Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Iráckou poušť budou brázdit české traktory se speciálními motory

Speciálně konstruované traktory do pouštních podmínek vyrábí v těchto dnech společnost Zetor. Padesát nových traktorů Antar je určeno pro Irák, kam poputují i s dalšími osvědčenými modely.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mutantmutant

zetor jantar :D

0/0
24.1.2011 14:20

Inkvizitor Johny

:)

No hlavně aby z toho nebyly nedobytné pohledávky:-)

0/0
22.1.2011 17:23

mmmm1

v Evropě nemá nikdo zájem

-aby jste si na tom uměl udělat všechno sám, oni potřebujou aby jste si kupoval náhradní díly a zajišťoval servis u nich... a ne aby Vám traktor vydržel 50 let...kam by přišli...výrobci a servis

0/0
22.1.2011 14:24

CzechJoker

Proč ne v Evropě?

Možná kdyby tu levnou verzi nabídli v Evropě, zaprášilo by se po ní trhu podobně, jako po Loganech a nenaříkali by, že jim stojí kšefty. Kšefty by stát nemusely. Co na tom, že je to jenom trošku zmodernizovaný Zetor 25? V jednoduchosti je síla.

0/0
21.1.2011 18:11

kubíkjansů

Re: Proč ne v Evropě?

No řekl bych, že v případě Evropy bude u tý levný řady problém s emisníma limitama.....Je to ale jenom muj soukromej odhad

0/0
21.1.2011 18:40

qvido31

Re: Proč ne v Evropě?

Zmodernizovaný Z25 to ai nebude.Vlastním Z3011 rok výroby 1960 a fajn maká.V pohodě poorá i doveze.Jasně na stovky Ha to není,ale takovéj jednoduchéj stroj na našem trhu chybí.Lehký,pohyblivý  a přímouměrně výkonu výkonný.Lidi co maj vinohrad a k tomu pár Ha co dostali v restituci apod. by tomu zatleskali.Samozřejmě cena by musela býti přímoúměrná jako v automobilismu.Tomu se však u nás nefandí,my si dovezeme všechno ze zahraničí,že ano;-(8-o

0/0
21.1.2011 20:22

Xladi

Re: Proč ne v Evropě?

Přesně tak chybí jednoduché traktory, bývalý spolužák hospodaří a samozřejmě si také koupil moderní traktor, ale vzpomíná na staré stroje, které sice nebyly tak výkonné, ale byly také spolehlivé a každý jim dokonale rozuměl takže si opravili všechno sami, v moderních traktorech je spousta elektroniky a jsou příliš složité, bohužel tak se opravy pěkně prodraží.

0/0
21.1.2011 21:26

;-)

Re: Proč ne v Evropě?

Obávám se, že nejde jen o emisní limity, ale i technické a bezpečnostní normy. A také je otázka, jestli má vůbec továrna zájem tu takový stroj uvést - aby nedošlo ke kanibalismu mezi modely a nepoklesl jim prodej dražších modelů. Jinak článek vypadá strašně optimisticky, ale já bych si tedy na zachování výroby v zetoru asi nevsadil - to by musel být dost vysoký kurz.

0/0
22.1.2011 6:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.