- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bývalý krajský radní pro dopravu Jaroslav Pospíšil (ODS) si však nemyslí, že analýza za milion korun bude užitečná. "Kraj ví, jaké mají jednotlivé spoje tržby a kolik lidí jimi jezdí. Nevyužívané spoje se ruší průběžně," řekl Pospíšil. Analýza podle něho může odstartovat jen kosmetické změny.
(Bývalý krajský radní pro dopravu Jaroslav Pospíšil (ODS) si však nemyslí, že analýza za milion korun bude užitečná. "Kraj ví, jaké mají jednotlivé spoje tržby a kolik lidí jimi jezdí. Nevyužívané spoje se ruší průběžně," řekl Pospíšil.)
J.Pospíšil by se měl informovat jak IDS funguje než pustí z huby takový blábol. Podle čeho by asi zjistili tržbu
na jednotlivé spoje, když většina lidí jezdí na průkazy?
Jestliže si autor nedokáže zjistit ani to, že IDS JmK funguje už SEDM let, jak tak může stačit na jakékoliv náročnější analýzy a závěry????
z Ivančic jezdí do Brna denně několik přímých vlaků. Takže netřeba přestupovat ! Více tady:
cit: "Oproti tomu dvojí zdražení čeká cestující autobusovou dopravou na Brněnsku, konkrétně na Tišnovsku a Ivančicku". Co to má znamenat? Jak dvojí? Vždyť i já mezi řádky vyčetl, že se na jedné straně se uvažuje o zvýšení jízdného, které by bylo JEN JEDNO a týkalo by se celého kraje, tak na druhé straně budou na Tišnovsku a Ivančicku nová výběrová řízení na dopravce, ve kterých mohou díky lepším vozidlům vyhrát dopravci s vyšší cenou dopravního výkonu - tj. zvýšení nákladů pro kraj - NIKOLIV DRUHÉ ZDRAŽENÍ PRO CESTUJÍCÍ. Ach jo...
No jedno bude na Tišnovsku a druhé na Ivanovicku. To je taková matematická hříčka! :-)
Doufám,že nám revize provozu IDS pomůže k vytvoření zastávky Kuřim-Díly pod sv.Jánem ve směru do Kuřimi,aby jsme nemuseli zbytečně objíždět vlakem z Brna Kuřim a vracet se 2 zastávky 71 nebo 310 zpět k Brnu.CHodit kilák od sokolovny není zrovna ideál,hlavně pro starší lidi.Zdražuje se všechno-nafta,elekktřina,takže toto nemá cenu řešit,je to potřeba,zadarmo nás nikdo vozit IDS nebude.Pokud Vám taky schází tato zastávka,je již díky několika jedincům v jednání jak na Mú-Kuřim tak na Kordisu,je zapotřebí napsat meil a bombardovat obě instituce.Jinak se zastávky nedočkáme nikdy.
Autor článku zřejmě neví, že tento konkrétní autobus (ev.č. 7640, RZ 3B98341) nejezdí výhradně na lince 78, ale na všech linkách, které vypravuje vozovna Slatina, a kde je předepsaný tento typ vozu. Mimochodem autor článku také nepostřehnul, že tento mobilboard byl z tohoto vozu sejmut v listopadu 2010
Dojíždím z Tišnova do školy do Brna a už teď mě to jako studenta stojí 815 kč měsíčně. Jestli to ještě podraží, tak se mi už snad vyplatí jezdit autem - a to mi žere skoro 10 l/100 km.
No nevím zda jezdíš každý den ani přesně kam, ale trošku matematiky. Tišnov - Brno a zp. je cca 50 km. Vzhledem k tvé hlášce 10l na 100 km vezmeme v potaz 3 Kč na km, a to jsme jen v benzínu. Takže výpočet 50km*3Kč/km*20dní=3 000 Kč. Takže se ti to vyplatí, až když budeš vozit plné auto.
Hromadná doprava je již nyní dražší než individuální, po zdražení nebude důvod k jejímu využívání. Kraj by si měl za prvé stanovit priority - je jimi finanční prospěch? Pak ať lidé raději jedou autem. Je jím ekologie a snížení dopravní zátěže? Pak ať ji dotuje a zisk se objeví jinde - v nižších nákladech na opravy vozovek apod. Cesta může vést paradoxně přes snížení ceny, které může přilákat zejména víkendové cestující, kteří dnes opravdu (zejména rodiny s dětmi) jedou autem, protože IDS JMK je pro ně luxus.