Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brno se ještě neodrazilo od dna. Radní proto budou šetřit na investicích

Hospodářská krize nutí brněnské radní šetřit i v příštím roce. Na investice bude mít město o pět procent méně peněz. Investovat bude hlavně do rozvojových projektů, financování některých staveb ale rozloží do více let. Změna se dotkne například opravy Janáčkova divadla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

momentbrno

Vizitka jako Brno

Žiji v Brně 45 let a nebýt slušné práce, kterou v Brně mám, nezůstal bych zde ani den navíc. Dnes po návratu z idylky zimní přírody jsem se ocitl na brněnském hlavním nádraží. 10 let jsem zde nebyl a tak jsem se ocitl v roli návštěvníka, který poprvé přijel vlakem do Brna. První i další dojmy jsou odstrašující a frustrující. Rozbité, špinavé, pomalované zdi podchodů pod nádražím, haldy odpadků, přetékající koše, poničené a špinavé krámky vietnamských obchodníků s nevkusným čínským zbožím. Vyjdete na tramvajovou zastávku a vidíte vyhořelý špinavý barák proti nádraží, přeplněné nástupiště, kde se sotva dá projít a vlastně neuvidíte vůbec nic pozitivního. Nastoupíte do tramvaje, kolem vás sedí mládež pod vlivem alkoholu a drog a stojí důchodci, kteří těmi bezohlednými hovady byli odsouzeni nastoupit až jako poslední. Pak v parčíku před vaším domem huláká a chlastá banda spoluobčanů, kteří zjevně původně nepochází z našich končin. Je mi z toho smutno a vedení města má ode mne palec dolů.

0/0
4.12.2010 21:58

macimour

Dalo by se ušetřit...

Stačilo by přestat dotovat Konfetu z městské kasy.;-€

0/0
3.12.2010 18:38

STAVA79

co třeba ušetřit

na  časostroji, který stojí 750 ročně a stál 12 mega a žít Brno taky stálo 400 000 a 3 mega stála basnička kolem kašny a stromy na hlavním nádraží co už tam nejsou taky něco stáli atd atd

0/0
3.12.2010 15:46

Holes

radní

co kdyby začali šetřit na předražených zakázkách, úplatcích a malých domů?

0/0
3.12.2010 15:29

tomas_tod

Tak šetření již začalo, úředníci nejsou schopni ani

odklidit sníh z frekventovaných chodníků např. na Kotlářské, Kounicově atd. Raději nechají lidi, aby se tam přerazili, však pojistku město má... Možná kdyby vyfasovala lopaty naše slavná botičková MP, tak by to bylo užitečnější než jejich botičkování a lístečkování. Vsadím se, že kdyby povinnost uklízet chodníky zůstala na majitelích přilehlých domů, tak už by je obcházela MP s upozorněními a pokutami. Takto to nikomu nevadí. Ať si starší lidé zlámou nohy, ruce a matky s kočárky trénují svaly, no ne?

0/0
3.12.2010 13:25

Viktor N.

Re: Tak šetření již začalo, úředníci nejsou schopni ani

Jenže to by pak ozbrojení opičáci (MP) neplnili plán výběru pokut stanovený radními, ne?

0/0
4.12.2010 12:51

Mustang

To se mi ulevilo

že ten chuj na svoboďáku stihli;-D

0/0
3.12.2010 12:40

kallirhoe

Re: To se mi ulevilo

Tak jistě ;-) bez běj by Brno přestalo být Brnem...

0/0
4.12.2010 8:41

Al Coholic

turismus

minibusy jsou zcela zbytečné, proč Brno nevymyslí nějakou turistickou kartu, která obsahuje jízdné MHD, vstupy do muzeí, slevy do hospod, na lístky do kina, divadla apod?? proč se vymýšlí minibusy pro objíždění památek, které jsou od sebe vzdáleny akorát pro pěší, když tu všude jezdí MHD?? myslete trochu

0/0
3.12.2010 11:39

Želva Antimultikulturistka

Re: turismus

To je přece jasný ne?

Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě?

0/0
3.12.2010 11:43

vlastiks

Štěstí

... ještě že stihli postavit časostroj;-)

0/0
3.12.2010 11:17

Želva Antimultikulturistka

nepoměr

Praha - 1 200 000 obyvatel = rozpočet 50 miliard

Brno - 400 000 obyvatel = rozpočet 10 miliard

RvRvRv

0/0
3.12.2010 10:53

antigogo

Re: nepoměr

Když si to nechají dementi líbit???? Oni sami¨a jejich firmy a kamarádi ve stavebnictví určite nouzí netrpí.

0/0
3.12.2010 12:15

realista1234567

Re: nepoměr

Ano, skutečný nepoměr. A kdo zna investice v Praze za poslední leta do dopravy automobilové, železniční, letecké. Tyto kapitoly jdou i z našich daní, neodvíjí se jen ze zavádějícího HDP na hlavu. Polostátní aerolinky platíme i z našich daní. A to ČSA zlikvidují letecké spojení Brno Praha s docela slušnou vytížeností 4x denně. Nemělo by město se kromě vláčků zasadit o znovurozšíření leteckého spojení jak bylo slibováno? Já jen, aby bylo tema vláčky koho vozit. A nejen turisty: čtěte: http://www.moravskehospodarstvi.cz/clanky/rozhovory/kulis-byznysmeny-nebavi-cesta-do-brna/

0/0
3.12.2010 13:03

STAVA79

Re: nepoměr

linka Praha brno  má soukromý dopravce

0/0
3.12.2010 15:39

realista1234567

Re: nepoměr

Ufff. Soukromý dopravce.... Kdo provozoval linku pro ČSA dosud? Tentýž dopravce a to 4x denně, nyní 1x likvidačně denně okolo 15 hod, pro koho je to atraktivní spoj X?. 40.000 přepravených osob za minulý rok. Že tento spoj nezaštítila ČSA, jež by ze zákona měla poskytnout služby vlastním daňovým poplatníkům, odřízlo Brno a z naších daní si hraje svůj píseček v Praze  a dělá z Prahy "nenahraditelný článek spojení do více jak 100 destinací. Brno, Ostravu a další, vy plaťe, ale kašleme na vás. Prostě vás odšmikneme od dostupnosti atraktivního businessu....POZOR, zahraniční investoři se začínají zajímat nejen o Prahu, ale Brno, musíme je přiškrtit...Rv

0/0
3.12.2010 21:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.