Diskuze

Rodičům nemocných dětí odtahují v Brně od nemocnice auta

Vyšetření nebo kontrola potomka v brněnské Dětské nemocnici se může změnit v nepříjemnost. Pokud rodiče přijedou autem, mají v labyrintu okolních ulic velké potíže se zaparkováním. Jakmile se v časové tísni rozhodnou zaparkovat na zákazu, jen málokdy uniknou odtažení vozu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petrolin3

14. 11. 2010 17:54
Co se stalo kdysi.

Kdysi dávno za špatného režimu vtrhli k nemocnici SNBáci s odtahovkou a všechny špatně zaparkovaná auta nechali odtáhnout na letiště.Před nemocnicí potom postávali rodiče se řvoucími ratolestmi v náručí.Nějaký odvážný rodič šel k telefonu a zavolal městskému tajemníkovi.Ten nezaváhal a nařídil SNBákům přistavit k nemocnici mikrobus,který pendloval na trase nemocnice- letiště dokud s letiště neodjelo poslední odtažené auto.Vím,že to bylo pouze gesto pro rodiče,ale potom nějakou dobu byl klid.SNBáci neodtahovali,nepokutovali,ale snažili se to tam nějak řídit.

0 0
možnosti

Deleter

16. 9. 2010 8:52
Samozřejmě,

že tam městské hyeny čekají, a pak hodují. Nic jiného, než pokutovat špatně parkující řidiče, ostatně ani neumí. Když se strhne rvačka, s hrůzou volají PČR. Pokud chce člověk pomoct, nepřijdou (osobně jsem zažil výmluvu dispečera MP, že se do jistého objektu nemohla hlídka dostat přes zamčené dveře, inu, ten objekt v té době neměl na dveřích ani gram kování a tudíž zamčít nešly). Zatímco hlídky PČR jsou schopné banality řešit domluvou, hlídky MP jedou jako ďasi (známý kouřil na zastávce v neděli ráno, byl jsem tam s ním už jenom já, dostal 500 pokutu a hlídka lživě tvrdila, že je to spodní hranice).

MP Brno NEMŮŽE mít žádný respekt.RvRvRv

0 0
možnosti

Deleter

16. 9. 2010 8:55
Re: Samozřejmě,

P.S. to neznamená, že parkovat na zákazech je OK. Chápu, že lidé jedoucí do DN mají jiné starosti, než reagovat na pomatené značky, ale také mohou nechat auto jinde a dojet kousek MHD. A když už se stane, tak holt respektovat postih.

Pán z článku by se neměl stydět a při přestupkovém řízení potvrdit, že je mu totožnost řidiče, který přestupek spáchal, samozřejmě známa, ale odmítá podat vysvětlení.

0 0
možnosti

MIR80

12. 9. 2010 23:28
parkovani & straznici atd..

Co se mestske policie tyce, to nema snad ani smysl komentovat.. Jednotka MPkontroluje rychlost ostatnich ridicu na bauerove, zatimco sama ji vedome prekracuje a ne malo, k nam pred formu jezdi zcela pravidelne... prumyslova zona, jen se stanim je to tam zle,stoji se, kde se da a tak si tam obcas zajedou vydelat penize, same firemni auto a tak nemaji problem s "osobou blizkou", atd. Obavam se, ze dnes se mestka policie zmenila ze stranizku dohlizejicimi na klid ve mestech na spolecnost fungujici jako zdroj prijmu vyuzijivaji pretizeni mesta auty.

A co se parkovani tyce, pred detskou mivam problem v sobotu a nedeli, kdy je plna nemocnice navstev, jinak to docela jde. Vice me rozciluje parkovani pred fakultkou v bohunicich, kde na par minut uz cloveka zkasiruji dvackou..

0 0
možnosti

hanzelka.petr

10. 9. 2010 17:10
nesmysl !

Kdo tam bydlí, tak ví, že se zde píše nesmysl. Zaparkovat  v okolí jde během celého dne. Není to sice 20 metrů od vchodu do nemocnice ale do cca 200 metrů. Pokud má někdo tak nemocné dítě, že urgentně spěchá, tak ho vrátný pustí přímo do areálu nemocnice. Děje se tak denně. Ten kdo je líný, těch pár metrů je ..... .  A ten kdo se navíc kvůli svému porušení zákona rozčiluje na ostatní je dokonce arogantní b.. . Dnes jsme to mohli vidět v TV "pan ekonom" prostě spěchal na jednání, porušil zákon a ještě se vztekal. Nebyl zde ten rodič '"nemocného dítětě" náhodou třeba kamarád nějakého redaktora IDnes? ? ? Jinak si nedovedu představit, proč je zde dáván prostor evidentnímu porušování zákona ? a ten kdo ho porušil je málem glorifikován a ti kdož ho za to potrestali jsou zatraceni Rv... Nějak nám novináři obracejí hodnoty...

0 0
možnosti

Tyranosaurus Rex

11. 9. 2010 10:45
Re: nesmysl !

Souhlas s tím parkováním, dál se zastavit dá, cca 3-5 min od nemocnice v pohodě. Ikdyž teda nemocnice by mohla mít lepší parkovací pomínky.

Ale nesouhlas s tím porušením zákona panem ekonomem, jak píšete. Podle videa na netu ho zastavili a nebyli schopni ukázat žádný důkaz, že porušil. A to je torošku divné ne? Aby se za někoho lepilo několik kilomentrů policejní auto, odvedlo ho bokem a pak řekli, že nemají nic teď ruce. To je k smíchu. Fajn, mohli mu zkontrolovat papíry a říct, že mají záznam přestupu a že bude předvolán. Akce na pár minut  a ne ho tam zdržovat snad půl hodiny. To se mu nedivím, že tak řádil.

0 0
možnosti

el_salamo

10. 9. 2010 14:30
Místo k parkování

Blbost, bydlím 300m od nemocnice a míst je tam dost, zvlášť přes den. Stačí zajet do ulic kousek nad nemocnicí (Tomanova, Durďákova, Muchova, Lužova) a míst k parkování je tam habaděj. Pěšky je to od tama 3-5 minut.

0 0
možnosti

Libor76

10. 9. 2010 13:41
umělý problém

Zrovna tento týden jsem byl v té nemocnici častěji, než bych si přál, ale nikdy jsem neměl problém zaparkovat poblíž vchodu a samozřejmě podle předpisů. Zákaz je jasně viditelný a je to jen kousek silnice, který je potřeba pro průjezd sanitky v protisměru. Pokud tam někdo zastaví, ohrožuje přímo pacienty v sanitce a odtah je namístě.

0 0
možnosti

Homer _19

9. 9. 2010 23:55
Já bych ty ozbrojené zedníky zrušil...

stejně je to jenom represivně-buzerační složka která se štítí jakékoli pro občany užitečné činnosti...

0 0
možnosti

PIsa.lek

12. 9. 2010 7:27
Re: Já bych ty ozbrojené zedníky zrušil...

Hlavně že ty jsi záchrana společnosti.

0 0
možnosti

acada

9. 9. 2010 22:30
Parkovaci dum?

A co takhle parkovaci dum na strane z ulice Milady Horakove? Kdo to tam, zna, vi, ze tam neni zadny park, kterym by se dalo prochazet. Je to tam peknej sesup. Takze nejak srovnat, zapustit do zeme a IMHO by se tam vlezl. Navic by mohl i hlukove odstinit areal (pravda vyhled by byl pryc). Mimochodem proc jezdi sanitky predem, kdyz zezadu je technicky vjezd, ktery normalni smrtelnik nemuze pouzit a co vim tak nebyva zvenci blokovany. A prujezd arealem tam je.

0 0
možnosti

To je bomba

14. 9. 2010 13:32
Re: Parkovaci dum?

no, protože po Antonína Slavíka a Helfertce by se blbě prodíraly... z té Milady Horákové je to asi rychlejší. Z té strany na Helfertku je heliport.

0 0
možnosti

hanzelka.petr

9. 9. 2010 20:54
smysl...?

nějak mi uniká smysl tohoto "nadávání" ( stěžování,...atd..). Tady se různě útočí na policii ( ať již městskou ) , že postupuje podle zákona. Proč se neútočí na toho kdo tam o umístnění té značky rozhodl? ? ? Ten je přeci viníkem celého dění... !!! policajt jen dělá to co mu nařizuje zákon. ( když tam změňme jej ), já si NEPŘEJI aby jakýkoliv policajt sám rozhodoval co je správné a co on ještě bude tolerovat. Já chci aby policajt strojově přesně plnil znění zákona, od toho polici přeci máme..! Pokuď platí stále silniční zákon, tak dle něj tam ta auta prostě nesmí stát. Měňme zákony ale ne policajty, kteří se je snaží naplnit.

0 0
možnosti

mychalb_001

9. 9. 2010 20:54
Jó, prý když budou metropolitní policie, tak získají kredit

;-D

0 0
možnosti