Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dopravu v kraji komplikují uzavírky a kilometrové objížďky

Na dvě hodiny ochromila ve čtvrtek dopravu v Brně i provoz na dálnici D1 nehoda, která se stala poblíž místa, kde policisté usměrňovali provoz před kolonou. Ta se na silnici tvoří kvůli stavebním pracím. Uzavírky a dopravní omezení jsou i jinde v kraji, řidiče tak čekají kolony a dlouhé objížďky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Master J

Policie ridila dopravu?

0/0
9.7.2010 17:28

Master J

Re: Policie ridila dopravu?

To by me zajimalo kde...ridici zmatkovali, troubili jeden na druheho ze dvou pruhu si udelali 4..prednost neprednost..tukance, nervozita, agrese a lhostejnost..

0/0
9.7.2010 17:31

bobek-kamil

Bavíme se o Brně ?

Připadá mi, že příspěvky z Brna píší redaktoři žijící na druhém konci zeměkoule. Kupř. v tomto článku je dopravní komplikace na Progresové. Ta asi bude v té dále zmiňované Ostavě.

K obsahu: psát, že by se po dálnici kolem Brna mělo jezdit 130 km/hod. taky může jenom neznalec a ignorant. Souhlasím s názorem, že by se měla snížit rychlost nebo rozšířit počet jízdních pruhů. To však vzhledem k stále pokračujícímu budování protihlukových zábran asi není na pořadu dne.

0/0
9.7.2010 10:21

rosco

Re: Bavíme se o Brně ?

Nazdar Bobku-Kamile. Nauč se číst, ta ulice se jmenuje Porgesova a ne Progresova jak to čteš.ty. Porgesova je čtyřproudá kolem Královopolské, dřive Porgeska. 

0/0
9.7.2010 11:25

stev

Pan Šváb by si měl doplnit vzdělání.

Dálnice D1 vede skrz 11 brněnských městských částí. To je dost na to, aby se po této komunikaci jezdilo max. 80 km/hod., jak říká zákon. To, že to tak na silnici rychlostního typu v intavilánu města Brna není upraveno značkami, bylo možná hlavní příčinou včerejší nehody, kdy kamion usmrtil na D1 v Brně jednu ženu a dvě další těžce zranil, když narazil do stojících vozidel.

0/0
9.7.2010 8:59

PIsa.lek

Re: Pan Šváb by si měl doplnit vzdělání.

Důvod stání těch vozidel jakkoliv souvisel s tím, že stála v pseudointravilanu? Tzn. že jinde by takto stát nemohla? pokud ano, znamená to, že by osmdesátka měla být pro jistotu na celé dálniční síťi?

0/0
9.7.2010 12:32

good_luck!

Re: Pan Šváb by si měl doplnit vzdělání.

a rozum jsi cestou nechal kde?

Dálnice splňuje požadavky dálnice a je jedno kudy je vedena. Problémem není intravilán, ale ve špičce překračování kapacity cesty a křižovatky překračující své kapacitní možnosti již před drahnou dobou. Bohužel to vidím poprvé konstatováno nějakým "odborníkem"..... a to asi jen proto, že dlouho nikdo nic dělat nebude s výmluvou na krizi. Proto se velmi rád jedu projet na 3 proudovku do Ostravy s provozem měnším, než v naší obci u Brna....:-/

0/0
9.7.2010 12:49

stev

Re: Pan Šváb by si měl doplnit vzdělání.

Ve městě tu 80 km/hod. předepisuje zákon. Pominu-li prokazatelně vyšší bezpečnost v komplikovaném a hustém městském dálničním provozu (ta mrtvá včera mohla dnes žít), těch důvodů vidím hned několik: 1) mísí se zde tranzitní s cílovou i místní dopravou. 2) ve městě bydlí lidé, a při 80 km/hod. jsou nižší hluk i exhalace, 3) dálnice je na více místech napojena na jiné komunikace, a tudíž provoz je komplikovanější, atd., atd. Dnešní předpisy EU již naštěstí nedovolují nové dálnice skrz obce stavět vůbec. Za což jim blahořečím.

0/0
9.7.2010 21:13

Ghost of Ebo

..komplikují..

..když to *píííp*  rozkopou všechno v jednom termínu... tak se není čemu divit..

0/0
9.7.2010 8:43

lamakan458697

Re: ..komplikují..

 Nejspíš to jinak ani nejde, než rozkopat vše možné pokud na to jsou financeR^ kde to vázne je spíš organizace a  pracovní nasazení mimo špičku ( jako práce v noci o víkendu atd.) někde bude chybka, když nejde sehnat na uvedené práce lepší firmu s větší kapacitou pracovníků, ale to už je jiná kapitola. Rozkopat jde kde co, například sjezd D2, ale ráno kolem 6:00 hodin tam neuvidíte ani nohu.  Je to legrační kam nás to tržní R^ dostalo. Přitom kousek za naší hranicí jde vše i pracovat v noci ;-D kdy je menší provoz.. Asi dokonalost sama je rozteklá cesta plná vyjetých kolejí při překročení naší tzv státní hranice, hanba člověka fackuje........

0/0
9.7.2010 13:23

..Kamenožrout..

..

A já se ptám, kdepak jsou ty peníze co zaplatíme z daní (ať už jakýchkoliv) ?

0/0
9.7.2010 8:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.