Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rodičům nemocných dětí odtahují v Brně od nemocnice auta

Vyšetření nebo kontrola potomka v brněnské Dětské nemocnici se může změnit v nepříjemnost. Pokud rodiče přijedou autem, mají v labyrintu okolních ulic velké potíže se zaparkováním. Jakmile se v časové tísni rozhodnou zaparkovat na zákazu, jen málokdy uniknou odtažení vozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petrolin3

Co se stalo kdysi.

Kdysi dávno za špatného režimu vtrhli k nemocnici SNBáci s odtahovkou a všechny špatně zaparkovaná auta nechali odtáhnout na letiště.Před nemocnicí potom postávali rodiče se řvoucími ratolestmi v náručí.Nějaký odvážný rodič šel k telefonu a zavolal městskému tajemníkovi.Ten nezaváhal a nařídil SNBákům přistavit k nemocnici mikrobus,který pendloval na trase nemocnice- letiště dokud s letiště neodjelo poslední odtažené auto.Vím,že to bylo pouze gesto pro rodiče,ale potom nějakou dobu byl klid.SNBáci neodtahovali,nepokutovali,ale snažili se to tam nějak řídit.

0/0
14.11.2010 17:54

Deleter

Samozřejmě,

že tam městské hyeny čekají, a pak hodují. Nic jiného, než pokutovat špatně parkující řidiče, ostatně ani neumí. Když se strhne rvačka, s hrůzou volají PČR. Pokud chce člověk pomoct, nepřijdou (osobně jsem zažil výmluvu dispečera MP, že se do jistého objektu nemohla hlídka dostat přes zamčené dveře, inu, ten objekt v té době neměl na dveřích ani gram kování a tudíž zamčít nešly). Zatímco hlídky PČR jsou schopné banality řešit domluvou, hlídky MP jedou jako ďasi (známý kouřil na zastávce v neděli ráno, byl jsem tam s ním už jenom já, dostal 500 pokutu a hlídka lživě tvrdila, že je to spodní hranice).

MP Brno NEMŮŽE mít žádný respekt.RvRvRv

0/0
16.9.2010 8:52

Deleter

Re: Samozřejmě,

P.S. to neznamená, že parkovat na zákazech je OK. Chápu, že lidé jedoucí do DN mají jiné starosti, než reagovat na pomatené značky, ale také mohou nechat auto jinde a dojet kousek MHD. A když už se stane, tak holt respektovat postih.

Pán z článku by se neměl stydět a při přestupkovém řízení potvrdit, že je mu totožnost řidiče, který přestupek spáchal, samozřejmě známa, ale odmítá podat vysvětlení.

0/0
16.9.2010 8:55

Deleter

Re: Samozřejmě,

P.S. A do oblasti jezdím taky a parkování jsem nikdy nehledal déle, než 3-4 minuty. To nemění můj názor na MP.

0/0
16.9.2010 9:12

nestačímsedivit

Re: Samozřejmě,

Zejména, když pokutují špatně parkující (a jiným způsobem porušující předpisy) řidiče!

0/0
22.11.2010 11:06

MIR80

parkovani & straznici atd..

Co se mestske policie tyce, to nema snad ani smysl komentovat.. Jednotka MPkontroluje rychlost ostatnich ridicu na bauerove, zatimco sama ji vedome prekracuje a ne malo, k nam pred formu jezdi zcela pravidelne... prumyslova zona, jen se stanim je to tam zle,stoji se, kde se da a tak si tam obcas zajedou vydelat penize, same firemni auto a tak nemaji problem s "osobou blizkou", atd. Obavam se, ze dnes se mestka policie zmenila ze stranizku dohlizejicimi na klid ve mestech na spolecnost fungujici jako zdroj prijmu vyuzijivaji pretizeni mesta auty.

A co se parkovani tyce, pred detskou mivam problem v sobotu a nedeli, kdy je plna nemocnice navstev, jinak to docela jde. Vice me rozciluje parkovani pred fakultkou v bohunicich, kde na par minut uz cloveka zkasiruji dvackou..

0/0
12.9.2010 23:28

hanzelka.petr

nesmysl !

Kdo tam bydlí, tak ví, že se zde píše nesmysl. Zaparkovat  v okolí jde během celého dne. Není to sice 20 metrů od vchodu do nemocnice ale do cca 200 metrů. Pokud má někdo tak nemocné dítě, že urgentně spěchá, tak ho vrátný pustí přímo do areálu nemocnice. Děje se tak denně. Ten kdo je líný, těch pár metrů je ..... .  A ten kdo se navíc kvůli svému porušení zákona rozčiluje na ostatní je dokonce arogantní b.. . Dnes jsme to mohli vidět v TV "pan ekonom" prostě spěchal na jednání, porušil zákon a ještě se vztekal. Nebyl zde ten rodič '"nemocného dítětě" náhodou třeba kamarád nějakého redaktora IDnes? ? ? Jinak si nedovedu představit, proč je zde dáván prostor evidentnímu porušování zákona ? a ten kdo ho porušil je málem glorifikován a ti kdož ho za to potrestali jsou zatraceni Rv... Nějak nám novináři obracejí hodnoty...

0/0
10.9.2010 17:10

Tyranosaurus Rex

Re: nesmysl !

Souhlas s tím parkováním, dál se zastavit dá, cca 3-5 min od nemocnice v pohodě. Ikdyž teda nemocnice by mohla mít lepší parkovací pomínky.

Ale nesouhlas s tím porušením zákona panem ekonomem, jak píšete. Podle videa na netu ho zastavili a nebyli schopni ukázat žádný důkaz, že porušil. A to je torošku divné ne? Aby se za někoho lepilo několik kilomentrů policejní auto, odvedlo ho bokem a pak řekli, že nemají nic teď ruce. To je k smíchu. Fajn, mohli mu zkontrolovat papíry a říct, že mají záznam přestupu a že bude předvolán. Akce na pár minut  a ne ho tam zdržovat snad půl hodiny. To se mu nedivím, že tak řádil.

0/0
11.9.2010 10:45

hanzelka.petr

Re: nesmysl !

Nikdo nebude ukazovat důkazy před novinářama... To by si zadělal na velkej problém a klidně i od pana ekonoma, že ukazají jeho jak porušuje zákon. To prostě nelze. Do těchto důkazů, spisů.. apod mají ze zákona právo nahlížet jen účastníci řízení. Tak praví zákon. Pan ekonom si asi je toho dobře vědom a proto dělat gesta: "běžte ať vám to ukážou.." přitom asi dobře věděl, že to nikomu ukázat nesmí. Jen prázdné gesto nic víc..:-/

0/0
11.9.2010 13:07

To je bomba

Re: nesmysl !

já tam bydlím a vím že to nesmysl není.

0/0
14.9.2010 13:30

el_salamo

Místo k parkování

Blbost, bydlím 300m od nemocnice a míst je tam dost, zvlášť přes den. Stačí zajet do ulic kousek nad nemocnicí (Tomanova, Durďákova, Muchova, Lužova) a míst k parkování je tam habaděj. Pěšky je to od tama 3-5 minut.

0/0
10.9.2010 14:30

Libor76

umělý problém

Zrovna tento týden jsem byl v té nemocnici častěji, než bych si přál, ale nikdy jsem neměl problém zaparkovat poblíž vchodu a samozřejmě podle předpisů. Zákaz je jasně viditelný a je to jen kousek silnice, který je potřeba pro průjezd sanitky v protisměru. Pokud tam někdo zastaví, ohrožuje přímo pacienty v sanitce a odtah je namístě.

0/0
10.9.2010 13:41

Homer _19

Já bych ty ozbrojené zedníky zrušil...

stejně je to jenom represivně-buzerační složka která se štítí jakékoli pro občany užitečné činnosti...

0/0
9.9.2010 23:55

PIsa.lek

Re: Já bych ty ozbrojené zedníky zrušil...

Hlavně že ty jsi záchrana společnosti.

0/0
12.9.2010 7:27

acada

Parkovaci dum?

A co takhle parkovaci dum na strane z ulice Milady Horakove? Kdo to tam, zna, vi, ze tam neni zadny park, kterym by se dalo prochazet. Je to tam peknej sesup. Takze nejak srovnat, zapustit do zeme a IMHO by se tam vlezl. Navic by mohl i hlukove odstinit areal (pravda vyhled by byl pryc). Mimochodem proc jezdi sanitky predem, kdyz zezadu je technicky vjezd, ktery normalni smrtelnik nemuze pouzit a co vim tak nebyva zvenci blokovany. A prujezd arealem tam je.

0/0
9.9.2010 22:30

To je bomba

Re: Parkovaci dum?

no, protože po Antonína Slavíka a Helfertce by se blbě prodíraly... z té Milady Horákové je to asi rychlejší. Z té strany na Helfertku je heliport.

0/0
14.9.2010 13:32

hanzelka.petr

smysl...?

nějak mi uniká smysl tohoto "nadávání" ( stěžování,...atd..). Tady se různě útočí na policii ( ať již městskou ) , že postupuje podle zákona. Proč se neútočí na toho kdo tam o umístnění té značky rozhodl? ? ? Ten je přeci viníkem celého dění... !!! policajt jen dělá to co mu nařizuje zákon. ( když tam změňme jej ), já si NEPŘEJI aby jakýkoliv policajt sám rozhodoval co je správné a co on ještě bude tolerovat. Já chci aby policajt strojově přesně plnil znění zákona, od toho polici přeci máme..! Pokuď platí stále silniční zákon, tak dle něj tam ta auta prostě nesmí stát. Měňme zákony ale ne policajty, kteří se je snaží naplnit.

0/0
9.9.2010 20:54

mychalb_001

Jó, prý když budou metropolitní policie, tak získají kredit

;-D

0/0
9.9.2010 20:54

zákazník

jinak moc hezký nadpis..

protože, když budu mít doma nemocné dítě, tak jsem také rodič nemocného dítěte. Takže když mě odtáhnou ze zákazu stání někde kde jsem jel na nákup, tak je to také policejní zvůle!!!!;-D

0/0
9.9.2010 20:06

stapo

Hledejme řešení,

Nabízí se více možností

1) zařídit aby v tom úseku ulice prostě nešlo zaparkovat - špalky na silnici, užší silnice atd.

2) zařídit aby v tom úseku ulice prostě šlo parkovat tak, aby se provoz sanitek neomezoval, tedy ubrat chodník a zavést parkovací stání podelná - ne kolmá.

3) Dále mě nejde do hlavy, proč jsou ta parkoviště neustále plná (ve dne v noci, v sobotu, neděli ...) asi tam parkuje někdo trvale a ne jen rodičové dětí, se kterými jsou v nemocnici. Tedy omezit parkování na neplacené cca 2-3 hodiny a pak už jen za mastný poplatek. Ono by se to asi dost vyčistilo.

 

0/0
9.9.2010 17:42

malý červ

Re: Hledejme řešení,

MP Brno již řešení našla. Odtahuje auta. Vyplatí se jí to. O jiné řešení nemá zájem. Do DN chodí lidé s dětmi často i v noci i v sobotu či neděli a stačí těch možná 50 parkovacích míst obsadit. MP Brno má však ve všední dopoledne pravé žně. Ví, že přijede více lidí než je schopno zaparkovat. Toho se dá využít. Přijedete s dítětem, půl hodiny jezdíte, čas objednání se blíží, vždy to někdo nevydrží. Schovaní za bukem vyrazí na akci a vědí, že mají hodinu čas. Kdyby jim šlo o saniky, ty tam ale projedou, poslali by tam jednoho příslušníka, ať to tam hlídá.

0/0
9.9.2010 18:31

KarelV

Kolik parkovacích domů se v Brně ještě postaví...

než konečně někoho napadne postavit PARKOVACÍ dům u dětské nemocnice ??? ;-O - Zde by měl SMYSL víc než kde jinde !!! R^

0/0
9.9.2010 17:24

SIFL

Re: Kolik parkovacích domů se v Brně ještě postaví...

OK, ale to by musela hodina parkování stát třeba 2kila. Jelikož by se musel vyvinout výtah, který auta vyveze nad páté patro některého z přilehlých domů, kde bude to parkoviště. Nebo ještě lépe, zrušíme park. Děti si musí vybrat, buď budou mít péči s parkováním, nebo si budou hrát v parku :-P

0/0
9.9.2010 19:53

malý červ

MP

v Brně, to jsou novodobí lupiči, bohužel využívají pravomoci, které nikdy neměli získat k šikanaci obyvatelstva a plnění městské pokladny. Často jsem toho svědkem. Specializují se především na odtahování aut, která nikomu nepřekážejí, měření rychlosti v liduprázdném nočním Brně, nejlépe ze soboty na neděli.

0/0
9.9.2010 17:21

Si0 po druhém zákazu

Kdyby jen rodičům nemocných dětí, ale dívejte na tohle:

oslik.files.wordpress.com/2010/09/mestska-policie-je-blba-vsude.jpg

0/0
9.9.2010 16:33

isiss

Kdyby v nemocnici propukl požár

A hasiči by nemohli zakročit efektivně kvůli zaparkovaným autům...

Asi by jste tu všichni do včetně redaktorů idnesu nadávali na bezohledné rodiče a liknavost policie...

Pokud je někdo tak suveréní že běžně parkuje na zákazu zastavení pak je dobře když mu rachotinu odtáhnou...

0/0
9.9.2010 16:17

Honzal_D

Ještě jedna připomínka k brněnské MP

Proč tak vehementně neodtahují auta přímo před budovou MP na vjezdu do ulice Křenové od nádraží. Je tam stejná značka (zákaz stání) a denně tam neustále stojí několik aut, řidič nikde, žádné vykládání a nakládání. Při odbočování z Koliště doleva na Křenku tam ta auta způsobují docela problém. Takže vy obhájci předpisů a MP, proč na stejném zákazu před svojí budovou neodtahují ani nebotičkují. Proč asi? Jezdím denně 2x kolem a je to furt stejné. V tomto kontextu jsou odtahy u DN v pořádku, že vy chytráci?

0/0
9.9.2010 15:00

retkini

Re: Ještě jedna připomínka k brněnské MP

ve špitále dusík, čpavek, jiné chemikálie. Evakuace mobilních a imobilních pacientů , drahých přístrojů v případě průšvihu. To asi u sídla MP nehrozí nebo ano? Neznám to tam, ale se špitály je to všude stejný. Tak asi tak chytráku.

0/0
9.9.2010 16:23

Honzal_D

Re: Ještě jedna připomínka k brněnské MP

Než něco napíšete, nejdřív čtěte. Můj případ nebyl na jediné příjezdové cestě, a především ne na té hlavní k DN. Bylo to v kolmé ulici na ulici v níž je vjezd do DN a která je navíc obousměrná, právě z důvodů, o kterých píšete. Kdo nezná místní situaci, ať se radši zdrší komentářů. Kdyby platili vaše důvody i tady, proč tam není Zákaz zastavení? Pořád tvrdím, že argument o průjezdu sanitek je v souvislosti se Zákazem stání demagogie a hloupost, protože tam může v klidu někdo skládat z auta cihly a nic neporuší a příp. sanitce taky zkomplikuje průjezd (v případě protisměru), ale nezablokuje. A tudíž je takový odtah za daných okolností svinstvo. To snad pochopí každý s IQ nad 50.

0/0
9.9.2010 17:03

Daniel V.

Neomezuj druhé

Je pochopitelné, že každý by rád dojel co nejblíže. V některý případech je to i nutné! Ale co s tím, když se omezí někdo jiný.

 

Osobní příběh. Švagrová měla termín porodu, začaly stahy, tak hup do auta. Ale dojeli jsme jen na konec průjezdu. Před vraty parkovalo auto. Čekali jsme deset či patnáct minut než se docoural majitel. Byl o 30s rychlejší než MP. Posléze se ukázalo, že šlo o planý poplach. Takže domů. Teď již nevadilo, že jsem čekal v autě deset minut než budu moci zajet na vlastní dvůr.  Druhý den zase bolesti, tentokrát již doopravdické. Ale situace jako přes kopírák. Nic příjemného. A to nejen pro rodičku. To čekání .... Na ulici před domem parkovat nemohu. Je tam zákaz zastavení ......

0/0
9.9.2010 14:51

FerdaMravenecaBroukPytlik

Česká specialita

To už je taková česká specialita, stavět nemocnice a pošty bez parkovacích míst.   ;-O

0/0
9.9.2010 13:54

SIFL

Re: Česká specialita

Kořeny Pracoviště dětské medicíny sahají do roku 1899. Dne 1. ledna toho roku zahájila v Černých Polích provoz nová dětská nemocnice Františka Josefa I., která navazovala na činnost Nemocnice sv. Cyrila a Metoděje.

;-D;-D;-D

0/0
9.9.2010 15:39

Pan Vajíčko

Kšefty MP

MP si v tomto i jiných případech dělá z odtahů dojnou krávu. Jiné oblíbené místo je v na Petrově u biskupství. V sobotu o půlnoci, kdy tam je volno a nikdo nikoho neomezuje, se tam během 3 hodin otočí třeba 5x. A nasazují a nasazují botky... RvRvRv

0/0
9.9.2010 13:27

romsky funkcionar

Re: Kšefty MP

jj, odklidit ozrale a posrane lidi zpred tesca, podivat se trochu na kapsare na nadru, to ne, ale dat pokutu za spatne parkovani, to se to pracuje

0/0
9.9.2010 13:40

p.b.t.

Zraněné dítě

Rád bych k tomuto tématu přispěl vlastní zkušeností pro všechny odborníky, hazející tvrdá slova na rodiče, kteří přivezou dítě do nemocnice sami. V 17 letech u mě došlo k těžkému, tříštivému poranění páteře a pochybením jak první pomoci, tak okresní nemocnice, mi nebyla dána na převoz sanitka a do brněnské dětské nemocnice mě museli dovézt rodiče autem. Chtěl bych vidět vás všechny chytráky, co tvrdíte, jak je jednoduché kroužit a hledat místo s nemocným dítětem v autě, jak by jste danou situaci řešili. Prostě nám sanitku nedali a tečka, jakékoliv vztekání bylo irelevantní. A představa, že bych já i jako sportovec měl jít sám v tom stavu zlomených zad a doprovodných 40tek horeček z nějaké vedlejší ulice, či čekat na rodiče, až někdo uvolní místo na parkování, je naprosto nesmyslná. A jelikož toto není ojedinělý případ, tak chování MP považuji opravdu za hyenismus a prachsprosté využívání lidí v nouzi. A teď očekávám vaše "radobychytré" reakce, jak by jste stejnou situaci řešili...

0/0
9.9.2010 11:32

Stará turistka

Re: Zraněné dítě

No já si myslím, že v takovém případě by rodiče měli zcela jiné starosti než volat do novin a stěžovat si na policii....

0/0
9.9.2010 11:34

retkini

Re: Zraněné dítě

vozí děti na kontroly a na vyšetření...... To ostatní bylo mnohokrát vysvětleno níže.

0/0
9.9.2010 11:38

Radijo1

Re: Zraněné dítě

Pokud osobní auto nahrazuje sanitku a řidič řekne, že veze někoho na URGENT, tak by ho do areálu pustili. Všichni "rodiče", kteří se tady vztekají, si stěžují, že nemají kde nechat auto, když jedou na kontrolu, a argument "zachraňuju dítě" je zástupný. Kdyby totiž zachraňovali dítě, ještě rádi by pokutu za porušení zákona zaplatili, protože zdraví dítěte je přeci přednější... ale oni jsou jen zpovykaní.

0/0
9.9.2010 11:42

Stará turistka

Re: Zraněné dítě

Já bych se jich po obdržení pokuty jednoduše zeptala, jestli by se to nedalo prominout, když jsem zachraňovala život...

Pokutu jsem zatím dostala jen dvakrát - jednou za vjezd na pěší zónu a podruhý za předjíždění na plný. Policie vždy přihlédla k mým argumentům, současně jsem nezapírala, a vždy vyměřili tu nejnižší možnou sazbu.R^

Předpokládám, že by tak tomu bylo i v tomto případě. A kdyby ne... no, hlavně že jsme udělali vše pro dítě, ne?

0/0
9.9.2010 11:49

romsky funkcionar

Re: Zraněné dítě

nejde o pokutu ale o odtazene auto

0/0
9.9.2010 12:17

Stará turistka

Re: Zraněné dítě

které stojí tam, kde stát nemá a může bránit průjezdu sanitek. Co tedy s ním?

0/0
9.9.2010 12:23

romsky funkcionar

Re: Zraněné dítě

pises o pokute, ze to neni nic strasneho, proc se rozciluji, nicmene odtahnuti auta je neco uplne jineho. Tolik k Tvemu prispevku, neresim, kde kdo stal.

0/0
9.9.2010 12:33

Libor76

Re: Zraněné dítě

asi bych projel vrátnicí do areálu, ne?

Případně to řešíme se ženou tak, že zastavím před vchodem, ona s dcerou vystoupí a já jedu zaparkovat řádově 100 metrů daleko.

Hledáte problémy, kde nejsou.

0/0
10.9.2010 13:45

Radijo1

Rodičům bohatých dětí odtahují lexusy

Koupě lega nebo belgických pralinek pro potomka se může změnit v nepříjemnost. Pokud rodiče přijedou autem na náměstí Svobody, mají v labyrintu zahrádek restaurací velké potíže se zaparkováním. Jakmile se v časové tísni rozhodnou zaparkovat u kolejí, jen málokdy uniknou odtažení vozu. "Jezdím synovi pro pralinky dvakrát týdně a je to tu fakt strašné, kvůli zahrádkám se nedá zaparkovat," stěžuje si řidič Jan V.

Jo, a z toho uděláme článek taky...

0/0
9.9.2010 11:28

Honzal_D

Re: Rodičům bohatých dětí odtahují lexusy

Pokud ignorujete fakta, která jsem zde uvedl, nemá cenu s vámi diskutovat. Pokud vycházíte pouze z článku, který je napsán poněkud nepřesně, hlavně co se fotek týče, není se co divit. Přesto ještě jednou opakuji, pokuta (zpravidla 200Kč) za nesprávné parkování je v pořádku, to nekritizuji. Ale odtah na daném místě (ne jak je chybně označeno v článku) za 2000Kč je svinstvo. Z mnou uvedených faktů je to evidentní. V lexusu nejezdím, a do centra autem už vůbec ne. 2litry za gaunerský odtah dost silně nabourají můj rodinný rozpočet, zvlášť když ještě nevim, kolik bude stát další léčba synova oka. 2 stovky za blbost z přehlédnutí značky bych takhle neřešil. Vy všichni ohnivě diskutující a hájící MP, běžte se podívat na místo a pak se vyjadřujte a odsuzujte...

0/0
9.9.2010 11:57

malý červ

Re: Rodičům bohatých dětí odtahují lexusy

jedním slovem trapný

0/0
9.9.2010 12:05

Honzal_D

Re: Rodičům bohatých dětí odtahují lexusy

Pokud ignorujete fakta, kterými jsem níže upřesňoval nepřesný (hlavně co se týče fotek a místa) článek, tak se nemáme o čem bavit. Nicméně... Já nekritizuji pokuty (zpravidla 200Kč) za špatné parkování, resp. za přehlédnutí značky, (o tom není v článku ani slovo) pouze tvrdím, že systematický odtah v tomto konkrétním místě je svinstvo. Běžte se podívat na místo, pak se vyjadřujte. A přečtěte si všechny moje příspěvky. Mimochodem, v lexusu nejezdím a do centra autem by mě jezdit nenapadlo. Pokutu 2 stovky za přestupek bych neřešil, ale 2litry za nemorální odtah už můj rodinný rozpočet značně nabourá, zvlášť když nevím, co ještě bude stát léčba synova oka. Až budete mít děti, možná to všechno pochopíte.

0/0
9.9.2010 12:06

Stará turistka

Re: Rodičům bohatých dětí odtahují lexusy

Myslím, že byste psal jinak, kdyby Vaše dítě jelo v sanitce, kterou by blokl nějaký špatně parkující...

Ta značka tam pravděpodobně není zbůhdarma.

Když už o tom zákazu a problematickém stání víte, musíte logicky příště při zavezení dítěte postupovat jinak.

0/0
9.9.2010 12:12

Honzal_D

Re: Rodičům bohatých dětí odtahují lexusy

Tak znova. Já vám říkám, že tam nebylo parkováno vědomě, ale bylo to přehlédnutí. Vzhledem k situaci a umístění značky velice snadné. Jeďte (nechoďte, z chodníku to vypadá jinak) se tam podívat. A jak jsem níže uvedl, je tam Zákaz stání. Stejný problém (ne zablokování!!!) sanitce způsobí auto, ze kterého někdo vykládá nebo nakládá náklad a nosí ho do domu, což na této značce může a nic neporušuje. Tak je buď špatně značka nebo odtah, pokud je průjezd sanitky jediný argument!!!!! Prostě to nemá logiku....

0/0
9.9.2010 12:24

Stará turistka

Re: Rodičům bohatých dětí odtahují lexusy

Chápu, že jste značku mohl přehlédnout. Stěžujte si na špatné umístění.

Ale argumentovat tím, že jste tam mohl stát, protože tam přeci někdo může také zastavit a něco nakládat... hm... to radši nedělejte.

0/0
9.9.2010 12:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.