zkušený a dobrý řidič netroubí a snaží se situaci nějak rozumně vyřešit a nebo počkat.

0/0
22.6.2010 9:56

rychloslimejs

Re: Vychovatel

ty myslíte vážně? "potřebuje jet někam, kam se jinak nesmí", takže dle vás, když on tam prostě potřebuje, tak hurá, zákony máme na háku... a ty vaše kecy o klaksonu. moje poslední zkušenost z Anglické v Praze, kde je pásmo tří semaforů za sebou, na každém je zelená cca 3 vteřiny, tak na 3 - 4 auta, na čele kolony chláupek, který prostě odjíždí jak šnek. Na první jsem myslel, že má něco s autem, na druhé už jsem pochopl, že on to přeci nebude rozjíždět, když musí zase hned brzdit... ale že je jediný, kdo semafor projede, ho očividně netrápí. proč taky. víte, tolerance není jen o rychlé jízdě, ale i o bezdůvodně pomalé. I zákony na to pamatují, například jakmile j to možné, máte křižovatku ihned opustit. Takže jestli paní stála na plné a zákazu odbočení, nemá tam co dělat. asi bych nešťouchal do nárazníku, ale troubil bych taky, to, že prostě potřebovala jet někam, kam se nesmí (a předpokládám, že se tam nesmí právě kvůli silnému provozu), je poněkud neobhajitelné.

0/0
22.6.2010 10:08

bolan

Re: Vychovatel

Nikde jsem nepsal, že neexistují i nesmyslní zpomalovači a zíváci, kteří mají ostatní na háku. Nicméně si umím představit celou řadu situací odbočování někam, kde si jiný "mistr volantu" myslí, že se to nesmí. (vjezdy do domu, účelová komunikace, soukromý pozemek až po situaci, kdy například auto má nějakou závadu (začíná se vařit voda) a řidič se naopak snaží ohleduplně vypadnout z frekventované komunikace do zákazu, kde snad překážet nebude. A není na jiném řidiči, aby toto dodržování předpisů řešil. Tyhle možnosti se ale těžko vyzvětlují člověku, který v Anglické vidí zelenou TŘI vteřiny. (Fakt by mě zajímalo KDE tam tak kráce svítí). A mimochodem, troubením jste dosáhl čeho? Svítí ta zelená dýl a nebo za TŘI vteřiny projede víc než jedno auto? Možná by stálo za to navštívit dopravní odbor a tam si nechat vysvětlit, prč to svítí tak krátce. Je to možná trochu víc práce než si tupě zatroubit, ale rozhodně je to smysluplnější než orangutání reakce.

0/0
22.6.2010 10:30

rychloslimejs

Re: Vychovatel

asi se kvůli vám rozjedu do Anglické a ten čas změřím, protože skutečně exaktní měření nemám. A čeho jsem dosáhl? Připadáte mi jako hlupák, který myslí zadkem a ne hlavou. Klidně vám vysvětlím, proč svítí tak krátce,je to proto, že místo křížení Žitné a magistrály mezi sefamory je velmi omezené a mnoho aut se tam nevejde, proto svítí tak krátce, to je vcelku pochopitelné i pro vás, to ještě stíháte pochytit, ne? problém, o kterém píšu, není sefamor, ale řidič, který na zelenou neopustí křižovatku, ale vlažně se rozjíždí, takže zatímco v řadách kolem projelo 4 - 5 aut, v naší řadě já byl druhý a už jsem projížděl na oranžovou. Takže už jen to zatroubení přišlo proto, že jsem se potřeboval dostat z křižovatky s magistrálou, kde měla každou chvíli skočit zelená. Takže si dejte vymontovat klakson, když ho nepotřebujete, a dál se prezentujte jako hrozný kliďas, který sedí jak pecka za volantem a v klidu sleduje, co se děje kolem...

0/0
22.6.2010 11:03

bolan

Re: Vychovatel

5 auto projelo za 3 vteřiny??? :--))))

0/0
22.6.2010 11:15

rychloslimejs

Re: Vychovatel

jo, a to jsou přesně diskutující vašeho ražení, když nejsou argumenty, tak zesměšňují to, že někdo jiný hází odhady času a odchází od řešení věci. Takže pro tebe ty tupče, dnes tam opět pojedu, takže zítra tady máš přesně změřený čas, aby ti to bylo jasno a mohl jsi diskutovat s přesnou znalostí, která je sice v tomto případě k ničemu, ale pro tvé ukojení asi nutná.

0/0
22.6.2010 15:13

Catumbelan1

Re: Vychovatel

Takže on je tupec protože na rozdíl od Tebe umí myslet a počítat?

0/0
23.6.2010 8:01

Catumbelan1

Re: Vychovatel

Že je někam zákaz vjezdu ještě neznamená, že neexistují výjimky! To myslím všeobecně!

0/0
22.6.2010 10:34

Vcelda

Re: Vychovatel

Odbočit do zákazu v protisměru ! Za to bych ji vytroubil taky, kdyby se za náma tvořila kolona. Jednodušší by snad bylo, kdyby se rozjela ve svém pruhu rovně a otočila to na nejbližší (nesvětelné!) křižovatce. Jenže to by musela za tím volantem myslet.

Stejně tak jako když se někdo napojuje do pruhu a musí hned přejet plnou čáru, nebo se zastaví a čumí, místo toho aby využil celou dýlku připojovacího pruhu. A zařadil se až přes přerušovanou lajnu. To už jsem si taky troubnul.

Jinak souhlasím, že troubení na nepojízdné auto nepomůže. Ale bezmozek v pojízdném autě zdržující dopravu je průšvih. Velice se bavim, když jedu v pruhu pro autobusy v době, když se tam smí a trotlové v levém valej bulvy. Pak si jich pár přečte ceduli celou a vyrazej za mnou. A důsledek? Křižovatkou před bus pruhem projede dvakrát víc aut..

0/0
22.6.2010 13:58

rychloslimejs

Re: Vychovatel

jenomže to je všechno o myšlení a toleranci. Když někdo troubí na autoškolu nebo vystresovanou ženskou či dědulu z venkova s chcíplým autem, dal bych mu přes hubu. Ale když vidím, jak někdo úmyslně stojí v puhu rovně s blikačem doleva v místě, kde se odbočit nesmí, a blokuje všechny za sebou, prostě troubím taky.

0/0
22.6.2010 15:18

Chytrakz hospody

!!!!!!

Jo, jo znám spoustu slepic, pro které dopravní předpisy neplatí, protože je v praxi neznají. Pak, když narazí na cholerika, neštěstí je hotovo. Jedna na dálnici, druhá na parkovišti. I na ně by se naše chrabrá policie měla zaměřit. Cholerici za volant nepatří, zrovna jako ti, co neznaj  pravidla silničního provozu. Slepice, když uvidá zrnko, vlítne bez problemu do ulice. Ženská, když uvidí nějaký pěkný model hadrů za výkladní skříní, hampsne na brzdy bez ohledu na provoz za ní a i  to, že je tam i zákaz zastavení.;-O

0/0
22.6.2010 9:13

persona-non-grata

Re: !!!!!!

Slepici nahraď vykastrovaným býkem, výkladní skříň pěknou ženskou a je to úplně stejné. O kvalitě řidiče nerozhoduje to, co má mezi nohama :-/

0/0
22.6.2010 9:56

Smil

Re: !!!!!!

pán mluví v obecné rovině, takže má převážně pravdu.

0/0
22.6.2010 15:33

Catumbelan1

Re: !!!!!!

Pán nemluví ve všeobecné rovině, kromě jedné věty! Celý příspěvek útočí pouze na ženy. To ne, že bych se jich zastával. Jsou totiž mezi nimi také tací úchylové kteří se naučili jezdit dravě a bezohledně!

0/0
23.6.2010 8:04

Si0 po zákazu

Takže:

1. troubení v obci je zákonem zakázáno,

2. jakýkoliv fyzický kontakt, byť tzv. "jemný", byl v dané situaci nepřípustný. Řidič byl povinen čekat, dokud se cesta neuvolní, případně, když už vylezl, tu paní SLOVNĚ upozornit.

0/0
22.6.2010 8:44

Live_in_the_death

Re: Takže:

jenže to byl nejspíš pěknej trotl, protože pokud odbočovala tam, kde si myslím (směrem od olympie do kfc), tak ji mohl objet zprava a nemusel blbnout, ale bohužel jsou na silnicích i takový, kteří občas nedokáží přemýšlet.

0/0
22.6.2010 8:50

ppa12334

Re: Takže:

Bych jí objel ale ve 3 hodiny odpoledne tam jezdilo všude tolik aut, že se to prostě nedalo. Tak blbej, abych něco schválně provokoval opravdu nejsem.

0/0
22.6.2010 9:19

Catumbelan1

Re: Takže:

Nemáš ale do nikoho "strkat" ani "jemně"! Navíc nikdo z řidičů nemá právo řešit to, když někdo chce odbočit do zákazu. Stejně jako nikomu není nic do toho když se jiný dopouští přestupku. To smí řešit jen policie.

0/0
22.6.2010 9:53

Si0 po zákazu

Re: Takže:

R^ přesně tak.

0/0
22.6.2010 10:06

kočičák12

Re: Takže:

Tak, měl z mobilu volat 112-ku!

0/0
22.6.2010 10:07

Catumbelan1

Re: Takže:

To by mu nepomohlo, než by přijeli ona by odjela! Chybí někdy trpělivost.

0/0
22.6.2010 10:36

Mekina

Re: Takže:

3. v silničním provozu nesmíš ohrozit ani OMEZIT ostatní

Nedávno jsem jela po hlavní a ženská předemnou se nečekaně rozhodla pustit autobus z vedlejší ulice. Měla jsem co dělat abych dobrzdila a samozdřejmě jsem kroutila hlavou nad situací. Ona (ač měla v autě 2 malé děti ) zvedla ruku a ukázala na mě fu..  Nechápala jsem! Kdybych nedobrzdila tak jsem narazila do jejích 2 děcek a ona se ještě rozčiluje že si dovoluju kroutit hlavou. No však on to jednou někdo nedobrzí a třeba jí dojde její hlouposrt. Takže, tím se zastávám chlapů ! Nejsou agresivní jen muži !  A z vlastní zkušenosti vím, že blbec za volantem člověka dovede rozhodit a pak člověk reaguje tak jak reaguje.

0/0
22.6.2010 9:36

Catumbelan1

Re: Takže:

Jsi na omylu! Ohrozit nesmíš, omezit ano!

0/0
22.6.2010 9:54

Stone_Pilot

Re: Takže:

Jak kdy. Při přejíždění z pruhu do pruhu omezit můžeš, ale např. při vjíždění na hlavní z vedlejší nesmíš ani omezit.

0/0
22.6.2010 9:57

Si0 po zákazu

Re: Takže:

Při vjíždění na hlavní dáváš pouze dáváš přednost, což zahrnuje i možnost omezit.

Omezit nesmíš tramvaj, což se v provozu, žel, běžně děje, proto se šmirglaři můžou občas zbláznit.

0/0
22.6.2010 10:03

IARK - BAN za králíčka.

Re: Takže:

omezit muzes, treba kdyz s autobusem vjedes na hlavni a nez to rozjedes a vytocis, tak prijede auto a musi kvuli tobe zpomalit, tak tohle dle tebe nesmi ridic autobusu udelat? 8-o

0/0
22.6.2010 11:17

Stone_Pilot

Re: Takže:

sypu si popel na hlavu, máte pravdu, omezit v tomto případě lze.

0/0
22.6.2010 11:46

kočičák12

Re: Takže:

Schválně do někoho vrazit, je ohroženíRv!

0/0
22.6.2010 10:08

Live_in_the_death

Nejvíc, co já teď obdivuji

je jistý způsob parkování, kdy jsou řidiči tak liní, že nemůžou zaparkovat na parkovišti, ale parkují na silnici před vchodem do obchodu. Toto jsem doposud nějak nepochopil. Parkoviště volný a aut u vchodu plno. Zbytečně blokují tu cestu a asi si myslí, jak ostatní pěkně převezli.

0/0
22.6.2010 8:21

sam99xx

Re: Nejvíc, co já teď obdivuji

to je bohužel jen a jen o lenosti a nevychovanosti - jít o dva kroky dále, otočit volantem (a nejet do zatáčky v protisměru), šlápnout na brzdu (když přede mnou taky brzdí nebo když svítí na semaforu červená), zapnout blinkr (když odbočuji nebo objíždím nebo chci zaparkovat), počkat, až předchozí vozidla odbočí nebo než chodci přejdou atd atd atd.

0/0
22.6.2010 8:29

tomas_tod

Re: Nejvíc, co já teď obdivuji

přesně

0/0
22.6.2010 18:48

Stone_Pilot

Řidič

nemá co vychovávat ostatní řidiče a strkat do nich, když udělají přestupek. Natož je mlátit. Takže vysvětlení p. řidiče neberu.

0/0
22.6.2010 7:53

LiveWithOutFear!

Re: Řidič

Tak,tak a ja nejenomze neberu,ale hlane nezeru ;-D

0/0
22.6.2010 8:13

kočičák12

Re: Řidič

On do ní zezadu vrazil, takže On způsobil dopravní nehodu, protože nedobrzdil. Navíc zdá se od dopravní nehody kterou způsobil ujel, což je za 3 body a min. 5.000,- pokuty;-D;-D;-D

0/0
22.6.2010 10:12

Juras

Re: Řidič

Navíc se paní mohla leknout, pustit brzdu a už by byla v těch protijedoucích autech. Takový řidič by potřeboval pro výstrahu na pranýř.

0/0
22.6.2010 8:16

jeliman

Re: Řidič

A ta dotyčná měla přijít o řidičský průkaz a zopakovat si autoškolu.

0/0
22.6.2010 8:36

Juras

Re: Řidič

jj, to asi taky :-)

0/0
22.6.2010 8:47

Stone_Pilot

Re: Řidič

Ono to bylo za 12 bodů?

0/0
22.6.2010 8:48

kočičák12

Re: Řidič

A soudruh řidič pro jistotu 3x;-D!

0/0
22.6.2010 10:14

IARK - BAN za králíčka.

Re: Řidič

a za co? Za vjeti do zakazu se bere ridicak? 8-o

0/0
22.6.2010 11:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.