Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Garáž na rynku prý ohrozí Parnas, z kauzy je i předvolební boj

Nesouhlas s výstavbou podzemních garáží pod Zelným trhem v Brně se stupňuje. Kromě části odborníků i veřejnosti vyslovili své námitky i úředníci. Opatrnější slova najednou volí i politici. V ohrožení je totiž podle některých nejen brněnské podzemí, ale i kašna Parnas.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

antigogo

Rychnovský - typický had KDU a Ander typický ....SZ

0/0
31.7.2010 11:32

vlastiks

... kvůli pár autům

... těch co nedojdou z centra a zpět, a nemají na taxi!!

0/0
31.7.2010 10:06

pepe1

Re: ... kvůli pár autům

Tak mám takový pocit, že nám pár prominentů chce za každou cenu zkuxvit naše historické centrum Brna. Něco už se jim podařilo, např. paskvil na Svoboďáku, hnusný, opravdu hnusný Špalíček, odporný železobetonový monolit na Pekandě, zbytečné hrocení odsunutí nádraží dál od centra... a teď tohleto..  Zvracím. Takoví architekti neměli nikdy vystudovat. Je to nehoráznost ničit tímto způsobem historii města. Vyřádit se mohli na bývalých fabrikách a opuštěných prostorech, např. stará Mosilana. Musím uznat, že Vaňkovka se docela povedla. Od nádru je zelňák 200 metrů. Co tam vůbec mají co dělat auta? Maximálně doplnit zboží a vypadnout. Brňáci nedovolte takovou prasárnu, vlastně takové prasárny, protože se chystají další architektonické  "skvosty".!!

0/0
1.8.2010 21:57

Skeptik Pavel

Re: ... kvůli pár autům

V mnohém s Vámi souhlasím, nicméně  s nádražím je to trošku jinak. Právě, kdyby se mohlo centrum rozšířit více na jih, tak by se neparazitovalo na historickém jádru města a tlak  na něj by se umenšil. A nové moderní nádraží město potřebuje jako sůl, prostor před stávajícím hlavním nádražím jasně ukazuje, že kapacitně celý uzel nestačí. Brno roste a území jižně od historického jádra by se za normálních podmínek už 100 let vyvíjelo obdobně, jako zástavba severně od centra. Jenže urbanizaci jihu bránily textilky a jiné fabriky, pak dvě světové války a nakonec nástup komunismu, který z bývalé moravské metropole udělal řadové krajské město. Na takovém vývoji po roce 1948 nebyl politický zájem. A dnes zase zelený odezdi ke zdizmus.

0/0
1.8.2010 23:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.