- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když se u nás dálniční mýto sníží, sice bude jezdit míň kamionů po okreskách, ale po D1 bude jezdit víc kamionů na trase Německo-Maďarsko. Přes Rakouské dálnice to mají pohodlnější, ale dražší, takže i dnes si některý kamion vybere levnější D1. Řešením by bylo průtahy (nikoliv místní obsluhu) po silnicích nižších tříd znemožnit nízkými podjezdy, ostrými zatáčkami, kruhovými objezdy.
přes tyto obce kamiony nejezdily a najednou jezdí čím to asi bude?A potom opravy silnicv obcích stojí taky hromady peněz a kvůli kamionům jsou nutné mnohem dřív,ale hradí je obec a ne firma Kapsch která vybírá mýtné.Velká část kamionů které pouze projíždí ČR by měla být povinna na hranicích najet na železniční vagony a naše silnice neničit.
Jenom by mne zajímalo, jak mají obce zjištěno, že do nich kamiony vjíždí proto, aby se vyhly mýtným branám.
Ona je dnes nějaká firma v každé vesnici, a ne všude vede dálnice, takže někdy ten kamion na okresku prostě musí.
Třeba ta zmíněná Veverská Bítýška - opravdu tam ani v okolí není podnik, kam by kamiony se zbožím (pro zboží) jezdily?