Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dálnici na Brno z roku 1939 „zakonzervovali“ navždy

Lze opustit rozestavěnou dálnici nebo železniční trať? To je otázka, na kterou se těžko hledá odpověď – nikdo pořádně neví, co znamená zakonzervovat nedokončenou velkou stavbu a bez přílišných nákladů ji udržovat při "životě", aby mohly být práce kdykoli opět zahájeny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bloud-velbloud

a kde jsou nějaké

fotografie? mapka kudy měla dálnice vést? a podobně? článek o ho..ničem. jakých tu bylo už spousta.

0/0
24.8.2010 17:42

dietni.suchar

Re: a kde jsou nějaké

http://veteran.auto.cz/wp-content/gallery/bata/bata55.jpg

0/0
24.8.2010 19:38

bloud-velbloud

Re: a kde jsou nějaké

Dík, tohle já ale znám, baví mě to a zajímám se, spíš mi to chybělo u článku!

0/0
24.8.2010 20:17

donny175

by mě jen zajímalo

by mě jen zajímalo co tím článkem chtěl autor sdělit???

0/0
24.8.2010 14:00

good_luck!

Re: by mě jen zajímalo

možná se vyjadřuje k poslednímu jednání ministra dopravy?

0/0
24.8.2010 14:17

dobromil retych

Bídná vypovídací hodnota

tohoto článku tkví především v nulové lokalizaci toho, o čem tento článek má být

0/0
24.8.2010 13:58

Heřman z Brna

Foto ?

0/0
24.8.2010 9:50

Heřman z Brna

Re: Foto ?

http://foto.mapy.cz/40607-Zelivka-nedokonceny-most

0/0
24.8.2010 9:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.