Diskuze
Přesun nádraží získal územní rozhodnutí, odpůrci se odvolají
Děkujeme za pochopení.
Si0 po druhém zákazu
Lidé v referendu odsun NEODMÍTLI.
Odmítli jej jen ti, co k referendu přišli. Ostatní hlasovali nohama.
pepe1
Referendum v Brně
Místní referendum o otázce:
Souhlasíte s tím, aby město Brno v samostatné působnosti podniklo všechny kroky k modernizaci železniční stanice Brno-hlavní nádraží ve stávající poloze podél ulice Nádražní?
Viděl jsem pár nešťastných lidí, kteří po referendu naříkali, že na tuto otázku napsali NE. Když odsun pojistit, tak za každou cenu. Udělejte si obrázek o lidech, kteří tlačí na přesun nádraží o pouhých 700metrů / ovšem vzdušnou čarou.
pepe1
qsilence
Národ remcalů
Vymyslete juakoukoli větší akci a dycky se budou podepisovat petice proti. Ten přesun přinese pracovní příležitosti. Chátrající a plevelem zarůstající pozemky se zkultivují. Bude nové nádraží, které ulehčí stávajícímu nestíhajícímu. Bude to levnější, než oprava stávajícího. Přispěje to rozvoji města. Spojí se autobusové nádraží s vlakovým, takže zmizne ta komunistická hrůza ze Zvonařky, Kde vidíte problém? Co je dopytle špatně? SChci slyšet smysluplné argumenty a ne kecy typu: "Takhle to tu je už 300 let, tak proč to teď chcete měnit?"
PIsa.lek
Re: Národ remcalů
například to, že i nové nádraží má "mouchy", o kterých se raději moc nemluví - ono totiž nemusí stíhat taky. A největším problém je to, že momentálně neexistuje racionální řešení na dostatečně komfortní napojení na stávající systém MHD a nechává se to až na "někdy v budoucnu".
jirka h111
stavet!!!
Je mi uplne jedno jestli se to presune nebo nepresune. Hlavne uz zacnete stavet. V Praze si stavi nove zastavky metra, nove trasy vlaku a my tu budeme 20 let diskutovat kde postavime nadrazi. Odpurci ani netusi o kolik kvuli nim ta stavba bude drazsi a jestli prijdeme o dotaze z EU, tak si blbeckove muzou dalsich 20 let diskutovat o tom kde to postavi, protoze se pak uz nic nepostavi..
ThutmoseIII
...
obstrukce, obstrukce, obstrukce. dokáží tito lidé i něco vytvořit, nebo jen blokovat vše, vždy a všude? vcelku by mne zajímalo, kde bysme už mohli být, kdyby nám zde 90% všeho důležitého, co je třeba vybudovat, nestopli tihle samozvaní ekologové. pláče dnes někdo, že musí chodit na zvonařku na bus? nový nádraží má být snad sto metrů za ní. a ještě k tomu povedou linky MHD. opravdu nechápu tyto lidi. teplíčko a smrádeček, hlavně nic neměnit a nějak to už doklepat...až se konečně v Brně zbavíme tohoto předpotopního myšlení, tak se teprve někam posuneme. ale bude to trvat ještě řádně dlouho, viz. problematiku jižních čtvrtí, který se chcou odtrhnout jen proto, že by jim tam firma vybudovala bytovky a nastěhovalo se tam více lidí, aniž by si připustili, že značná část z nich jsou stejně tak přistěhovalci z jiných čtvrtí, co si tam postavili barák... no snad po volbách tyhle vlašíny a další konečně pošleme tam, kam patří.
PIsa.lek
Re: ...
> pláče dnes někdo, že musí chodit na zvonařku na bus?
Nepláče, ona už tam totiž chodí sotva čtvrtina lidí, co v minulosti (a proto se bude Zvonařka do pár let bourat. Chce to sledovat vývoj kolem této problematiky - Zvonařku už jako argument nepoužívají ani zarytí "odsunovači".
donny175
jsem pro nové nádraží
Vážení ekoteroristé, je vidět, že si nevidíte na špičku vlastního nosu ... já mám firmu a jezdí zamnou obchodní partneři z celé evropy. Docela často přijedou i vlakem a já je na našem nádraží vítám ... ani si nedovede představit jak je mi trapně, když je vedu k autu, který je zaparkovaný půl kilometru od nádraží ... není tam totiž kde zaparkovat ... další věc je, když náhodou nějaký mezinárodní experes přijede na druhou nebo třetí kolej .... ten podchod je příšernej .... já se za naše brněnské nádraží stydím .... dále si nikdo neuvedomuje fakt, že se chystá velkej projekt transevroské vysokorychlostní železnice. V Brně má díky novému nádraží vzniknout křižovatka východně-západního směru se severo-jižním směrem. Nebude-li nové nádraží, tak tato křižovatka se bude budovat v Břeclavi. Brno tím pádem pocítí nejen odliv turistů, ale i odliv investorů. Copak jsou ti ekoteroristé tak zaslepení, když si neumí dát dát dohoromady jedna a jedna???? Všechno souvisí se vším ...
donny175
Re: jsem pro nové nádraží
a že používají jako argument že k nádraží bude jezdit jen jedna tramvaj? To je demagogie ... kolik tramvají a autobusových linek v současné době jezdí na ÚAN Zvonařka? Myslím si, je napočítám na prstech jedné ruky, tak mi nevykládejte bludy (ne)vážení ekoteroristé! Kolik lidí denně šlape pěšky z ÚAN na nádraží? Stovky? Ne, je jich podstatně víc a proč? Protože se od ÚAN na hlavní nádraží jen tak nedostanou, proč se nezabýváte tímto problémem? Měli jste na to spoustu let, ale tento problém pro vás není lukrativní, nezviditelnili by jste se tolik jako při odmítání dobrého a potřebného projektu jako je nové hlavní nádraží!
Winebibber_už šestý
koukám na to...
vo co vám jde?... vy poblblí brňáci... tak pojedete na vlakové nádráží šalinó o dvě zastávky dýl... Brno se může stát v budoucnu důležitým mezinárodním železničním uzlem, ale k tomu potřebuje pořádné nádraží... a ne tu současnou zaplivanou díru
Stone_Pilot
Re: koukám na to...
Pár poblblých ekologistů.... Většina Brňáků považuje současné nádraží za ostudu Brna a je pro výstavbu modeního a funkčního nádraží, které se v dvojitém protisměrném oblouku postavit nedá, jak se nám Zelení snaží namluvit. Přesun je nutný.
Stone_Pilot
Upřesnění
k tvrzení, že lidi v referendu přesun odmítli - ti, kteří pro přesun byli, tak prostě k referendu o zákazu přesunu nešli, protože se tím stalo neplatné.
Viktor N.
Upřesnění podrobnější
Přes masivní kampaň tehdejšího primátora euroDuchoně, který za peníze daňových poplatníků tiskl letáky „nechoďte k referendu“ a přesto, že záměrně byl termín referenda posunut tak, aby bylo konáno zvlášť a nikoliv souběžně s volbami, byla účast okolo 25 %, což rozhodně není málo (v předešlých volbách byla účast tehdy 29 %).
V těch 25 % (80000 voličů) byl poměr následující:
85 % hlasovalo proti přesunu (přes 67000 voličů) a 15 % hlasovalo pro přesun (necelých 12000 voličů).
Duchoň před referendem prohlásil, že k referendu přijde maximálně 10000 lidí, ale že i tak bude k výsledeku referenda přihlížet. Přišlo 8× více voličů a ve výsledku se jen o 20 milionů navýšila jednostranná kampaň (z peněz daňových poplatníků) pro přesun nádraží.
magnus84
Lidi, lidi
Připomíná mi to další projekty a naschvály.. V Brně se měla stavět špičková srdeční klinika společně s americkými vědci.. Jedná se o unikátní zařízení.. Opět blokády a přerušení, protože někdo to tam nechce. Zkrátka proto, že když můžu škodit, tak proč bych to nedělal, že? Pak se nedivte, že to v našem státě vypadá, tak jak to vypadá. Kde je rozvoj, inovace? Všechno je problém. V dnešní době něco postavit, nedej bože na zelené louce je nemyslitelné. Všem těm štěžovatelům bych přál aby si taky zkusili něco dokázat, postavit, vytvořit. Viděli by jak je příjemné, když ostatní házejí klacky pod nohy..
Naštěstí si myslím, že těchto lidí je menšina. Bohužel jsou však slyšet a svým neustálým napadáním, vzlykáním a pomluvami dokáží ledacos.
Viktor N.
Re: Lidi, lidi
a nerespektování výsledku referenda, kde zdrcující většina se vyslovila proti odsunu nádraží – to Vám také nevadí, že? Tak kde je vlastně ta menšina? Mám pocit, že tou menšinou je především radní města Brna a stavařské lobby.
Mimochodem – já bych také chtěl, aby mi město zaplatilo přesun provozovny a výstavbu luxusní provozovny nové, ať se mi lépe podniká. Kde se mám na to přihlásit?
magnus84
Slepota
Vidím, že většina přispěvatelů neví o čem píše.. Přesunutí nádraží je součástí dobrého projektu celkové přestavby železniční sítě v Brně. Zejména v jeho jižní části je v důsledku zbytečného a komplikovaného systému železničních kolejí nemožno stavět. Zejména v dnešní době, kdy je nedostatek stavebních parcel. Společně s novým nádražím má vzniknout celý komplex a stane se významným železničním přestupem.
Zejména bude vyřešena otázka nevhodnosti nádraží - koleje na něj vedou v zatáčce, což je nepřípustné, protože u nových souprav nevidí strojvůdce na celou délku soupravy.
Také se odstraní časté čekání kvůli zahlcenosti nádraží.
Doprava na nové nádraží nebude problém, stačí si přečíst volně dostupné materiály.
Toto považuji za další z ukázek toho, jaký národ opravdu jsme. Lidi si je stěžují a když můžou tak by se nejraději nedělalo nikde a nic.. Všechno je problém. Věřím, že někteří lidé nechtějí nádraží z důvodů neinformovanosti, nebo dezinformací. Ti ostatní jsou v mých očích .......
nakašista
Re: Slepota
nedostatek stavebnich parcel? Cele centrum Brna a prilehle ulice, zdevastovane cigany, je jedna velika stavebni parcela.
Soud zprostil Ukrajince viny za zabití Roma v Brně, šlo o nutnou sebeobranu
Krajský soud v Brně zprostil viny sedmatřicetiletého Romana Rohozina, který byl původně obžalován z...
Budějovice odvrací i druhý mečbol, Litvínov vyfoukl Kometě třetí bod
Zatímco Pardubice se Spartou už odpočívají, zbývající dvě čtvrtfinálové série se potáhnou minimálně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Budějovice potřetí porazily Třinec, sérii rozsekne až sedmý duel. Litvínov jde dál
Čtvrtfinálová série Třince proti Českým Budějovicím zůstává po šesti zápasech vyrovnaná. Oceláři ve...
Hazardér jel kanálem jako na tobogánu. Mohl se utopit i otrávit, varují vodárny
Do útrob brněnské kanalizace nechal nahlédnout autor videa, které se nedávno objevilo na internetu....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kometa v Litvínově srovnala sérii, Třinec nevyužil mečbol v Budějovicích
Čtvrtými zápasy pokračovalo čtvrtfinále play off hokejové extraligy. Třinec si mohl zajistit postup...
Rozepře i chybějící lékaři. Problémovou nemocnici bude křísit další šéf
V dlouhodobé krizi se zmítá městská nemocnice v Boskovicích. Jde přitom o významné zařízení, které...
Kamion s pěti sty selaty se na Znojemsku převrátil na bok, sto jich uhynulo
Kamion s nákladem pěti stovek selat se dnes ráno převrátil na bok v Hostěradicích na Znojemsku....
V opilosti jsem odhodil cigaretu na smetí, tvrdí souzený o vzniku požáru
Patnáct až dvacet let vězení hrozí osmatřicetiletému muži z Polska za dvojnásobný pokus o vraždu...
Hazardér jel kanálem jako na tobogánu. Mohl se utopit i otrávit, varují vodárny
Do útrob brněnské kanalizace nechal nahlédnout autor videa, které se nedávno objevilo na internetu....
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...