Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lidé z Občanského fóra organizují podporu odsouzeným architektům

Zakládající členové Občanského fóra se postavili za bývalé studenty architektury. Ti se podle rozsudku musí omluvit svému tehdejšímu učiteli Janu Snášelovi. Omluva exkomunistovi je však podle členů Fóra nemorální a proto na podporu studentů sepsali otevřený dopis adresovaný Snášelovi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jjencek

Tak tohle je ta šíle varianta, před kterou nás OF ochránilo!

Dobrý den,

na Váš příspěvek do diskuse Lidé z Občanského fóra organizují podporu odsouzeným architektům

reagoval čtenář: Jméno: USPS_ forever Datum: 5.12.2010 18:19:58 Předmět: Re: Po dnešním dnu, plném příspěvků sympatizujících s odsouzením

R^R^R^ spíš jsme měli tehdy smysluplně využít kandelábry, to je jistota...;-)

0/0
5.12.2010 21:37

USPS_ forever

Re: Tak tohle je ta šíle varianta, před kterou nás OF ochránilo!

omyl, vážený - mělo se to udělat tak jako 11.9.1973 v Chile R^

V http://cs.wikipedia.org/wiki/Augusto_Pinochet V

0/0
6.12.2010 20:15

egri

Vedoucí úlohu KSČ si rozvracet nedáme

Soudruh profesor zcela statečně dodržoval tehdy platnou ústavu. Ti revoluční syčáci se musí omluvit nejen jemu, ale i celé KSČ. A Lenin soudu požehnej.....

0/0
5.12.2010 11:27

USPS_ forever

Re: Vedoucí úlohu KSČ si rozvracet nedáme

R^ ;-(

0/0
5.12.2010 18:20

Elitnifilosof

Vysokoškolský profesot v bezprecedentním soudním procesu

ukazuje, že se jedná o repliku  50  let...!!

0/0
5.12.2010 9:34

USPS_ forever

Re: Vysokoškolský profesot v bezprecedentním soudním procesu

R^

0/0
5.12.2010 10:44

nicjmeno

Re: Vysokoškolský profesot v bezprecedentním soudním procesu

Asi máte Elitnifilosofe pravdu, Klausobolševičtí prognostičtí vlastizrádci to zajistili zachováním komunistických soudců na svých místech! http://webvize.cz/videos/28/soudci-ksČ-tajné

0/0
6.12.2010 11:45

Zlý duch Lumpacivagabundus

Kdy nechce být "postrkován" po soudech se za drby

které nemůže dle soudu prokázat , po prvním prohraném soudu omluví.....

0/0
5.12.2010 8:53

yyj

Jedna z několika vět.

Jedna z mála smyslupostrádajících vět ikony sametové revoluce presidenta Václava I. zněla : "Nejsme jako oni !"

A tam je kolébka strýčkotetičkovské mafie Kočků a StBáků a veřejné beztrestné  propagace nedemokratické ideologie. Pár desítek nebo stovek nácků přivádí pseudohumanisty do varu, 15% komunistů nikoho, krom senátora Štětiny, nezajímá. 117+3koupí(l) je první naděje od roku 1948. Snad to nepohnojí. 

0/0
4.12.2010 23:46

qwertza

Re: Jedna z několika vět.

Jo, bohužel je to pravda...;-(

0/0
5.12.2010 0:29

yyj

Re: Jedna z několika vět.

Díky. Potkávám komunisty a chovají se, jako by neměli na svědomí  stovky milijohnů životů - mrtvých a milijardy -zničených.

0/0
5.12.2010 10:19

Elitnifilosof

Toto je několik inkoherentních vět..

nás  venkovany nikdo bnepoučil, že doi kavárny se chodí v Praze s pistolí.Odstřelení pana Kočky považujeme za něco strašného, nebyl to občan nějaké politické  důležitosti..

0/0
5.12.2010 9:33

yyj

Re: Toto je několik inkoherentních vět..

Kočka má devět životů stejně jako StBák a komunista.

0/0
5.12.2010 10:21

Seniorintelektualka

Re: Toto je několik inkoherentních ..Ten Váš for

je dost   irelevantní. Běžní občané byli tím   střílením v nějaké kavárně či restauraci  otřeseni.Myslíme si že takovej pošuk   jao ten  Durička by snad neměl mít  vůbec   zbran. At už mu kočka našeptal cokolic, střílet je silné!!

0/0
5.12.2010 11:13

yjyy

Přečtěte si něco složitějšího než Mateřídoušku

Ďuričko je pro mě Kočka jen jinak se jmenující, co ho do toho taháte ?  U kamaráda ve vinárně mafiáni při pokru stříleli jen do stropu, a co ?  Ráno to osobně zaštukoval a bylo. Nic se nikdy nevyšetřovalo. V určité kategorii naší strýčkotetičkovské StBácké mafie nelze chodit do společnosti bez natažené zbraně, neprůstřelné kevlarové vesty a ochranky. Kočka to podcenil, zanedbal, byl si moc jistej svou mocí, nic jiného.

0/0
5.12.2010 13:31

jjencek

Po dnešním dnu, plném příspěvků sympatizujících s odsouzením

party studentů, kteří v té době označili poprávu výstižně jednoho komoušského vlezdopr*e*áka, který místo aby stáhl ocas mezi nohy a zpytoval svědomí, se dvacet let soudí, si nedělám moc iluzí o stavu této společnosti. Každý národ má vládu, jakou si zaslouží a tento národ by si asi opět zasloužil opět tvrdou ruku komunismu, aby už těm pitomcům došlo, která to tenkrát bila. Blbé je, že se s tím sveze plno slušných lidí. Terapie šokem by byla namístě, no možná by stačilo pár facek na správném místě. Ale to už je asi pozdě.

0/0
4.12.2010 23:35

USPS_ forever

Re: Po dnešním dnu, plném příspěvků sympatizujících s odsouzením

R^R^R^

0/0
5.12.2010 1:26

Zlý duch Lumpacivagabundus

Re: Po dnešním dnu, plném příspěvků sympatizujících s odsouzením

nejak vám to "poprávu" neštymuje s právním stavem.....

0/0
5.12.2010 8:54

jjencek

Re: Po dnešním dnu, plném příspěvků sympatizujících s odsouzením

A on tu byl předtím čtyřicet let právní stát? Právní, to možná, ale na základě zákonů, která si napsala diktatura po "právním puči". A jestli si to neuvědomujete, revoluce, byť sametová je stav, kdy se na zákony zase tak moc nehledí. A navíc slovo poprávu neznamená jenom "po právní stránce", ale také, že někoho poprávu označíte za pěknou svini, kdež je to evidentní, nebo když někdo dostal poprávu pár facek, když si o ně koledoval a ani to nemusí řešit soud. Jak tu kauzu sleduji, měli mu tenkrát poprávu opravdu nakopat p*d*l, bylo by to vyřešeno hned, stálo to mémě peněz a on se mohl jít odvolat do lampárny. Škoda.

0/0
5.12.2010 12:02

USPS_ forever

Re: Po dnešním dnu, plném příspěvků sympatizujících s odsouzením

R^R^R^ spíš jsme měli tehdy smysluplně využít kandelábry, to je jistota...;-)

0/0
5.12.2010 18:19

hafusak2

Když si vzpomenu, kdo všechno si tenkrát o plyšáku přípíchl

placku OF a hned chtěl o všem rozhodovat, koho vyhodit, komu nadávat a pod., tak je mi z těch lidí ještě dnes špatně. Největší flákači, ožralové a lemplové ve firmě ječeli nejvíc. Každý z nich dělal nějaký seznam, koho vyhodit a každý z nich si už vyhlížel kancelář. To, že si studentíci tenkrát mysleli, že jim všechno projít MUSÍ, když budou někoho urážet, je sice hezké, ale i demokracie je vocamcaď - pocamcaď. Paragrafy na ochranu osobnosti nikdo nezrušil, takže soud rozhodl správně. Nechápu, co se kdo diví.Rv

0/0
4.12.2010 19:26

kuttna

Re: Když si vzpomenu, kdo všechno si tenkrát o plyšáku přípíchl

Píšete jako by jste patřil mezi ty, kterým se tehdy říkalo staré struktury a kterým samozřejmě moc vadilo, že přicházeli o svoji moc nad lidmi. Bohužel, hodně z nich zůstalo na místech, kde mohou dál škodit demokracii. Už aby bylo zveřejněno, kteří soudci byli v KSČ.

0/0
5.12.2010 19:41

USPS_ forever

Re: Když si vzpomenu, kdo všechno si tenkrát o plyšáku přípíchl

to je jednoduché - VŠICHNI, kteří soudili před 17.11.1989...!!

0/0
5.12.2010 21:11

hafusak2

Re: Když si vzpomenu, kdo všechno si tenkrát o plyšáku přípíchl

Nepatřil jsem ani mezi straré struktury a také jsem se nemínil připojit k té lůze s plackami OF. Jinak ale: Tohle hrabání v minulosti má hlavně jeden cíl: Dokud se lidé budou hrabat v minulosti, nezbyde jim čas na dnešek natož na budoucnost. Takže nějaké zkoumání kdo byl a kdo nebyl kdysi před více než 20-ti lety v KSČ je úplně nanic, je potřeba napravovat průšvihy dneška a připravovat si lepší budoucnost. Kdyby takhle jako ti dnešní kádrováci teď uvažovali po válce v Německu, tak dodnes mají místo měst jen díry po bombách.

0/0
6.12.2010 12:24

USPS_ forever

Re: Když si vzpomenu, kdo všechno si tenkrát o plyšáku přípíchl

8-o ale Němci napřed denacifikovali, víme!!v SRN určitě není předsedou Ústavního soudu člen NSDAP!!

0/0
6.12.2010 20:19

hafusak2

Re: Když si vzpomenu, kdo všechno si tenkrát o plyšáku přípíchl

Dnes už určitě ne. A o denacifikaci lépe nemluvit.

0/0
7.12.2010 8:25

USPS_ forever

Re: Když si vzpomenu, kdo všechno si tenkrát o plyšáku přípíchl

A kdo a kdy byl? Jméno a období, prosím.

Denacifikace v poválečném Německu proběhla rozhodně důkladněji než dekomunizace v této zemi...

0/0
7.12.2010 18:45

mirekzelen

lidé z OF

by si měli jít dnes smočit hlavy do Vltavy!

0/0
4.12.2010 15:03

mafra_fan

Re: lidé z OF

ano, soudruhu prokurátore ve výslužbě;-D;-D

0/0
4.12.2010 17:35

mirekzelen

Re: lidé z OF

ale tebe pustili ze školní družiny nějak brzo-skaute nebo pionýre?

0/0
4.12.2010 18:11

danny47

Já měl za to...

že soudnictví je jedním z pilířů demokracie, a i když se mi konečný rozsudek líbí či ne, tak ho prostě respektuji ....

Ale jsou zřejmě lidé, kteří nerespektují nic, kromě jejich názoru...

0/0
4.12.2010 13:54

performance

Re: Já měl za to...

R^

0/0
4.12.2010 14:00

Vifon

Re: Já měl za to...

Pravda a láska?????

0/0
4.12.2010 14:02

Vedoucí kolotoče

Re: Já měl za to...

To jiste, ale kdyz ti soudci jsou byvali komuniste... ex causa beneficio... :-)

0/0
4.12.2010 14:17

Si0 po třetím zákazu

Re: Já měl za to...

Soudy musí rozhodovat podle zákona, to je pravda. Ale demokraciee spočívá mimo jiné i v tom, že se dají zákony měnit, takže co dříve nedovolené bylo, může už dnes být dovolené a tím se staré věci mažou. Takže otázka zní: chceme to nebo ne?

0/0
4.12.2010 14:34

spaceboy

Re: Já měl za to...

Chceme, aby bylo komukoli dovoleno urážet kohokoli a ten napadený aby neměl možnost se bránit u soudu?

Já to tak nechci, vy ano?

0/0
4.12.2010 22:17

Krak

Re: Já měl za to...

To, že někoho pravda uráží, nemá býti záležitostí soudu.

0/0
5.12.2010 1:51

lrklo

Jenže oni chtějí výběrovou demokracii

;-D;-D;-D

0/0
4.12.2010 15:27

Králík z klobouku

Re: Já měl za to...

Jojo, už za komunistů se našli lidé, kteří nerespektovali tehdejší pilíře demokracie, tedy vládu lidu a strany a jejich soudů.

0/0
4.12.2010 18:05

František Potřebný

Pan Snášel

Pan snášel patří k lidem, kteří se před 21 lety snažili pro společnost něco pozitivního vykonat a proto se angažovali ve společenských strukturách, které plnily dominantní úlohu ve vedení naší společnosti. A za to všehno se jim dostalo od některých individuí podivného vděku ve formě pomluv a štvavých kampaní, snažících se vyšachovat ty nejepší lidi ze společenského a profesního života, v němž před tím dostali plnou a zaslouženou důvěru.

Jsem však zklamán pasivitou levicových politických stran k těmto případům, a to zejména proto, že řada jejich členů má velmi podobný životní příběh a osud.

0/0
4.12.2010 13:17

Si0 po třetím zákazu

Re: Pan Snášel

To slovo "dominantní" myslíš vážně? To byla nekontrolovatelná moc, zakotvená v ústavě a tudíž nenapadnutelná. Každý, kdo se na té moci podílel a schoval pod ni svoji osobní nedotknutelnost, byl automaticky přinejmenším kariérista, ne-li vrah.

0/0
4.12.2010 14:37

lrklo

A jaký je rozdíl proti dnešku? Dnes si můžete poplkat na

internetu, protože dříve za komunistů nebyl.;-D;-D;-D

0/0
4.12.2010 15:29

jjencek

Half Penny - už jsem to psal na NP

Kdysi hodně dávno jsem viděl film, nebo hru, kde v Anglii žaloval nějaký nacistický přisluhovač paní za urážku na cti, roli v tom hrála jeho nacistická minulost, ona byla naopak obětí nacismu, detaily jsem zapomněl. Z formálního hlediska mu soud musel dát za pravdu, odsoudil žalovanou k pokutě jedné Halfpenny, což byla nejmenší mince. Nejsem si jist, jestli to dokonce soudce za ni sám nezaplatil.

Jestli toto by nebylo nejlepší řešení, obávám se ale, že v naší kotlině k tomu chybí britská noblesa.

0/0
4.12.2010 12:27

STOP 09

Re: Half Penny - už jsem to psal na NP

tak ať se omluví!!

0/0
4.12.2010 12:33

vipeeer5

Re: Half Penny - už jsem to psal na NP

Od kolika lidí které jsi nabonzoval by jsi chtěl omluvu ty?

0/0
4.12.2010 12:37

lrklo

A on někoho bonzoval?

?

0/0
4.12.2010 15:30

jjencek

Re: Half Penny - už jsem to psal na NP

Ovšem jak jsem psal, tady chybí to podstatné, britská noblesa. Zatímco tam výsledek soudu znamenel hroznou potupu pro žalujícího, tady to dle reakce mnoha lidem nedojde. Patrně by to brali za velké vítězství., Ke kulturnímu chování vede dlouhá cesta a obávám se, že ji mnoho lidí nebude schopno během svého života dokončit.

0/0
4.12.2010 13:17

Mildred

Re: Half Penny - už jsem to psal na NP

Také jsem ten film viděl, díky za připomenutí. Myslím, že na tuto kauzu se hodí naprosto pregnantně. Škoda, že soudce nepřiklepl panu Snášelovi odškodné 1 Kč, máte pravdu. Když už mu tedy "musel" dát za pravdu.

0/0
4.12.2010 16:03

USPS_ forever

Re: Half Penny - už jsem to psal na NP

R^R^R^

0/0
4.12.2010 21:36

qwertza

Re: Half Penny - už jsem to psal na NP

Půlpenny byla skvělá inscenace z roku 1974 (ČT, režie Eva Sadková), mimořádně zdařile obsazená (D. Medřická, K. Höger, J. Hlaváčová, J. Brejchová, J. Abrhám, V. Ráž, Z. Řehoř). Dneska to tu je ovšem jak na novinkách.cz, 8-o

0/0
4.12.2010 22:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.