- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Není to dlouho co v předvolební kampani leader Věcí veřejných pro jižní Moravu pan Dobeš tvrdil , že Věci veřejné
budou usilovat o vedení trasy rychlostní silnice R52 mimo vodní dílo Nové mlýny. Byl to rozhodující impuls proč jsem jistě nejen já Věci veřejné volil. Pan ministr dopravy Bárta ovšem nic takového neprosazuje, naopak ruku v ruce s panem hejtmanem Haškem postupuje proti nám , svým voličům prosazováním trasy středem dočasného vodního díla Nové mlýny a pak dále po návětrné hraně kopce plného endemické flóry pod patronátem UNESCO Pálava.
Na žádosti o vysvětlení tohoto postupu proti svým voličům Věci veřejné, osloveny ať už na jakékoli dostupné kontaktní e-mailové adrese bohužel na vzdory své deklarované otevřenost a transparentnosti, trapně mlčí. Další planý slib.Bez slz.
Koho budu volit příště? Snad jediný o kom se dá nepochybovat je smrt.
jsem bohužel mladý ,tak se asi R43 dočkám. :-(
naštěstí mám pár let na to se odstěhovat z krásné tiché přírody na kraji Bystrce, kterou tímto projektem o 100% znehodnotí.. Někdo tu hovadinu R43 přes město pořád protlačuje i když se mnoho let ví, že od EU na to nedostanou ani cent, protože takový tah skrz město je podle směrnic EU nepřijatelný a už dnes jsou v Troubsku překonány emisní a hlukové limity, a stavět tam další protihlukově nezvládnutelné křížení je nehorázný nesmysl.
Dálnici R43 at si ji staví od kuřimi na sever. tam pomůže zrychlit trasy na sever, ale tah přes brno řeší průjezd Dobrovského tunely(které ty auta mohou plynule odvést po trasách,které jsou známy-po desetiletí užívány a lidi kolem žijící jsou zvyklí,nebot se podle toho mohli zařídit od pradávna. Mělo by se zkapacitnit rozšíření mestkého okruhu mezi pisárkami a tunely a je to. a samozrejme dobrovskeho tunely konecne dokoncit. ale tahat transevropskou dopravu do čistého prostředí rekreační oblasti bystrce-přehrady , kde žije takřka 1/10 brnanů je donebevolající hovadina.
R52 může počkat, z Pohořelic do Mikulova to není nejhorší, problémy začínají až za hranicí v rakouských dědinách, ale to naši bývalí civilizovanější spoluobčané už řeší. Obchvat Mikulova není na pořadu dne. Tranzit tam dnes projíždí kolem továren, pump, marketů, kasin, heren a bordelů, nevím, kde vzali to sídliště. Jestli mysleli ty komoušské bytovky na ulici Zdeňka Nejedlého (sic!) a kpt. Jaroše, tak ty jsou dost daleko.
souhlas, baráky jsou od silnice schovány navíc za Tescem
Takže za 14let se postaví obchvaty 3 měst??? Ještě že D1, D2, metro a a tramvajové linky ve městech stavělo uplně jiné vedení tam nahoře.. To co se postavilo za těch 40let by se ted bohužel stavělo asi 400let :-(
P. Firbas se asi zbláznil, když říká, že Znojmo obchvat nepotřebuje... Kamiony nejezdí průmyslovou čtvrtí, ale přímo centrem města (nám. Svobody, Republiky, Mariánské nám.), kolem škol atd. Jediný tah, který se centru vyhýbá, je z Brna na Hatě. Ale ten je taky ze všech nejslabší. Proč si Idnes.cz nechává komentovat takové věci lidmi, kteří místní podnmínky vůbec neznají a komentují to na základě toho, že jednou jeli z Brna přes Znojmo do Rakouska? To je novinařina na úrovni....
Naprosto s Vámi souhlasím pane kolego, napadlo mě to hned po prvním přečtení. Pan Firbas je zřejmě v.ůl. Znojmo potřebuje opravdu obchvat, stejně jako tankodrom Lechovice apod.
Tak ta pitomá dálnice R43, která nám má vést přímo pod okny, se bude stavět nejdříve za 15 let. Skvělé - do té doby snad stihnu umřít, abych se jí nedožil. Chápu, že pro některé brněnské čtvrti by znamenala ulehčení, ale nám by naopak výrazně zhoršila životní prostředí. A i my jsme snad svým způsobem také lidé. - A že se odsun nádraží kamsi na okraj Brna na několik desítek let odkládá, to je úplně úžasná zpráva. Pane ministře Bárto, moc Vám děkujeme!
Věř tomu, že zbytek Brna rozhodně tvé sobecké nadšení nesdílí. Holt se rozvoj druhého největšího města v republice zastaví na úrovni přerostlé provinciální vesnice.
Tak se prostě budou místo Brna ekonomicky rozvíjet jiná funkční města, např. Ostrava.
Šaliningrad se může jít klouzat
Václav Moravec zvaný Otázka? Neumřel, zrovna kecá s Halíkem o babičce s tlačítkem delete.
No ale okruh ten teda jo, ten umřel. Jako všechny infrastrukturní investice v Brně...
Tak co Brňáci, vyrazíme do ulic? Asi ne, my si přece rádi necháváme kakat na hlavu .
Půl milionu lidí, ale bez politické síly. A když už se jakás síla najde, vždy se spolehlivě zároveň najde i chytráček, který tu sílu rozhádá a rozeštve. A Brňáci mu (jim - Bartíkům, Hollanům, Patrikům, Firbasům, Pálkovým...) na to pořád dokola skáčou. Bárta má lehkou práci.
Tak Brňáci právě vyrazili do boje - nebo alespoň ti co tam bydlí, ale do boje proti té stavbě
Je smutné, když si Praha staví předražený obchvat. Podobné je to z většinou staveb v ČECHÁCH. Ale Brno nebude mít na dlouho vhodné spojení s Vídní, na sever, nemluvím o tom, že nádraží (nejen hlavní) je vstupní brána do města. Když sem přijede cizinec (s několika jsem jel v kupé z Prahy do Brna) a vystoupí v Kr. poli nebo na hlaváku, bude ve staré, počůrané budově. Staré nádraží zachovat, ale pouze pro regionální dopravu jako Brno-střed.
Tak tohle ale není pozastavené kvůli nařízení někoho, ale kvůli tomu, že stavba nesplňovala podmínky.
Nepřijde mi špatně, že se stavba pozastaví, protože nesplňuje hlučnost, jen nevím proč to má platit stát a ne ta firma?? Co to je zase za šibalskou smlouvu??
Nojo, když jsme tak bohatý stát, že nám nevadí, když zaplatíme čtvrtmiliardy za pozastavení dostavby tunelů o 5 měsíců, nedivím se už ničemu. A to do jejich dostavby zbýval cca 1 rok... a tak je to u nás se vším.
Někdo to zavinil, ne? Soud rozhodl, že stavba byla povolena nezákonně. Zajímalo by mne, kdo zavinil nezákonně povolenou stavbu.