- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
děkujeme za parkovací místa na Gruzínské. Ostatní části bohunic ale mají smůlu. Proč se bráníte výstavbě dalších parkovacích domů? Zkazí to snad krásný vzhled panelákových bohunic? Co se vyřeší zpevněním parkoviště na spodní? Není ten Váš přístup poněkud kontraproduktivní?
to se mohou tesit...kdo muze sahnout do kapsy a vysolit 300 000 za misto v kleci ?
Sedněte na trajf a máte po problému, lenoši.....
Pokud rano jedete na sestou do fabriky a odpoledne ve dve jedete z fabriky a na zastavce zakotvite ve Vasi oblibene hospudce a tim konci Vase denni preprava, tak je trajfl optimalni, souhlasim. POkud mate behem dne poresit vicero veci, eventuelne neco odvozit, zacnete to vnimat jinak
opravdu by mne zajímalo, zda úředník snad jen používá hlavu. Chápu, že není kde zaparkovat na sídlišti vystavěném za socialismu, kdy normou byla 3 auta na 10 rodin, ale dnes, kdy je obvyklé více než jedno auto do rodiny stavět stejným stylem, tj. byty bez parkovacích míst a nejlépe ještě takto zahušťovat starou zástavbu....
Podobně stará výpadovka na Vyškov. Jak některý de.bil mohl povolit tu výstavbu hal bez chodníku (místa na chodník) a obslužné komunikace - tj. s přímým napojením každé haly na tuto, jinak velmi vytíženou silnici, tj. 50tka je už pomalu až k Podolí. Odpovědné by měli postavit na kruháč a řidiči by je měli celý ten úsek kopat do zadele, třeba by se jim rozsvítilo
Parkování na sídlištích v době od 19 - 6 jen pro vozidla registrovaná na firmu nebo občana s trvalím pobytem na dané ulici a pro ostatní zřídit parkovací dům jednoduché elegantní a hlavně téměř nulové náklady.
Stejně je to po Brně rychlejší a levnější šalinou.
Dobrý
Možná jsi nezaregistroval, že v článku se nemluví o tom, že by ta auta neměla kde jezdit, ale kde zaparkovat.
A tomu se říká "souslednost časová" - pokud ho nejdřív NEZAPARKUJEŠ, nemůžeš ho ani následně "...tam jen nechat STÁT"
starosta Vinohrad soudruh PhDr. Jiří Čejka se ve skutečnosti zabývá leda tak tím, jak se nechat každý měsíc vyfotit do drbny s nejakou soudružskou delegací z družebního města. Ten plátek je skoro jak Rudé Právo
Ale k tématu parkování - jemu se to mluví, když mu, filosofovi pro praktický život nepoužitelnému, pro mentální nezpůsobilost nedali řidičák...
Tak s tím můžu jen souhlasit. Pravidelně je v Informu vyfocen, jak se s někým setkal nebo přeje dochodcům. Nejvíce aktivity jsem u něj viděl před volbami, kdy rozdával svoje letáčky u Alberta.
Již více než před rokem jsem mu psal, že by nebylo špatné namalovat pruhy na velkém parkovišti nad Billou, protože naši milí řidiči neumí parkovat a nechávají 2m rozestupy. Jen mi odpověděl, že to někomu předá, ale neděje se nic. Taky jsem mu vloni na jaře psal, že na tomto parkovišti se po celé délce propadají kanály. A nic. Vlastně až teď, když se několik metrů těch kanálu u vjezdu propadlo, v noci si tam pár aut poškodilo spodek a to pak kluci museli opravovat a betonovat v mrazu.
To není jen problém Brněnských sídlišť. Parkovací domy nic řešit nebudou jak se ukazuje z jiných sídlišť kde již roky jsou postaveny.
"Už dříve jsme se snažili zahustit plochy pro auta, ale nechceme to dělat dál na úkor zeleně," dodal Šafařík. (který určitě má dobré parkovací místo bo garáž)
Do té "zeleně" si stejně chodí odlehčit jen psi.
řešením je rozšíření stávajících komunikací o 1,5 m a bude míst dostatek.
Parkovací domy jsou jen pračka na peníze pro pár zbohatlíků - udělejte také něco pro lidi !!!