- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevim, proc se v clanku o akutnich problemech dopravy resi "byty pro studenty", ktere nebudou jeste nekolik let.
Slečna "redaktorka" zjevně vůbec netuší, o čem píše, minimálně v případě Univerzitního kampusu, odkud i kam je spojení zcela luxusní, oproti mnoha jiným místům Brna. Co vlastně dotyčné studentce zmiňované v článku vadí? Linky, které jedou přímo od kampusu některým směrem do centra, což je nejen 25, ale kupodivu i druhým směrem 60 a 61 na Nové sady, 50, ze které lze snad na další zastávce přestoupit na tramvaj (odstranění tohoto jednoho přestupu by stálo onu miliardu), 50 a 29 druhým směrem, kde lze přestoupit na 26 z Kamenného vrchu (když pominu, že ta 29 sama jede až na Českou, ale šílenou okružní jízdou po celém Brně). Pak lze samozřejmě za nějaké 4 minuty dojít na přestup z KV i pěšky...
_
Všemi směry lze být odtud v centru i s případným přestupem do 30 minut, totéž Zvonařka, totéž Hlavní nádraží, totéž Lidická, mnohem rychleji Mendlovo náměstí... jezdí to každou chvilku.
Větší blbost jsem už dlouho nečetla. Neznám dopodrobna situaci ve všech jmenovaných čtvrtích, ale obyvatelé Soběšic by se určitě netvářili nadšeně, kdyby ve čtvrti s převahou rodinných domků, kde je největší výhodou klid, jezdili tramvaje. Čtvrť je výborně obsluhována autobusy, které jsou ve špičce více narvané. Lésná je zčásti obsluhována Tramvají. Zbytek zvládnou autobusy.
Pokud jde o lékaře a školky, tak na Lesné je poliklinika, která je do 10-15 minut dostupná busem ze Soběšic, školka se nachází v Soběšicích i na Lesné. Kapacitně samozřejmě enstačí, ale kde v Brně dnes školky kapacitně stačí?
Pokud je to nějak podobně i v ostatních jmenovanýrtích, tak by se autor článku měl zamyslet, než něco napíše.
Obzvlášť u Soběšic jde o faux pas, protože tam se ten klid promítá do cen nemovitostí.
je spojeni na jednicku....uz se mi ani nechce startovat auto a sjizdet z kopce....
na Lesné to v pohodě stíhají obsluhovat busy, šalina je vize budoucnosti, zatím je asi zbytečná
co to je za zmínku o úpravě ostrůvků pro kloubové trolejbusy?? vždyť ty tam zajíždí běžně ne? to spíš je zmýlka s tím, že DPMB počínaje novým jízdním řádem nahradil krátké trolejbusy za kloubové ne?
Doufam, ze tim mysli zmenu trasovani trolejbusu (jizdu kolem zdi), aby nemusely prejizdet 3krat koleje. Tuto zmenu pocita mesto na stovky milionu korun, tak doufam, ze rok pred tim nebudou jeste rekonstruovat stavajici ostruvky.
..chtěli samotu, klid přírodu.. tak ji mají.. vždycky je to něco za něco.. ..kdyby tam měli to co chtějí, tak je z toho zase město a zase jim to bude vadit a budou chtít táhnout pryč.. si to s nima klidně vyměním .. 60 000 aut za den jim jistě přijde vhod.. doktorku (už jsem ji neviděl 2 roky) mám jeden blok, školy a školky za rohem ..mhd před domem ..
Když tam nebudou mít ani tu základní infrastrukturu (nikdo netouží po olyampijské stadiounu v každém satelitu) a slušnou veřejnou dopravu, tak holt budou všichni jezdit o to častěji auty. A budou ucpávat ulice i v centru.
Chybí jeden lékař, jedna školka nebo jeden peníz. Autorce zase cit pro jazyk nebo dostatek vzdělání.
(A budu to tady opakovat a budu a furt dokolečka, kdyby se chytráci z redakce "novým, moderním a přepracovaným slovníkem jazyka českého" třeba umávali. To, že ÚJČ je schopen rezignovat na zdravý rozum a v zoufalství kodifikovat nějakou hloupost, neznamená, že všichni žurnalisté musejí na povel začít psát jako rozumu pozbyvší hlupáci, ne? )
To samý se řeší v nové výstavbě v Medlánkách, kde vyrostlo největší sídliště od doby postavení Lesné
No tam lidi naopak bojovali za zruseni linky z Kouzelnych Medlanek, az se to dostalo do takoveho stavu, ze chodim opet na jednicku. A misto toho radsi bydli na jednom velkem parkovisti pro auta... A ja s nima, hh, zatim.
Nesnáším řeči o tom, že se ke kampusu nedá dostat. To jen DPMB neumí propagovat to, že lze jet přes Osovou a nebo dokonce přímým busem z Mendlova náměstí.
Viz: http://miroslavhruska.blog.idnes.cz/c/166623/Jak-se-dostat-k-bohunickemu-kampusu-v-Brne.html
ano, pro cestování z nádraží je to ideální, z Mendláku je to šalinou 6 zajížďka, lepší je ten trolejbus; přestup na Osové je samozřejmě možný, ovšem moc zřejmě nevyhovují ty desítky schodů ze zastávky Osová nahoru na silnici; je to ideální spoj pro cestování ve špičce, jelikož 60 a 61 věčně trčí na Nových Sadech, kolem Ronda, zatímco šalinu na Osovou nic nezdržuje