Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vzdušná cesta mezi Brnem a Prahou zřejmě skončí. Zbude jen D1

Brněnskému letišti hrozí, že přijde o poslední ze svých denních spojů do Prahy. Kromě charterových letů by se pravidelně létalo už jen do Zadaru, Londýna a Moskvy. Roli Brna by mohla převzít Vídeň.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

politicky nekorektní trolejbus

Co je to za nadpis?

"Vzdušná cesta mezi Brnem a Prahou zřejmě skončí. Zbude jen D1."

Pojem jako železnice a Pendolino autorovi nic neříká??

Létat v době rychlovlaků na vzdálenost 200 km je kravinismus

0/0
19.7.2010 11:27

Moravian

Re: Co je to za nadpis?

Mozna vam nedoslo ze vlaky nestavi na primo letistich. Pri dlouhe ceste do zamori se pocita kazda hodina co clovek muze usetrit pres navaznost spoju..

0/0
19.7.2010 14:48

politicky nekorektní trolejbus

Co je to za nadpis?

0/0
19.7.2010 11:26

stev

Pro cestující z Moravy je atraktivní létat z Vídně.

Např. cestující z Brna by do Prahy musel jet 2 hodiny po dálnici a hodinu objíždět Prahu na její západní okraj. K tomu aby přidal minimálně dvouhodinovou rezervu (v pátek při požáru kamionů byla dálnice na Prahu zastavená 5 hodin) a teprve k tomu čas na odbavení. To je něco naprosto mimo přijatelné časy. Naproti tomu na letiště ve Swechatu je to přes Bratislavu v pohodě za 2 hodiny, po dálnicích, které jsou proslulé slabším provozem. O kvalitní letové nabídce vídeňského letiště ani nemluvě.

0/0
18.7.2010 21:49

Moravian

Cirrus Air

Hlavne kdyz zacala letat Cirrus Air z Mnichova tak CSA honem obnovily tehdy zrusenou linku do Prahy.. Takze moznost dostat se z Brniska do velkeho hubu trvala jen rok a pul, navic ted zavrou i tu co letala do Prahy. 

0/0
18.7.2010 16:24

Scarlett O Hara

Tak už ty Tuřany zavřeme úplně, ne ?

:-/ Stejně už odtud skoro nic nelítá Rv (Zajímavý je, že do Barcelona Girona jsem letěla z Tuřan hned třikrát a pokaždé ten let byl úplně zaplněnej, přesto tu linku zrušili :-( Asi prodávali letenky pod cenou až příliš )

0/0
18.7.2010 14:47

spokojený volič

neumíme nic efektivně

Každý takový krok končí na české drahotě a neefektivnosti. Poku létáme z Prahy nebo Vídně do celé Evropy v řádech desítek Euro není možné aby byla vnitrolinka stejně drahá nebo dražší. Ovšem to by nesměly tyhle snahy létat zabít poplatky na letištích. A tím,že se létat nebude zřejmě letiště víc nevydělá. Proč u nás jsou na důležitých postech neustále nevzdělaní negramoti

0/0
18.7.2010 9:27

;-)

Žádná škoda

Linka do Prahy stejně neměla smysl. Zejména, když létala jen jednou děnne. Kdyby létala každou hodinu, max. 2 a a dávali ji velmi levně k ceně navazujícího letu, bylo by to o něčem úplně jiném. Otázkou je, bylo li by dost zákazníků. Současný stav stejně neměl smysl a lidé jezdili po zemi. Jinak osobně preferuji Vídeň - má dálkové lety, nižší ceny letenek, lepší ceny na letišti a je to blíž.

0/0
17.7.2010 15:12

1000101110101100

Re: Žádná škoda

Spíš bych řekl, že preferuješ papírové letadélko, poskládané v nudné hodině matematiky...

.

http://www.airport-brno.cz/index.php?id=15 - 5:35, 10:05, 15:35, 18:40 a prázdné to rozhodně nelétalo, naopak. Samozřejmě za pakatel, pokud máš návazný let, samozřejmě s ČSA nebo partnerem.

.

Ta linka rozhodně smysl má a věřím, že zůstane zachovaná pro ty, kdo opravdu létají, nejen o tom sní. ;-)

0/0
17.7.2010 16:43

;-)

Re: Žádná škoda

Zklamu Vás, ale jste na špatné adrese. Jsem vysokoškosky vzdělaná otec rodiny  , létám poměrně často a na Vaše urážky nemám náladu. Pokud máte zájem, klidně se s Vámi sejdu, abych Vám umožnil se mi osobně omluvit. A opravdu nevím, od kdy si tykáme.

0/0
17.7.2010 20:27

spokojený volič

Re: Žádná škoda

no vysokoškolsky vzdělaný otec rodiny snad není nějaká zásluha. Zkusme počítat selsky. Cesta do prahy na letiště z Brna: 400 Kč a 4 hodiny. V praze čekání a přestup na další let např.do Evropy. A teď si řekněme kolik lidí z Moravy a přilehlých lokalit by létalo do Evropa přímo? A když jsme u toho taxi do Prahy . Kdyby létalo nějaké menší letadlo v ceně letenky 1000 kč mohlo by létat nejméně každou hodinu. Víte kolik lidí nenávidí cestu do Prahy po dálnici?

0/0
18.7.2010 9:32

Moravian

Re: Žádná škoda

Velice mne rozveselui ti co by se chteli schazet a naznacuji tim chtivost rvacky a nasili - jak typicky ceske ;-D;-D Ovsem pozor, otce rodiny - dnes se i v Cesku pri napadeni pestmi v sebeobrane boda i strili, aby ta vase chtivost "omluvy" nezpusobila uraz spise vam... Zpet k tematu - bydlim leta mimo CR a do Brna se musim obcas dostat.  Po dalnici D! - fuj! Do Turan se z zadneho evroipskeho hubu letat neda a tak zbyva jen Viden.  Jaka skoda ze Cirrus Air to tehdy zavrel, pote co socialisticka CSA obnovila (tehdy zrusenou) ale i tak subvencovanou linku do Brna.  Takze dne ji zase zavrou a zbude opet zas jen Viden.. 

0/0
18.7.2010 16:34

politicky nekorektní trolejbus

Re: Žádná škoda

proč jako alternativu uvažujete pouze dálnici? že se dá z Brna do Prahy dojet za necelé 3 hodiny ECčkem ( pendolínem ještě o pár minut dříve) se k vám ještě nedoneslo?

0/0
19.7.2010 11:41

Mildred

Good bye, Prague (forever)

Další neuvěřitelně sprosté jednání ze strany ČSA vůči Brnu. Přitom pokud si dobře pamatuji,  tak ČSA nasadily linku Praha-Brno až poté, co spousta lidí využívala linku Brno-Mnichov a Prahu tak při cestách do světa míjela. Tato linka do Mnichova pak následně přišla o cestující a společnost, která ji provozovala, ji zrušila. No nic, já si sám pro sebe dělám jasný závěr: již nikdy v životě nepoletím z Prahy (proč se investovaly desítky miliard do Ruzyně a do Brna v podstatě nic? – vždyť i na tu odbavovací halu si musel vzít JMK úvěr u zahraniční banky) a také již nikdy nevyužiji ČSA. Teď se ještě budu snažit přesvědčit o tomhle přístupu další příbuzné a známé z Brna a okolí. Však Vídeň je za rohem!

0/0
17.7.2010 8:45

1000101110101100

Re: Good bye, Prague (forever)

No tak o co jde? Pokud by to bylo jak říkáš, je čas, aby vznikla další linky jinam - do Mnichova, Frankfurtu... jenže ono to bylo poněkud jinak. Celý obchodní model Cirrusu byl k ničemu, podobně jako mnoho jiných plánů toho, kdo za tím stál.

0/0
17.7.2010 16:53

Lukas1000

Let Praha Brno azpet

Chapu jiste duvody proc nekdo leti z Brna do Prahy nebo naopak ... ale sumasumarum je to nesmysl. Check-in je tusim 30 minut predem (jestli je to vubec tak malo), pak let 30-40 minut, pristani, vyklickovani z letiste, transfer po Praze, mozne zpozdeni letu .... nejak mi vychazi doba 2.5 hodiny a vice.

0/0
17.7.2010 6:33

Sqman

Re: Let Praha Brno azpet

Zpozdeni letu? Klickovani po Praze? Pouzivam to jako spoj na dalsi lety - a je to super. Usetri to spoustu casu i nervu na ceste do Prahy a zadny podstatny zpozdeni to aspon se mnou nikdy nemelo, takze patrne vubec nevis o cem mluvis ... ;-€

0/0
17.7.2010 10:45

1000101110101100

Re: Let Praha Brno azpet

Přesně tak. Pro další lety naprosto NEOCENITELNÉ.

0/0
17.7.2010 16:55

________________________________

Nádraží se těší na váš odlet!

Kdo chce, může přeci vyrazit na nádraží a ve vlaku si hrát na letadlo: http://www.csa.cz/cs/portal/company/news/news_tz/news_tzarchiv_data/news_tz_2005_02_11.htm ;-D

0/0
16.7.2010 21:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.