Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kamiony jezdí mimo dálnice, ministerstvo zpoplatní i vedlejší cesty

Ministerstvo dopravy chce zabránit kamionům, aby objížděly placené dálnice po vedlejších cestách. Od krajů si proto vyžádalo seznam silnic, které nákladní dopravou trpí nejvíce, a chce se na nich zavést mýtné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MIR80

to sou veci

Ale jinak je to typicky pristup ceskych politiku. To, ze po zpoplatneni hlavniho tahu to zacnou auta objizdet vedlejsim uz je na ne prilis abstraktni myslenka..Ze by se to resilo koncepcne od zakladu..ne to, ze zpoplatni dalnice, za rok na to nejaky usek jednicky, pak dvojky..a nakonec se zpoplatni i lesni cesty..

0/0
2.3.2011 15:36

MIR80

Jen koukaji

jak z dalnice, postavene jeste odsuzovanyma komunistama vytriskat vic a vic penez.. Ale ze by ty penize zase vraceli zpet do udrzby to ne.. Vzdyt ta D1 uz je v naprosto katastrofalnim stavu.

0/0
2.3.2011 15:34

ODSakEda

Daně - kolik ještě a stále výmluvy sílící dopravu stav cest.

Výmluvy že je stále hustší a hustší provoz a proto jsou rozbité cesty je výmluva proto: kdyby naopak nikdo nejezdil a neutrácel daně a nedanil ani dostatečný objem zisků, pak beru, že není dost peněz na opravy! A že se pro pár aut nevyplatí udržovat tak hustou sít! Ale právě při silné dopravě se vybere mnohem více a právě proto by mělo být z čeho opravovat! Při hustší! Etrém: trávou mohou siolnice zarůst, až nebude žádná doprava = žádné daně! A naopak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Ono se vybere na daních (DPH+spotř. dan z PHM + siln. dan + ze zisku +soc+ zdrav "pojištění" z amajitele a řidiče) i bez mýta dost, ale zneužívají se tyto daně z dopravy i na soc výdaje...;-€

 Nehledě na to, že mýto mělo zprvu postihnout jen mezinárodní těžkou dopravu, jak slibovali polosoudruzi...

0/0
2.3.2011 11:00

ODSakEda

Postihnou i místní dopravu hovnocucu, zas bude třeba vyjímek

Vyjímky budou dodatečně schvalovány naněkolikráte zase, budou komplikvat život i místním dopravcům a zemědělcům a budeou zneužívat... Nakonec když dispečer napíše různé cíle kamionu, nikdo mu nezabrání jet kudikoliv! Navíc si platí daně a nejen mýto (Dan silniční+DPH+spotř dan z PHM, ze zisku a za zamestnance SOC+ZDRAV. "pojištění" tak coještě po nich chcete?!)

 To bylo zprvu ujištování scoanama, že chtějí postihnout jen mezinárodní těžkou dopravu mýtem... A na kritiku mýtných bran namísto satelitního systému a že budou branky objížděny ignorantsky přesto objednali Kaps system... Nakonec spadne klecauž se polohlasně uvěžuje o mýátném již od 3,5t! Tedy i pekaři se budou divit a rozvoz defacto všeho! A přesto maj spcani podporu cca 1/3 voličů???...8-oRv

0/0
2.3.2011 10:41

holes3

ministerstvo

tady na diskuzi navrhuje jednoduché logické řešení 5 lidí z 12, pravděpodobně laiků v dané problematice, a ministerstvo, přecpané úředníky-placenými z našich daní, kteří by dopravě měli snad, panebože, rozumět, vymýšlí neustále kraviny, které budou stát desítky milionů. tady v tom státě snad už všichni ztratili zdravý rozumRv[>-]Rv

0/0
1.3.2011 20:33

danny47

Jasně - až na to...

že když se zpoplatní takové silnice, tak to budou platit i "místní" nákladďáčky, který třeba vozej rohlíky a mlíko do místního konzumu.... A hned budou místní řvát, že chtějí výjimky... (a autobusy, který jezděj do toho města budou platit taky)

To to těm aktývistům nedochází ? ? ?

Proč to nejde jako v Německu (a celý civilizovaný Evropě) - zákaz vjezdu nad x tun (tam to maj třeba nad 7,5) s výjimkou vozidel, který maj v tom městě cíl ..... a taková značka je přímo na sjezdu z dálnice.... ? ? 

0/0
1.3.2011 19:08

ODSakEda

Re: Jasně - až na to...

R^!!;-)

0/0
2.3.2011 10:43

Sapavlisna

Sem blbej ja nebo ten kdo to vymyslel?

Ale jakej ma vyznam stavet system kterej je ztratovej? To jakoze se zavede mytny, vytlacime kamiony na jiny silnice a pak budem 50 let dotovat ztratovej system mytnyho? Celkove system mytnyho je u nas na prd, mytny brany sou drahy na vystavbu a mit zase dva - tri systemy v republice je taky na prd. To zase nekdo neco vymyslel.

0/0
1.3.2011 17:55

danny47

Re: Sem blbej ja nebo ten kdo to vymyslel?

Ztrátovej? Ovšem jak pro koho...

0/0
1.3.2011 19:09

ADix

A co tak?

Dát značky se zákazem vjezdu nad 3,5T? Jo to nepůjde, pač si přitom tak jako u bran dotyční nenamastí kapsy...

0/0
1.3.2011 17:37

Rhino

Re: A co tak?

Rozhodně lacinější řešení, stejně mýtné na silnici II. třídy bude nižší než na dálnici, takže čemu kdo zabrání? ničemu, jen se budou stavět zase dementní brány. Ať tam dají značku a švestku s plácačkou a blokem a hned budou mít naši "pomahači a chrániči" pár peněz na víc. Vlastně jsem neviděl švestku v ulicích nebo na silnici ani nepamatuju. Asi mají zimní období na papírování a letní na odpočinek...

0/0
1.3.2011 18:23

sombreri

JEN NAS ZDIMEJTE..

Smejdi osklivy...Co na nas vyberete, to si pak co nejrychleji nacpete do kapes, aby to nikdo nevydel a vy ste si mohli v klidu chrochtat dal u koryt... Jako usetrit 7mld. (jak se chlubi slavnej Barta) umim taky, tim ze stopnu veskerou vystavbu, vybrat vic penez tim, ze zvednu mytne a rozsirim jeho pusobnost, to umim taky a vsadim se ze to zvladne i clovek se zakladnim vzdelanim, ale vymyslet to tak, aby se vazne setrilo a ne rozhazovalo na provizich, to je umeni. Od toho ma byt ministr...Pche.. A ne zaplacavat diry v rozpoctu vyssim mytnym, stejne to k nicemu nevede, kdyz se zacne jezdit jinudy a ty oprava tech silnic nas vyjde draz a draz....achjo..kocourkov..

0/0
1.3.2011 16:59

libedejroznec

"Vycházeli jsme z výsledků celostátního sčítání dopravyy"

..a proto je nutné bojkotovat sčítání lidu

0/0
1.3.2011 16:41

Scarlett from Scottland

no a kde dálnice není

tak co jako? není kam kamiony vyhodit. Kde není obchvat města, tak co jako? prostě se jich nezbavíme ;-€ já jsem pro určitý náklad pouze na koleje.

0/0
1.3.2011 14:06

Lokýt

Re: no a kde dálnice není

R^

0/0
1.3.2011 19:43

pragina

- do ulic - POLICIE -

- na hlídky - POMÁHAT a CHRÁNIT - s ministrem - V ČELE - do ulic - !!!!!!!!

0/0
1.3.2011 13:30

holes3

kocourkov

nebylo by jednodušší a levnější tam dát značky s příslušným zákazem a důsledně to kontrolovat? aspoň by měla policie smysluplnou práci.

0/0
1.3.2011 13:05

jarno3

Re: kocourkov

Přesně můj názor. Jenomže to by Tržilova tlupa přišla o své laciné "čárky" za radarem nebo za  lékárničky.RvRvRv

0/0
1.3.2011 13:14

ODSakEda

Re: kocourkov

Zakazovat jezdit dopravcům kam chtějí a potřebjí??? Neplatí náhodou: již tak mnoho daní?!!! (DPH+spoř dan z PHM + silniční dan + dan ze zisku/1km/tunu, soc+zdrav+ "pojištění" za majitele i řidiče?! + dílniční známky a ted yještě mýto a všude???... Nemělo náhodou mýto dle slibů socanů při zavádění branek...,  postihovat jen zahraniční(!) dopravce co nepřispívají včR vůbec a jen tedy mezinárodní(!) težkou(!) dopravu?!) Jak zabráníte, aby dospečer nenapsal jen fiktivně několik cílových zazstávek nákladáku i do těch vašich neoprávněných(!) zákazů?!

 Zákazy vjezdu se do nástupu mýta používaly výhradně kvůli únosnosti vozovek a mostů! Tak je laskavě nezneužívejte k sobeckým nebo ekonomickým natož politickým (zalíbit se zákazy místním bydlícím politikem slibujícím omezení jen pro získání těch sobců intolerantních voličskejch!...) A silnice se mohou  rozpadat jen pokud se po nich nepřepravuje! Neb se na daních z PHM a ze zisku nevybere dostatek daní a nevydělá se ani na opravy!

0/0
2.3.2011 10:53

Anti2t

Re: kocourkov

no jo ale jak potom dopravý dopravce zboží na určené místo když bude mít zákaz jízdy po komunikacích 1třídy copak dálnice vedou rovnou do fabrik marketů atd kam tyto kamiony většinou jezděj?

0/0
2.3.2011 16:14

holes3

Re: kocourkov

na ta cílová místa by měli vyjímky a policie by to kontrolovala

0/0
2.3.2011 16:41

fanda357

To jenom v Čechách se provoz mýtného

dotuje ze státního rozpočtu, aby se někdo nakapshoval. Do dnes nikdo nevysvětlil, jaký má význam mýto, ze kterého stát nemá ani korunu ... a ještě ho musí doplácet.

0/0
1.3.2011 11:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.