Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Skupina na Facebooku žádá pro řidiče, který zabíjel v Brně, vyšší trest

Tragická nehoda, při níž v sobotu v Brně opilý řidič zabil ženu na tramvajovém ostrůvku na Konečného náměstí, vyvolala vlnu ohlasu na internetové síti Facebook. Dcera zesnulé leží ve vážném stavu v brněnské nemocnici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

majuska

Každý člověk chybuje

Hele... Ja toho blázinka znám a je to dobrý člověk. Každý udělá chybu. On si za ni zaplatí :( 10 let není vůbec málo pro člověka, co má ještě všechno před sebou. A navíc když vyleze za 10 let z kriminálu Už to nebude ten, kterého znám... bude to jiný člověk :( Navíc jak psala tady slečna, lidi zabijí schválně střízlivý a dostanou 5 let.. .Tak proč se mluví o spravedlnosti???? ;-O

0/0
28.7.2010 12:56

Wolfgang Otto Strohschneider

ja

Deutschland, Deutschland über alles, Über alles in der Welt,

Wenn es stets zu Schutz und Trutze Brüderlich zusammenhält.

Von der Maas bis an die Memel, Von der Etsch bis an den Belt,

Deutschland, Deutschland über alles,   Über alles in der Welt! 

0/0
9.7.2010 18:32

duhovnik

Re: ja

To sú tie satanské verše z Nemeckej hymny, že?

0/0
14.7.2010 7:58

majkl1

Správně,

tak to má být. Stejně, jako když celý národ požadoval trest smrti pro M. Horákovou.

0/0
9.7.2010 11:58

P-P

Re: Správně,

Dejte si studenou sprchu. Srovnávat politický proces s Horákovou s blbem, který v opilosti zabíjel, může jenom člověk, který pravidelně sedá ožralej za volant ;-€

0/0
9.7.2010 14:05

majkl1

Re: Správně,

spíše byste si měl ochladit hlavičku Vy. O vině a trestu musí v právním státě rozhodovat soud a ne křik davu a o tom jsem psal!!!

0/0
9.7.2010 14:23

ja-cobsen

Re: Správně,

R^ 

0/0
9.7.2010 16:03

SIFL

Re: Správně,

R^

0/0
9.7.2010 17:28

komunista a nácek jedno jest

Re: Správně,

R^

0/0
10.7.2010 7:44

Libor76

Re: Správně,

já s ním souhlasím. Máme nějaké zákony a ty se musí dodržovat. Ono se to nezdá, ale deset let není vůbec málo.

Je jedno, co ten člověk udělal nebo ne, podstatné je, že zmanipulovaný dav bude chtít tvrdý trest - klidně i neadekvátně tvrdý trest, protože má horkou hlavu a není schopný domýšlet do konce

0/0
10.7.2010 15:03

Cardosi

Á,

Soudce Lynč už zase úřaduje!

0/0
9.7.2010 9:37

Nenecháme se okrádat kapitalisty

Re: Á,

no a? bejt to tvoje manželka, psal bys jinak

0/0
9.7.2010 9:47

PIsa.lek

Re: Á,

Pomsta není spravedlnost.

0/0
9.7.2010 9:48

freeLook

eliminace potencialniho zabijaka snizuje riziko opakovani.

“Oko za oko, zub za zub.“ je take pojeti spravedlnosti. :-)

0/0
9.7.2010 10:51

chudacek.blbecek

Re: eliminace potencialniho zabijaka snizuje riziko opakovani.

Jakýho potenciálního? Jestli oko za oko, tak snad trest smrti proto toho, co už zabil, ne pro toho, co by výhledově zabít mohl, ne?

0/0
9.7.2010 13:45

vItava

Re: Á,

Jenomže to není jeho manželka. On vůbec dnes každý mluví druhým do věcí, do kterých mu nic není.

0/0
9.7.2010 9:51

Jarouch777

Re: Á,

Jop jasne hlavne se do niceho nenamocit,  on to nekde na svem miste spravne vyresi.  . . . .  |Obecne v poradku ale nizke sazby za zabiti sfetovanym nebo ozralym ridicem  kritizuji i soudci  . . To ma jeste "smulu " ze tam bylo tolik lidi, ma obecne ohrozeni. Normalne by za zabiti vyfasnyl max. pet let . . za dva a pul roku domu hupky na podminku . . to je bohuzel velmi casta realita. . RvRvRvRvRv

0/0
9.7.2010 10:42

vItava

Re: Á,

Reagoval jsem na výkřiky typu: "Kdyby se to stalo tobě, mluvil bys jinak" nebo "Kdybych já byl na jeho místě, tak bych bla bla..." To jsou jenom řeči.

Nízké sazby trestů - sebetvrdší trest nemůže zabránit nehodě ani zločinu. Může zabránit jedině opakování činu stejným pachatelem, to ale není případ našeho opilého řidiče, ten dosud nic takového nespáchal (vycházím z toho, co bylo zveřejněno). Takže tomuto konkretnímu případu by žádný trest zabránit nemohl.

0/0
9.7.2010 11:52

čokrda

Brněnská nehoda

Jednoznačný souhlas s názorem na trest. Stačilo by, kdyby soud dal nejvyšší sazbu a vězení ji dodrželo. Jedna stránka je výše trestu a druhá podmínečné propuštění po půlce, což zásadně snižuje význam trestu.

Za daleko důležitější považuji změnu trestního zákonu, KDE BY MĚLO BÝT ZVÁŽENO TREND V NEJHORŠÍCH PROVINĚNÍ (ALKOHOL, VRAŽDA, NEDBALOST).  A zde zvýšit zásadně sazby.  Dalším bodem by měl být¨pobyt ve věznici. Dnešní kriminály spíše připomínají rekreační střediska - možnost nákupu, sledování TV, někde snad i vycházky atd.  Odsouzeným by lo být jasné, že když jdou do vězení, tak budou mít utrum. Základní strava, práce - -možno i s rizikovým pracovištěm a tvrdý režim.

0/0
9.7.2010 9:14

vItava

Re: Brněnská nehoda

Pokud je "alkohol" nejhorší provinění, tak to by snad museli zavřít půl republiky... Dále je otázka, proč stát ten zlý alkohol nezakáže, a proč si klidně z alkoholu vybírá spotřební daň... Víte, pokud krájíte nožem, riskujete, že se říznete. Pokud stát prodává alkohol (ano, dělá to, na každé láhvi tvrdého alkoholu je státní kolek) tak riskuje, že se někdo opije...

0/0
9.7.2010 9:23

tarantinův hospodský gábl

Re: Brněnská nehoda

debata není o alkoholu, ale o řízení pod jeho vlivem. nejsme přece za rakouska-uherska, aby to byla polehčující okolnost.

0/0
9.7.2010 10:58

vendelin

Re: Brněnská nehoda

Stačilo by jako v Americe, tresty sčítat. Najednou by dostal 150 let s možností propuštění po půlce. A samozřejmě, přitvrdit režim. V TV sledovat jen zprávy a politické diskuze, jinak kromě návštěv jednou za měsíc žádný kontakt s venkem a tvrdá práce (myslím, že by se jí našlo dost). Žádná kultura, sport, hry a pod  - když tak vyjímečně za odměnu.

0/0
9.7.2010 9:33

PIsa.lek

Re: Brněnská nehoda

> a tvrdá práce (myslím, že by se jí našlo dost).

To si právě myslíš naprosto špatně. Oni totiž vězni stále mají POVINNOST pracovat, jenže ta práce jaksi není (v současnosti pracuje tuším asi 65% odsouzených a pro většinu z nich není práce dalším trestem, ale naopak ji chtějí - protože se míň nudí a taky mohou lépe splatit dluhy - mj. za pobyt ve věznici).

0/0
9.7.2010 9:40

tarantinův hospodský gábl

Re: Brněnská nehoda

práce je dost, ale problém bude spíš to, že nemůžeš vrahy nechat zametat listí v parku

0/0
9.7.2010 11:01

chudacek.blbecek

Re: Brněnská nehoda

Navíc by je musel zase platit stát a vůbec nic by se nevyřešilo.

0/0
9.7.2010 13:46

Total Volkermord

Re: Brněnská nehoda

vrazda a nedbalost? ;-D vrazda je umyselne zabitie, nic ako vrazda z nedbalosti neexistuje

0/0
10.7.2010 22:53

donny175

trest smrti!!!!!!!

dokázal bych pochopit, kdyby nebyl opilej a nejel jako prase a někdo by mu skočil před auto .... to se občas stává .... ale za tohle bych mu dal trest smrti, ale nějakým hodně drastickým a pomalým způsobem!!!! .....   smrt za smrt!!!!!!

0/0
9.7.2010 8:58

vItava

Re: trest smrti!!!!!!!

Pravda. Já bych také kolikrát dal za dobře vychlazené pivo milion, ale bohužel ten milion nemám...

0/0
9.7.2010 9:15

kočičák12

To je jak v 50-tých letech.

Naše schůze odborářů žádá trest!!............. V právním státě snad rozhoduje soud v intencích zákona.[>-]EU

0/0
9.7.2010 8:54

chudacek.blbecek

Re: To je jak v 50-tých letech.

A kdo říká, že bude soud brát na facebook ohled?

0/0
9.7.2010 8:56

__Radin__

je to zajímavé

cizí zemně odsuzujeme za drastické tresty, viz ukamenování, při tom tolerujeme vraždy tohoto formátu ! Je na čase přestat se ohlížet na ochránce lidských práv, na Havla a jemu podobné (i Havlovi za tuto smrt můžeme poděkovat, je to i jeho práce). Je více než nutné znovu zavést trest smrti. Tento člověk si nic jiného nezaslouží!! A výmluvy na justiční omyl? Jaké by mohly v tomto případě nastat? 8-o Prosím cenzora o ponechání příspěvku. Nikomu nepřeji zbytečnou smrt !! Žijeme ve společnosti, která chrání v první řadě zločince, vrahy a jinou chamraď před poctivejma občanama. :((

0/0
9.7.2010 7:26

elverano

Re: je to zajímavé

V tomto případě by justiční omyl nastat nemohl, ale v jiných případech třeba ano. A zákon musí být nastaven obecně, nikoliv konkrétně pro jednotlivé situace typu "tam kde je omyl vyloučen"..

0/0
9.7.2010 8:03

__Radin__

Re: je to zajímavé

zákon musí být v první řadě nastaven tak aby chránil poctivé lidi a ne vrahy a zločince. Bohužel tak tomu ani zdaleka nyní není a to díky různejm zmetkům z těch pošahaných organizacích na ochranu lidských práv. Zajímalo by mě koho oni vlastně chrání. Ale dokud budou dělat zákony politici sobě na ruku, nikdy to nepší nebude, zvláště u nás v kocourkově.

0/0
9.7.2010 8:11

vItava

Re: je to zajímavé

Zákon musí být v první řadě spravedlivý. Trest smrti za dopravní nehodu, to je snad trochu přehnané. Na druhou stranu, pokud jste zastánce tvrdých trestů, tak se odstěhujte do Číny, tam si přijdete na své. Trest smrti se tam uděluje jako na běžícím pásu, a pak ještě z mrtvol připravují vkusná panoramata - viz výstava BODIES.

0/0
9.7.2010 8:37

__Radin__

Re: je to zajímavé

za doparavní nehodu? 8-o No právě díky tomuto přístupu zemře ročně nemalé množství lidí, včetně mého otce. Je vidět, že jste ještě uplně zbytečně nepřišel o nikoho blízkého. Potom by jste nejspíš přestal obhajovat zrůdy tohoto typu. Přijde vám normální že si nějakej mladík může brát do rukou beztrestně životy kohokoli z nás? 8-o

To máme jednoho co vraždil, o kousek vejš dalš podobnej mladík zavraždil 4 lidi, tomu říkáte dopravní nehoda? 8-o

Osobně si to dovedu přirovnat k nacistickým pochodům smrti. Jdu po ulici a čekám kdy mě někdo uplně beztrestně, ze svého potěšení prostě sejme ;-O

0/0
9.7.2010 8:53

chudacek.blbecek

Re: je to zajímavé

Tak pozor, vražda je úmyslná, on je zabil. Mně deset let přijde dost, ovšem museli by mu taky odebrat řidičák. Je mi líto, že tvůj otec zemřel zbytečně, ale nechtěj, aby za tu smrt pykal celej svět.

0/0
9.7.2010 8:56

__Radin__

Re: je to zajímavé

ne celej svět ne, pokud někdo dobrovolně sedne ožralej za volant, je to prostě ruská ruleta a je to všeobecně známé. Kdo vymyslel to neúmyslné zabití, vždyť je to blbost. Je až neuvěřitelné, že se o nějakém problému ví, ale že se neeliminuje. Vždyť to jsou stovky případů ročně kdy zemřou neviní lidé a nikdo s tím nic nedělá.

0/0
9.7.2010 9:12

chudacek.blbecek

Re: je to zajímavé

Neúmyslné zabití se vztahuje i na ty případy, kdy ti někdo pod to auto vběhne, což se může stát, jak sám říkáš. Souhlasím s tím, že kdo sedne ožralej za volant, nezaslouží si zacházení v rukavičkách a to ani když se nic nestane. Ale trest smrti mi nepřijde adekvátní.

0/0
9.7.2010 9:17

vItava

Re: je to zajímavé

O minulém prodlouženém víkendu bylo na silnicích zabito 26 lidí. Ve stejné době se jich ale 10 utopilo, všichni bez cizího zavinění (pokud tedy nevěříte na hastrmana). Život sebou prostě nese riziko. Jestli se na ulici bojíte, tak choďte kanálama. Tam Vás nic nepřejede.

0/0
9.7.2010 9:02

__Radin__

Re: je to zajímavé

to se vám zdá jako normální přístup? Aby se mi neutopilo dítě vezmu na zřetel jisté faktory, zatím se mi moje obezřetnost vyplácí. Jak mám eliminovat problém podobného ražení? Vám nevadí, že vás kdykoli může někdo beztrestně zabít? 8-o No budiž, já na tom mám svůj život rád, proto bych byl rád aby se podobná individua velmi tvrdě oddělila od zbytku společnosti, jestli mezi ně patříte, potom včetně vás. Stačí pár jednoduchých kroků a měl bych zase větší šanci na život. Nepřijde mi na tom nic složitého. !!

0/0
9.7.2010 9:15

vItava

Re: je to zajímavé

No tak dítě se utopilo jen jedno, těch zbylých 9 byli dospělí, kteří mohli vědět, co dělají, když do té vody lezli.

Beztrestně Vás nikdo zabít nemůže, to nepřehánějte. Ano vadí mi to, ale nic s tím nenadělám. Můžu zůstat doma a nevycházet, ale pak mi zase může na dům spadnout letadlo atd atd. 100 % bezpečí neexistuje.

Na oddělení individuí skutečně stačí pár jednoduchých kroků, to dávno dokázal jistý pan Hitler svým konečným řešením. Chybí Vám ta doba?

0/0
9.7.2010 9:36

__Radin__

Re: je to zajímavé

ne, chybí mi doba galejí míto vězení, chybí mi trest mrti za vraždy jako v tomto případě a podobně. Kradeš? useknou ti ruku. Mě by tyto tresty nevadili ;-)

0/0
9.7.2010 9:41

vItava

Re: je to zajímavé

Pokud zmiňujete galeje, tak věřím, že znáte příběh J. Valejana z románu Bídníci. Víte, vysoké tresty nidky moc nepomohly, ve středověku (např. v Anglii) byl za krádež provaz a stejně se kradlo. Mnohem důležitější je objasněnost zločinnosti. Pokud pachatel má šanci, že ho nechytí, tak je mu samozřejmě jedno, jak vysoký je trest. A naopak, pokud je vysoká šance že ho chytí, tak si to dobře rozmyslí něco spáchat, i když je trest mírný.

0/0
9.7.2010 10:01

Libor76

Re: je to zajímavé

OT: ve které skupině se počítá ten cyklista, co to vzal zkratkou přes rybník a utopil se?

0/0
10.7.2010 15:07

vItava

Re: je to zajímavé

No a o někoho blízkého jsem přišel také. V první světové válce mi na italské frontě zastřelili strejdu.

0/0
9.7.2010 9:10

kočičák12

Re: je to zajímavé

Co máš proti kocourům? čokle!

0/0
9.7.2010 8:56

elverano

Re: je to zajímavé

To ale už mluvíš o něčem jiném. A mimochodem, jak má zákon zabránit tomu, aby si člověk nesedl do auta opilý a někoho nepřejel ?

0/0
9.7.2010 10:01

PIsa.lek

Re: je to zajímavé

Žijeme ve společjnosti, kde si může kažřdý veřejně řžvanit nesmysly (jak právě činíš ty). Mj. i díky Havlovi. Mmch. trest smrti není s výjimkou Ruska v celé Evropě, a "nemůže" za to Havel, ale velmi dobře promyšlený názor nejen politiků, ale především odborníků.

0/0
9.7.2010 9:44

__Radin__

Re: je to zajímavé

tak teď jsi mi to nandal, potom mi nezbývá, ač nerad, počkat si až se s něčím podobným potkáš osobně. Zajímalo by mě co to udělá s tvým názorem. :-/

0/0
9.7.2010 10:01

NTPT_V_EXILU

Ptrosímvás neoznačujte howado bez papírů za RIDICE.

háýžete do jednoho pytle s ním všechny ostatní, slušné. Možná je to ale novinářský záměr, vyvolávat dojem že bvšichni ridici jsou takoví, aby soudruzi novináři ospravedlnili represe. a silniční buzeraci

0/0
9.7.2010 1:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.