- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechápu jen jednu věc, proč raději neinvestují do rekontrukcí starých šalin T3 - které jsou překopat na VarioLF a to ještě za poloviční cenu než tady do těch Poršelín. Místo jedné šaliny by byly dvě a myslím si, že i ty Varia jsou pěknější a svezení s nimi je daleko příjemnější. Myslím si tak, že DPMB zbytečně vyhazuje peníze za nové šaliny, když by za daleko menší peníz by měl více zmodernizvoaných šalin.
Co má dělat reklamní panel v tramvaji, jejíž provoz plně hradí cestující z (už tak nekřesťansky předraženého) jízdného (jen na okraj Brno má nejdražší MHD v ČR vůbec)...
Jestli si chce dp vydělávat reklamou (z pohledu klienta je mhd jistě kvalitní místo pro reklamu) mají cestující nárok na levnější jízdné..
Je to podobná prasárna jako reklamy na koncesionáři financované veřejnoprávní televizi.
"jejíž provoz plně hradí cestující z (už tak nekřesťansky předraženého) jízdného (jen na okraj Brno má nejdražší MHD v ČR vůbec)..."
Za 1) nemáte pravdu, provoz MHD je z více než 70% hrazen z městského rozpočtu, za vašich ušmudlaných 22 Kč byste nedojel ani z Monte BÚ na čáru
za 2) nemáte pravdu, Brno je relativně levné vzhledem k velikosti města, velikosti sítě a ceně šalinkarty. mrkněte například na stránky MHD Jihlava, a srovnejte velikosti, to potom poznáte jek levno v brněnské MHD je.
Mimochodem brněnská MHD je jedna z nejlepších v ČR, ať stářím vozidel,nebo organizací dopravy. A noční doprava je objektivně nejlepší, i Pražáci nám ji závidí
O IDSJKM nemluvě, neznám IDSku, jíž dojedete na jednu jízdenku přes půl Moravy až do sousedního kraje.
..klimatizaci to nemá, v zimě v tom topit zase nebudou, sedadla pro vietnamce ..infantilní pojmenování neživého předmětu... k čemu to je ?
Tu obsaditelnost 6,66 osob/m2 tam dali schválně? Jen by mě zajímalo jestli v tom případě arcivévoda vyháněl z té šaliny i ďábla ukrytého v tomto čísle
jen by mě zajímalo, proč kolem brna jezdí vlaky z šedesátých let, do kterých je hanba nastoupit. Nemohl by kraj ty finance trošku smysluplněji rozdělit, nebo je v tom zase něčí kšeft?
Jeden z problémů je v tom, že v současnosti neexistuje dostatečně široká nabídka vhodných vlaků na příměstské tratě s elektrickým provozem.
Jako ateistický neznaboh slibuji, že v rámci vyváženosti budu v té opatem požehnané šalině pravidelně klít a brát jméno Boží nadarmo.
Že Tě taková prkotina žere, církev je schopna žehnat čemukoliv, včetně zbraní... Nic bych si z toho nedělal...
Moderní tramvaje by mohly mít moderní jména. "Boženka" je jméno pro traktor z roku 1976. Takové jméno dá svému dopravnímu prostředku šedesátiletý řidič, ne dopravce. To už rovnou mohla být Anastázie, Eulálie a podobné šílenosti.
...proti sobe byly na nic, ale ta tramvaj mi prisla v pohode. tim, ze je tak dlouha. jezdim sestkou kazdy den a kdyz z dalky zahlednu tento typ vozu, tak se zaraduju. vzdy se tam da nejak rozume stat. v jednicce se da stat taky. ale na strese a to je diky vysokemu napeti nebezpecne...
Na dnech otevřených dveří slibovalo ředitelství DP předělání sedaček i na stávajících 13T, tak jsem zvědavý, v kterém století se toho dočkáme.
Každopádně tím předěláním dispozice sezení v mezičlánku se tato tramvaj dostala z kategorie "nejhorší tramvaj v Evropě" aspoň do vyšší kategorie "jedna z nejhorších tramvají v Evropě" - třikrát hurá.
Nevím, co jsi slyšel na DOD, realita ovšem bude taková, že se ty sedačky předělají až po takovém čase, kdy se bude dělat zásadní rekonstrukce (modernizace) interiéru - ona to totiž není taková sranda a láce, protože bude třeba mj. přesnunout i část výzbroje soupravy, která je v původní verzi uložena právě za těmi bočními sedačkami. Takže "jen sedačky" se určitě vyměňovat nebudou.
...a brzy take Onderka. Ten sice uz ma svuj "talisman" ztoporeny na Namesti svobody, ale tramvaj po nem jeste nepojmenovali. Hyn teho paznehtu na salinu nalaufirovat nemohli...