Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dálnice z Vídně do Brna se opozdí, dokončená bude nejdříve v roce 2016

Stavba dálnice z Vídně do Brna se komplikuje. Rakouskému ředitelství silnic a dálnic (Asfinag) totiž chybějí peníze. Přesto rakouská vláda tvrdí, že svůj slib dodrží a ve výstavbě dálnice bude pokračovat. Byť se zpožděním a podstatně levněji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

stev

Hejtman se chová stejně nezodpovědně, jako jeho předchůdci.

Takže mi není jasné, na základě čeho by se mohla stávající situace, že stavba není připravena ani z hledsika veřejného projednání altenativ územního plánování, ani z hlediska alternativ SEA ani z hledika alternativ EIA atd., změnit. Akorát pantáta ztratil 2 roky nicneděláním.Rv

0/0
6.1.2011 20:16

jacobsen

Rakušanům chybí peníze

na české straně chybí úplně všechno. zatímco Rakušané postavili už polovinu svého úseku z Vídně k hranicícm, v Česku se ještě ani neví, kudy dálnice povede.

0/0
5.1.2011 20:42

balance

Re: Rakušanům chybí peníze

No ono se vi, ale ne vsichni se s tim dokazou smirit;-)

Ale porad mame vuci Rakusakum maly naskok > nas konec R52 je k hranim bliz (nez stavajici konec A5) a usekem, az na prujezd okrajem Mikulova, se da jet celkem svizne, na rozdil od Drasenhofenu, Poysdorfu a nekolika dalsich obci...:-P

0/0
6.1.2011 1:06

USPS_ forever

Re: Rakušanům chybí peníze

R^

0/0
6.1.2011 18:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.