Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obyvatelé Medlánek dále bojují za častější spoje

Kouzelné Medlánky lákaly mimo jiné na novou linku autobusu, která sídliště spojí s městem. Linka 65 sice vznikla, dotkla se jí však úsporná opatření dopravního podniku a od 1. ledna tak jezdí jen v ranní a odpolední špičce. Večer, v poledne a o víkendu vůbec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zeda

p. Vladimír Bielko

"... Tedy na úkor dalších cestujících.

Studenti to měli na zastávku jen asi 200 metrů, ale chodit pěšky

zkrátka nemohli. I dnes jich většina jezdí autem," připouští Vladimír

Bielko.

Pan Bielko lže, až se mu od huby práší. Studenti to mají na zastávku 700m lesem, přes 1,5m úzký, neosvětlený chodník. Na PPV jich bydlí asi 4000. Z cestujících využívajících 53ku je 90% právě na zastávku kolejní, která byla zcela nesmyslně zrušena. Celá linka 53 bez ní prakticky pozbyla smysl. Studentů, kteří si mohou dovolit auto je minimum a většina z nich ho ani pro dopravu v Brně nepoužívá (před areálem stojí pravidelně ani ne 60 aut, tedy 1,5%.). Tomu, kdo tvrdí, že  1,5%  je většina a nepozná třičtvrtě kilometru od 200m, by mělo být doporučeno znovu navštívit ZŠ (a nějakou tu dobu tam zůstat). Navíc studenti chodit pěšky samozřejmě mohli (a taky to dva měsíce dělali), ale těžkose pak dá stíhat přesun mezi budovami školy v rámci prostoru mezi vyučováním.

0/0
20.9.2010 6:29

Ghost of Ebo

nechápu..

..proč se někdo rozhodne na zelené louce postavit barák, aby měl přírodu a čistej vzduch, když si nakonec stejně to město zase "vydupe" a dotáhne i tam..

0/0
30.6.2010 0:06

Hunab Ku

Re: nechápu..

to si maji nechat postavit barak uprostred mesta?

0/0
1.7.2010 9:21

rlpcr

Petice

A nebude problém také v tom, že x lidí z Kouzelných Medlánek sepisovalo petici proti autobusům, že je ruší,....?

0/0
29.6.2010 23:24

Lokýt

Re: Petice

Sepisovali. A nechápu to - auta je neruší? Zrušit jeden autobus lidí znamená dostat nějakých patnáct-dvacet aut; mnohem víc hluku, mnohem víc smradu...

0/0
29.6.2010 23:29

Rosomak

Ale o hlavním problému nepíší

A to je skutečnost, že většina osob zde bydlících zde nemá trvalé či přechodné bydliště.

Takže je zde hlášeno málo lidí, na které současná dopravní obslužnost je dostatečná.

0/0
29.6.2010 23:09

xToMMeT

Re: Ale o hlavním problému nepíší

co je to prechodne bydliste?

0/0
30.6.2010 14:32

Lokýt

Prach, hluk, zplodiny?!

"Autobus zhoršuje kvalitu bydlení. Víří prach, je hlučný a kazí vzduch.

Lidé se stěhovali do Kouzelných Medlánek za klidem. Těžko očekávali, že

se stěhují na nějakou rušnou dálnici."

Ten pán, co tohle řekl, domů zcela jednoznačně buď létá balonem, nebo šlape na koloběžce. Rozhodně nejezdí autem, protože auto napráší, nahlučí a nasmrdí mnohem víc. Ne ne...

0/0
29.6.2010 23:04

Fčil tu bude Banget nezDvořáci

____________________________________________________________

Zvolili jste si voranžovýho komouše, máte voranžovýho komouše Onderku. Nestěžujte si a pokud už ano, tak u Zlatuškovců. A dobře si to všechno pamatujte...

0/0
29.6.2010 21:40

jelos

Re: ____________________________________________________________

myslite toho, co sliboval 30 kacek, levnejsi a luxusnejsi MHD, zimak Za Luzankama nebo fotaleve koloseum ???? ten je dobrej mno... 30 kacek neni, rano nastoupit na smirgl a dojet vcas ;-D. Radsi jedu autem.... zimak nikde koloseum nikde ... tak jak sme chteli.... srabsky rikam, ja to nebyl, ja ho nevolil

0/0
29.6.2010 22:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.