- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To uz se vi pres mesic a pul, ze WizzAir bude letat z Brna do Rima. Zavadeci cena letenek jeste do nedavna byla 467 Kc jak informuje:
http://www.akcniletenky.cz/2010/12/13/wizzair-nova-linka-brno-rim/
To nemaji o cem psat a nebo zaspali?
Slyšel jste o pojmech rozvaha, předvaha, výsledovka? Kdo investoval do Letiště Brno? Kdo do Ruzyně a ČSA? Kdo jej obsluhuje? Totálně ztrátové, ČSA. A ty mám platit z vlastní kapsy? A Letiště Praha? Z jakých penízků společně s ČSA bere? Na tyto projekty, které platím z vlastí kapsy se mě dávat dál nechce. Rád bych, kdyby stát dotoval spojení Brno-Praha 4x denně, jak ostatně v roce 2010 bylo, při přepravě jen tohoto spojení přes 60.000 přepravených osob za rok. A to za ceny ČSA! Až se opět budou chtít vrátit ČSA do Brna, což provedly již asi 3x jen aby zlikvidovaly Lufthanzu a spojení s Mnihovem atd. dumpingem a pak se ztáhla a já platil její dumping, to je na polibpr...., navrhuji navýšení letištních poplatků právě pro ČSA. Až ČSA a Ruzyň bude naprosto privátní, vraťte se sem popovídat.
jaké seká naše státní ČSA a na které jdou peníze z daní nás všech .
JEŠTĚ ŽE KRAJ SI PONECHAL LETIŠTĚ !! KDYBY TO NECHAL STÁTU TAK SE NELÉTÁ ANI DO PRAHY!! VIZ NEDÁVNO ZRUŠENÁ OBSLUHA ČSA..
Ano, přesně tak. Také jsem moc rád, že se o brněnské letiště stará kraj a nikoli stát. Určitě je zde potenciál na to, aby se stávající letecké linky zaplnily a ještě se vytvořilo několik dalších. Vždyť jen v samotném Brně jsou desetitisíce studentů, a řádově tisíce vědců, techniků a pod., tedy lidí, kteří určitě budou cestovat (služebně či soukromně) a mohou letiště využívat. A spádová oblast je také dost velká.
Zajimalo by mě , jaké jsou ekonomické výsledky tohoto projektu . Pokud vím, je letiště Brno privátní projekt , kdo hradí ztrátu? Kraj? Z veřejných peněz? V zisk moc nevěřím.
Proc jsi si tak jisty, ze tam neni zisk?
a doufam, ze mi to hned poleti zpet. Nechce se mi tam zustavat pres noc.
Určitě to hned poletí zpět, asi tak za půl hodiny. Třeba ten hokej mezitím stihneš.
Jj, ven se to lita, ale spojeni Brno- Praha uz stoji za houby.
Driv to hezky navazovalo, ranim spojem z Brna do Prahy a hned prestup na dalsi let. A zpatky po praci odpolednim letem do Prahy a vecernim do Brna. Suma sumarum minimalni celkovy cestovni cas... az na to cekani v noci na Ruzyni.
Ted po omezeni linek z Prahy a navic zruseni spoju do Brna ... skoda mluvit.