- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na Pražský okruh peníze jsou, ale v Brně holt okruh nepotřebují.
Možná až do Brna povedou 4 dálnice a 4 rychlostní silnice a prakticky všechen republikový tranzit (a taky možná až Brno bude mít 2x tolik obyvatel a srovnatelnou úroveň průmyslu?), jako to má Praha, pak jistě budou peníze i na Brněnský okruh. Tak tu prosím neplačte, tyhle moravské nářky jsou až nechutně podobné slovenské rétorice po dobu trvání společných států.
JENže tady je problém ten, že to Brno je 1 rok před dokončením, v současnosti je městský okruh uprostřed města přetatý objíždkami které vedou silnicemi typu jednosměrka, atd. doprava kolabuje.takže zastavit tuto stavbu je vrchol neznalosti.protože už je všechno na obou stranach tunelu rozdrbaný a ted nedokončený.a to od roku 2009.zakonzervovat tento stav je katastrofa.kdyby to nebylo ani rozestaveny a zneprůjezdněný,tak at si ty penize stopne,ale takhle zakonzervuje Bárta uprostred brna STAVENIŠTĚ!!!
zatim tady ale brecis jen Ty o tom, jak je Praha nej. Nic proti, ale stavba zrusila a narusila kde co a pozastavit ji temer pred dokoncenim a nechat tak mesto jen velmi tezce projizdne, to muze navrhovat jen hnup a obhajovat jen maslo, co z Prahy paty nevystrcilo (pripadne trpi nejakou zahadnou prazskou nadrazenosti). PS: nejsem z Brna
PS: já z Prahy taky ne ;-)
Jinak samozřejmě, já nemám nic proti stavbě obchvatu Brna, já jen reagoval na typické protipražské brečení o tom, jak v Praze na všechno peníze jsou.
Je dobrý si uvědomit, že třeba tolik propíranej tunel Blanka nebo Městský okruh (taky Pražský vnitřní okruh) se platí z peněz města, nikoliv státu. Stát platí velkej okruh a to je spojení všech dálnic, který bohužel vedou všechny do Prahy.