Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Přesun nádraží získal územní rozhodnutí, odpůrci se odvolají

Přesun Hlavního nádraží v Brně se stal opět reálnějším. Stavební úřad městské části Brna-střed totiž vydal stavbě územní rozhodnutí. To znamená, že k zahájení prací už stačí získat jen stavební povolení. Odpůrci přesunu nádraží kritizují, že úřad vydal rozhodnutí uprostřed prázdnin. Do 9. srpna se ještě mohou odvolat a zřejmě to udělají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Si0 po druhém zákazu

Lidé v referendu odsun NEODMÍTLI.

Odmítli jej jen ti, co k referendu přišli. Ostatní hlasovali nohama.

0/0
30.7.2010 12:41

pepe1

Referendum v Brně

Místní referendum o otázce:

Souhlasíte s tím, aby město Brno v samostatné působnosti podniklo všechny kroky k modernizaci železniční stanice Brno-hlavní nádraží ve stávající poloze podél ulice Nádražní?

Viděl jsem pár nešťastných lidí, kteří po referendu naříkali, že na tuto otázku napsali NE. Když odsun pojistit, tak za každou cenu. Udělejte si obrázek o lidech, kteří tlačí na přesun nádraží o pouhých 700metrů / ovšem vzdušnou čarou.

0/0
27.7.2010 7:03

pepe1

Re: Referendum v Brně

Doporučuji si pročíst:

http://www.blisty.cz/2004/9/24/art19880.html

konkrétně:

http://nadrazibrno.ecn.cz/dokumenty/G-02.pdf

0/0
27.7.2010 7:12

Socca

Re: Referendum v Brně

presne tak

0/0
27.7.2010 23:41

Si0 po druhém zákazu

Re: Referendum v Brně

Člověku, který si neumí přečíst jednu větu s jednoznačně znějící otázkou a porozumět jí, bych odebral hlasovací právo.

0/0
30.7.2010 12:43

pepe1

Re: Referendum v Brně

Správně, proto budeme formulovat otázku do referenda tak, aby mělo hlasovací právo co nejméně lidí. Zároveň aby se spletlo co nejvíce lidí. Tak jste to myslel?

0/0
30.7.2010 12:56

Si0 po druhém zákazu

Re: Referendum v Brně

Ta otázka je formulována naprosto jasně a byla známá dloho dopředu.

0/0
30.7.2010 13:20

pepe1

Re: Referendum v Brně

To nechme na posouzení ostatním. Až Vám bude osmdesát let, bude Vám to asi také zcela jasné.

0/0
2.8.2010 7:27

qsilence

Národ remcalů

Vymyslete juakoukoli větší akci a dycky se budou podepisovat petice proti. Ten přesun přinese pracovní příležitosti. Chátrající a plevelem zarůstající pozemky se zkultivují. Bude nové nádraží, které ulehčí stávajícímu nestíhajícímu. Bude to levnější, než oprava stávajícího. Přispěje to rozvoji města. Spojí se autobusové nádraží s vlakovým, takže zmizne ta komunistická hrůza ze Zvonařky, Kde vidíte problém? Co  je dopytle špatně? SChci slyšet smysluplné argumenty a ne kecy typu: "Takhle to tu je už 300 let, tak proč to teď chcete měnit?"

0/0
22.7.2010 9:56

PIsa.lek

Re: Národ remcalů

například to, že i nové nádraží má "mouchy", o kterých se raději moc nemluví - ono totiž nemusí stíhat taky. A největším problém je to, že momentálně neexistuje racionální řešení na dostatečně komfortní napojení na stávající systém MHD a nechává se to až na "někdy v budoucnu".

0/0
22.7.2010 11:41

;-)

Re: Národ remcalů

Samozřejmě by bylo nejlepší postavit vše najednou - ale pokud nejsou peníze, případně stavby blokují notoričtí stěžovatelé, je třeba postavit alespoň co jde. Jinak tím, že by bylo nové nádraží by se z diametru stala priorita a konečně by se snad začla jeho výstavba hýbat.

0/0
22.7.2010 12:45

PIsa.lek

Re: Národ remcalů

> ale pokud nejsou peníze

Tomu by paradoxně lépe nahrávala modernizace  nádraží v centru, protože se dá realizovat po částech - u nového nádraží je to "buď všechno, nebo nic" (alespoň v té hlavní etapě).

> by se z diametru stala priorita

Což se krásně projevilo ve chvíli, kdy radnice pod tlakem "Koalice Nádraží v centru" konečně začala na jaře 2004 lidem vysvětlovat, proč nádraží přesunout a víceméně náhodou se prokecl tehdejší hlavní architekt, že diametr nebude, protože "je zbytečný".

0/0
22.7.2010 13:29

donny175

Re: Národ remcalů

jinej negativní argument než je napojení na MHD nemáš???? ;-D

0/0
26.7.2010 9:48

Socca

Re: Národ remcalů

a ty mi sepis plusy, treba ze bude nadrazi spojene s baheni koupeli, bo je v zaplavovy oblasti?

0/0
27.7.2010 23:43

;-)

Re: Národ remcalů

R^ Je to tak. Ale tak to v zpadních demokraciích vždy chodí. I v USA remcá spoustalidé na cokoliv. Důležité je, aby se je většina která  má jiný názor naučila ignorovat. Pár lidí remcá na vše. POkud jich není 40%, není důvod se tím znepokojovat. Bohužel, u nás máme od revoluce stále pokřivená měřítka a každou sebemenší demonstraci bereme jako státní převrat....a kdo naplní Václavák (cca 100 000 lidí = 1%obyvatel ČR) je považován za všemocnéh oa toho co má pravdu.

0/0
22.7.2010 12:21

Socca

Re: Národ remcalů

hmm super ze me ma pulka republiky remcat do toho co budu mit treba u baraku, chytraku

0/0
27.7.2010 23:42

jirka h111

stavet!!!

Je mi uplne jedno jestli se to presune nebo nepresune. Hlavne uz zacnete stavet. !! V Praze si stavi nove zastavky metra, nove trasy vlaku a my tu budeme 20 let diskutovat kde postavime nadrazi. Odpurci ani netusi o kolik kvuli nim ta stavba bude drazsi a jestli prijdeme o dotaze z EU, tak si blbeckove muzou dalsich 20 let diskutovat o tom kde to postavi, protoze se pak uz nic nepostavi..

0/0
21.7.2010 15:50

912

Re: stavet!!!

Prvně udělat rozumný projekt a pak stavět.

0/0
21.7.2010 15:59

Viktor N.

Re: stavet!!!

Kdyby tu žádné nádraží nestálo, neřeknu.

Jen tak mimochodem – a proč si to majitel a provozovatel budovy (České dráhy, a.s.) nepostaví za své?!

0/0
21.7.2010 16:15

PIsa.lek

Re: stavet!!!

>  a proč si to majitel a provozovatel budovy (České dráhy, a.s.) nepostaví za své?!

Asi proto, že těch 24 mld. nebude stát nová budova, ale nové koleje, které patří SŽDC, což je organizace státní.

0/0
21.7.2010 21:48

Viktor N.

Re: stavet!!!

Tak koleje ať si postaví SŽDC a nádraží ať si přesune ČD za své, pokud si ovšem zakoupí potřebné pozemky, že ano. Tak by tomu velela logika věci.

Nicméně podle Katastru nemovitostí je budova současného hlavního nádraží, stejně i pozemky pod ním, ve vlastnictví Českých Drah, a.s. Nevidím jediný důvod, proč by mělo město Brno (a potažmo daňoví poplatníci) hradit ze svého nejen celou kampaň k tomuto, ale proč by mělo vůbec přesun a výstavbu nové provozovny nějaké akciovky?!!!

8-o:-)

0/0
21.7.2010 22:29

PIsa.lek

Re: stavet!!!

Máš v tom hokej - město Brno nebude platit ani výstavbu nových kolejí, ani novou nádraží budovu (to, že pozemky pod kolejemi jsou podle katastru ČD neřeš, to je pouze administrativní problém nedůsledného oddělení dopravní cesty od původního monopolního dopravce), zaplatí jen "asi" 4 mld. Kč do vyvolaných investic (přednádražní prostory, tramvajové koleje k nádraží atd.).

To, že se v tom město tak angažuje, je dáno tím, že podle části politiků a urbanistů současné poooha nádraží blokuje další rozvoj města. Samy ČD o přesun nádraží nestojí vůbec (spíš naopak), SŽDC sice bude raději stavětz nová kráísné rovné koleje na zelené louce, ale hlavní zájem na přesunu má město - tak je celkem logické, že si platí veškeré PR.

0/0
22.7.2010 7:30

PIsa.lek

Re: stavet!!!

Dotace z EU stejně budou těžko, to by ten projekt musel vypadat podstatně jinak, zejéna pokud jde o jednoznačnou výhodnost před možnými alternativami.

0/0
21.7.2010 22:29

ThutmoseIII

...

obstrukce, obstrukce, obstrukce. dokáží tito lidé i něco vytvořit, nebo jen blokovat vše, vždy a všude? vcelku by mne zajímalo, kde bysme už mohli být, kdyby nám zde 90% všeho důležitého, co je třeba vybudovat, nestopli tihle samozvaní ekologové. pláče dnes někdo, že musí chodit na zvonařku na bus? nový nádraží má být snad sto metrů za ní. a ještě k tomu povedou linky MHD. opravdu nechápu tyto lidi. teplíčko a smrádeček, hlavně nic neměnit a nějak to už doklepat...až se konečně v Brně zbavíme tohoto předpotopního myšlení, tak se teprve někam posuneme. ale bude to trvat ještě řádně dlouho, viz. problematiku jižních čtvrtí, který se chcou odtrhnout jen proto, že by jim tam firma vybudovala bytovky a nastěhovalo se tam více lidí, aniž by si připustili, že značná část z nich jsou stejně tak přistěhovalci z jiných čtvrtí, co si tam postavili barák... no snad po volbách tyhle vlašíny a další konečně pošleme tam, kam patří.

0/0
21.7.2010 11:27

PIsa.lek

Re: ...

> pláče dnes někdo, že musí chodit na zvonařku na bus?

Nepláče, ona už tam totiž chodí sotva čtvrtina lidí, co v minulosti (a proto se bude Zvonařka do pár let bourat. Chce to sledovat vývoj kolem této problematiky - Zvonařku už jako argument nepoužívají ani zarytí "odsunovači".

0/0
21.7.2010 11:34

ThutmoseIII

Re: ...

no že se Zvonařka má bourat a nový terminál má stát pod novým hlavákem, to vím, to se neboj. ale znovu se ptám,zdali v dnešní době či době minulé někdo plakal, že ÚAN  je tam, kde je. btw čtvrtina lidí tam v dnešní době chodí proč? kvůli poloze, nebo kvůli šílenýmu stavu a taky díky tomu, že některý společnosti jezdí z jiných lokalit (ať už student agency a další od grandu, ale taky díky IDS, kdy množství egionálních linek teď končí třeba na Úzké a dalších terminálech IDS)?

0/0
21.7.2010 11:42

PIsa.lek

Re: ...

>ale znovu se ptám,zdali v dnešní době či době minulé někdo plakal, že ÚAN  je tam, kde j

Jistě, všichni ti, co tam museli běhat od hlavního nádraží pěšky (Protože napojení na MHD bylo zpočátku naprosto zoufalé a ani dnes to není bůhvijaká sláva) po neosvětlené lávce, byli štěstím doslova bez sebe - frakt se musíme bavit o xoxokinách????

0/0
21.7.2010 12:03

Karel Infeld Prácheňský, osobně

Re: ...

Ono těch obstrukcí bude určitě více - JZ a JV tangenta, R43, R52, dostavba VMO (největší zelené orgie očekávám kolem úseku Žabovřeská), a určitě by se našly další projekty, na kterých se dá zeleně agitovat.

0/0
21.7.2010 13:10

donny175

jsem pro nové nádraží

Vážení ekoteroristé, je vidět, že si nevidíte na špičku vlastního nosu ... já mám firmu a jezdí zamnou obchodní partneři z celé evropy. Docela často přijedou i vlakem a já je na našem nádraží vítám ... ani si nedovede představit jak je mi trapně, když je vedu k autu, který je zaparkovaný půl kilometru od nádraží ... není tam totiž kde zaparkovat ... další věc je, když náhodou nějaký mezinárodní experes přijede na druhou nebo třetí kolej .... ten podchod je příšernej .... já se za naše brněnské nádraží stydím .... dále si nikdo neuvedomuje fakt, že se chystá velkej projekt transevroské vysokorychlostní železnice. V Brně má díky novému nádraží vzniknout křižovatka východně-západního směru se severo-jižním směrem.  Nebude-li nové nádraží, tak tato křižovatka se bude budovat v Břeclavi. Brno tím pádem pocítí nejen odliv turistů, ale i odliv investorů. Copak jsou ti ekoteroristé tak zaslepení, když si neumí dát dát dohoromady jedna a jedna???? Všechno souvisí se vším ...

0/0
21.7.2010 10:30

donny175

Re: jsem pro nové nádraží

a že používají jako argument že k nádraží bude jezdit jen jedna tramvaj? To je demagogie ... kolik tramvají a autobusových linek v současné době jezdí na ÚAN Zvonařka? Myslím si, je napočítám na prstech jedné ruky, tak mi nevykládejte bludy (ne)vážení ekoteroristé! Kolik lidí denně šlape pěšky z ÚAN na nádraží? Stovky? Ne, je jich podstatně víc a proč? Protože se od ÚAN na hlavní nádraží jen tak nedostanou, proč se nezabýváte tímto problémem? Měli jste na to spoustu let, ale tento problém pro vás není lukrativní, nezviditelnili by jste se tolik jako při odmítání dobrého a potřebného projektu jako je nové hlavní nádraží!

0/0
21.7.2010 10:33

PIsa.lek

Re: jsem pro nové nádraží

Škoda, že jsi na té Zvonařce někdy v poslední době nebyl - zjistli bys, že je poloprázdná /a bude se jako zbytečná za pár let rušit).

Komické ovšem je, že poté, co to ing. Dokoupil (vítěz urbanistické soutěže na okolí nového nádraží) na jeře 2004 připustil, tak další zastánci odsunu ještě téměř rok omílali letitý argument "Zvonařka se stavěla s tím, že u ní bude stát i nové vlakové nádraží".

0/0
21.7.2010 11:03

PIsa.lek

Re: jsem pro nové nádraží

Fakt jste tak zaslepený, že nedokážete nesrovnávat 80 let ZANEDBAVANÉ nádraží s křídovými léetáky toho nového (ohledně zanedbanosti)?

Ano, parkování v blízkosti nádaží v současné poloze bude i při maximální optimalizaci prostoru vždy o něco horší, než u nového, ale u nového se zase výrazně zkomplikuje napojení na MHD. A na nádraží jezdí MHD o 1-2 řády lidí více, než auty. Naopak při odsunu nádraží je velmi pravděpodobné, že komplikace s vazbou MHD-vlak povedou mnohem více lidí k tomu, že vezmou vlastní auto (z čehož nikdo ve 20., 50. a 80. letech minulého století, kdy se rozhodlo o odsunuté poloze, obavy mít nemusel).

0/0
21.7.2010 10:38

1000101110101101

Re: jsem pro nové nádraží

Ekoteroristy bytostně nesnáším, ale tedy na tento blábol musím reagovat. A) Stav nádraží - stačí vymést ten bordel, vyhnat vietkong a bezdomoce, udělat rekonstrukci za zlomek investic do nového nádraží a máme komplex, který nám budou široko daleko závidět. Architektonicky úžasné. Pokud k tomuto nebude vůle, bude nové nádraží do pár let vypadat stejně. B) "Obchodní partneři z celé Evropy" za tebou přijedou vlakem a budou mít trauma, popojet kousek MHD? Zajímavé. Vezmi si taxík. Jinak - zaparkovat pobíž samozřejmě lze a není to půl kilometru. C) Projekty jakýchkoli železnic v době, kdy tím lidé jezdí už jen z donucení nechme do pohádek.

0/0
21.7.2010 23:51

PIsa.lek

Re: jsem pro nové nádraží

Boahžel jeden blábol jsi částečně nahradil jiným.

Ani v součsné poloze by nešlo o "zlomek investic" - ono totiž nejde o nádražní budovu, ale o celé kolejiště, které by se muselo z gruntu předělat, přestavba nádraží v současné poloze by nebyla o mnohe levnější (měla by všk jiné výhody).

To, že železnicí se jezdí jen z donucení, může napsat jen člověk, který se neumí dívat kolem sebe (hlavně v zahraničí).

0/0
22.7.2010 7:26

Socca

Re: jsem pro nové nádraží

a tak je radsi privitas nekde v prcicich a do centra pojedete MHD? nebo dokonce autem?:D

0/0
27.7.2010 23:39

Winebibber_už šestý

koukám na to...

vo co vám jde?... vy poblblí brňáci... tak pojedete na vlakové nádráží šalinó o dvě zastávky dýl... Brno se může stát v budoucnu důležitým mezinárodním železničním uzlem, ale k tomu potřebuje pořádné nádraží... a ne tu současnou zaplivanou díru ;-O Rv

0/0
21.7.2010 9:22

Stone_Pilot

Re: koukám na to...

Pár poblblých ekologistů.... Většina Brňáků považuje současné nádraží za ostudu Brna a je pro výstavbu modeního a funkčního nádraží, které se v dvojitém protisměrném oblouku postavit nedá, jak se nám Zelení snaží namluvit.  Přesun je nutný.

0/0
21.7.2010 9:44

Viktor N.

Re: koukám na to...

Nelžete. Je to jen Váš názor, tak ho nevnucujte za názor většinový…

0/0
21.7.2010 9:48

Stone_Pilot

Re: koukám na to...

Jasně, většina Brňáků je proti přesunu a strašně jim na tom záleží... Tak proč tedy k tomu referendu nepřišli? Já myslím, že víte proč. Existují zhruba stejně velké skupiny pro a proti, ale většině je to asi jedno. Já neznám nikoho ze svého okolí, kdo by kvůli starému vlak. nádraží uronil slzu. Nevím, vy asi máte jiný okruh známých, předpokládám, že podle vás by klidně autobusy mohly jezdit furt jen ke Grandu, protože na Zvonařku je pro některé děsně daleko.

0/0
21.7.2010 9:55

Viktor N.

Re: koukám na to...

Proč stále tak lžete a manipulujete?!

Vy totiž záměrně dáváte do jedné kategorie lidi, kteří byli pro přesun s těmi, kterým je to prostě jedno a nádraží vůbec nepotřebují! Je to ale nesmysl a Vy to moc dobře víte! Jenže možná právě proto tuhle pseudoargumentaci stále omíláte dokola…

 

 

Jistě, zbourejte ty staré „ošklivé“ domy. Zbourejte staré nádraží a postavte místo něj další skloželezobetonovou halu typu Velký špalíčeku či Omegy a nazvěte to třeba „Nový Superpadowetz“! A vůbec srovnejte se zemí komplex Tivoli, který zabírá místo a mohl by tam stát nový např. WilsonKomplex a pod. Co takový Rozmarýn, či Muzejka a další. A vůbec i ty kostely v Brně jsou taky zbytečné a pro těch pár „podivínů“… – stejně lidi potřebují hlavně nakupovat, že? To by se Brno dalo superhypermodernizovat a bylo by to strááááášně moc výhodné. Sice jen pro malou skupinu zainteresovaných, ale co na tom? Turisti se pak jistě pohrnou toto supermoderní město obdivovat…

0/0
21.7.2010 10:15

Karel Infeld Prácheňský, osobně

Re: koukám na to...

Tímhle emocionálním stylem hodláte argumentovat? To se pak nedivte, že vaší myšlence dá v referendu hlas jen 25% brňáků.

0/0
21.7.2010 10:21

Stone_Pilot

Re: koukám na to...

;-D Aby vám nepraskla žilka, pane Nesehnutý. Jen pro vaši informaci, nejsem developer, Špalíček se mi hnusí a nádraží vidím dnes a denně a občas i jedu vlakem. V první řadě jsem ale technik, dokonce mám vystudovaný obor dopravní stavby na VUT. Už za totáče bylo naše nádraží na fakultě dáváno za vzor, jak se nemá projektovat. Pro mě je veškerá diskuse o tom, zda zachovat nádraží na stávajícím místě, naprosto bezpředmětná. Mimochodem, jaké je vaše vzdělání? Tipoval bych to na historii umění nebo nějakou krajinnou ekologii.

0/0
21.7.2010 10:32

politicky nekorektní trolejbus

Re: koukám na to...

Budova nádraží se určitě bourat nebude, je památkově chráněná v nyní ji opravují. Akorát se snesou koleje, a most na Křenové a na Nových sadech a budova se použije k jiným účelům. Možná by se část původních náspů po přeložené trati mohla použít na tramvajovou trať.

0/0
21.7.2010 13:08

Meescha

Re: koukám na to...

Ale vždyť protestuje jenom malá skupina hlasitých lidí. Současné nádraží bylo plánováno jako provizorní, tak snad se za pár let konečně přesune, vytvoří se funkční městský okruh a bude líp...R^

0/0
21.7.2010 9:51

Viktor N.

Re: koukám na to...

Jenže je rozdíl k odsunutému nádraží jet jen jedinou linkou! Zatímco stávající stav nádraží v centru má tu obrovskou výhodu (mimo jiné), že přímo před nádražím je největší dopravní uzel MHD, takže k nádraží přijedete z libovolné části města maximálně (a to výjimečně) s jedním přestupem a ve velmi krátké době. Nesmyslným přesunem nádraží by tahle výhoda samozřejmě skončila a tento dopravní uzel MHD by takřka ztratil svůj význam…

„Zaplivaná díra“ by nebyla zaplivanou, kdyby se majitel budovy (České dráhy, a.s.) o ni staral řádně a udržoval ji! Těsně před r. 89 celá budova prošla nákladnou rekonstrukcí (na dostavbu válkou zničené věže se bohužel už prostředky nedostaly). Ale od té doby se neinvestuje pořádně ani do úklidu, protože to je samozřejmě záměr.

Pokud by se nově projektované skloželezobetonové nádraží stejně tak neudržovalo třeba jen pár let, vypadalo by samozřejmě mnohem hůř, než stávající budova z roku 1850, jenž svou současnou secesní podobu získala po rekonsrtrukci v r. 1905.

0/0
21.7.2010 9:56

Stone_Pilot

Re: koukám na to...

Opět - z čistě technického hlediska - MHD uzel před stávajícím nádražím slouží jako vzor špatného řešení městské komunikace.

0/0
21.7.2010 10:36

PIsa.lek

Re: koukám na to...

Jenže ten uzel MHD (a nové nádraží) není pro techniky, ale pro cestující. Doporučuji se zamyslet, proč v 90. letech tehdy ještě v jednotných ČD prosazovala stavbu nového nádraží v odsunuté poloze SDC, zatímco "komerce" už z toho tak nadšená nebyla - v roce 1999 řekl tehdejší generální ředitel ČD Zelený, že je proti odsunu, protože se obává ztráty cestujících (asi amatér, který tomu vůbec nerozuměl a všecny experty měl taky na ... ) a vroce 2002 raději odejel na zahraniční služební cestu, aby za ČD nemuslel spolupodpsat vládní rozhonutí o nádraží v odsunuté poloze.

Holt doprava není hračka pro techniky, ale slouží cestujícím - a jejich preference musí technici respektovat, naopak už to dnes nejde, přesednout do auta je relativně snadné.

0/0
21.7.2010 10:43

Stone_Pilot

Re: koukám na to...

Prosímvás, co strašíte furt těmi auty? Kolik lidí dnes dojíždí na Zvonařku? A proč nejedou raději autem, když to mají do centra tak "daleko"? Nové vlak. nádraží se nestěhuje do Černovic nebo Šlapanic, tak nedělejte paniku. P.S. O expertech v čele ČD žádné iluze fakt nemám.

0/0
21.7.2010 10:48

PIsa.lek

Re: koukám na to...

> Kolik lidí dnes dojíždí na Zvonařku

Stále méně, milý techniku - většina z nich ttoži vystupuje (a nastupuje) už na trase na území Brna - od zavedení IDS JmK se počet cestujících (i počet autobusů dojíždějících až na Zvonařku několikanásobně snížil (proto se taky do budoucna s žádným "ústředním autobusovým nádražím" nepočítá 

A když jsi tedy ten dopravní technik, tak pro tebe určitě nebude problém spočítat si frekvenci tramvajového paternosteru mezi novým nádražím a Novými Sady a zajísté přijdeš s nějakým geniálním řešením, jak ho zapojit do už v současnosti těžce přetížené křižovatky.

> O expertech v čele ČD žádné iluze fakt nemám.

ANo, velmi "vědcné a neprůstřelné" zdůvodnění.

0/0
21.7.2010 10:59

Stone_Pilot

Re: koukám na to...

Věcné a neprůstřelné není ani to, co před roky řekl gen. ředitel Zelený. Proto to jako argument od odborníků neberu. Nebo co řekne ředitel, je vždy pravda? Co se týče napojení nového nádraží na MHD - proč vycházíte z toho, že všichni budou chtít jet na Nové Sady? A proč si myslíte, že jen tramvaj je jediný možný dopr. prostředek. Zajděte si na Uhelnou, budete překvapen, kolik autobusů je na poměrně malém prostoru před Tescem  odbavováno a s jakou frekvencí.

0/0
21.7.2010 11:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.