Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Parkoviště u polikliniky Zahradníkova nebude zdarma. Ulehčí to lidem z okolí

Ze dne na den přišli řidiči nedaleko centra Brna o další tradiční možnost parkování zadarmo. Plochu poblíž právnické fakulty a polikliniky Zahradníkova totiž obehnaly červenobílé pásky a značky zakazující parkování. Po autech plac zabrali dělníci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

antigogo

Vždyť jsem říkal, jde jen o PRACHY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stavbu zadali kamarádům, hlídání taky......RvRv O lidi jim nejde. Pořád mluvíte o studentech, ale lidí pracujících na Zahradníkové a dojíždějících denně mimo Brno domů, není také málo !!

0/0
25.3.2011 6:47

stehnice

parkoviste

Nevim, zda dojde k ulehceni dopravy v okoli ulice Zahradnikova, protoze prevazna vetsina aut, ktera na parkovisti stala, patrila studentum (v podstate v celem okoli). Studenti holt budou parkovat mimo toto parkoviste a zneprijemni o to vice parkovani lidem, kteri v okoli bydli. Bydlim na Kounicove a v tydnu je katastrofa zaparkovat nekde blizko, protoze studenti opravdu zaparkuji svoje auta na cely tyden a pak se nehnou! Dukazem je patecni rano plus vikend, kdekoliv, kdykoliv v klidu zaparkujete, bez problemu - studenti laskave po tydnu nastartuji sve fara a jedou domu. V nedeli vecer uz je to zase spatne, proc asi? Myslim, ze by se v prvni rade melo poresit toto. Tot muj nazor...

0/0
24.3.2011 11:01

tomas_tod

Re: parkoviste

A jak poznáte, které auto patří studentovi, které rezidentovi ale stojí na jednom místě, protože jede max. 1x týdně do Tesca? Snad nemáte na mysli hloupost typu rezidentní zóny po vzoru Prahy? Kdy nezaparkuje půlka rezidentů, protože oficiálně nemají trvalé bydliště v nájemních bytech, ač třeba v dané lokalitě žijí roky? Tak si buď musí nechat vystavit kartu na někoho jiného nebo jsou biti za hloupost radních. I když to jsme i my v Brně...

0/0
25.3.2011 3:44

tokumara

Re: parkoviste

Asi tak. R^

0/0
25.3.2011 23:24

Partana

Nemohu uvěřit totální neschopnosti úředníků a zastupitelů

V lokalitě kolem parkoviště Zahradníkové má dle článku ulehčit lidem z okolí. Okolní ulice jsou totálně přecpané parkujícími auty. Firma, která má vyhrazená stání před svým sídlem musí 24 hodin hlídat tato stání, aby se alespoň malá část zákazníků dostala do firmy. Řídiči uvyklí parkovat na sídlištích (např. Vinohrady) potvrzují daleko horší situaci než u nich.

Výsledkem realizace zpoplatnění parkoviště je:

1. úbytek parkovacích míst (!!!!) v lokalitě již teď totálně zablokované      2. další tlak na parkovací místa mimo parkoviště od studentů dvou vysokých škol - což je prakticky nepředstavitelné

3. kromě platby na parkovišti, platba lupičům "asistujícím" řidičům při parkování, kamery jsou pouze pro zabezpečení výběru za park., ne jako ochrana proti lupičům.                            4. blokové čištění přilehlých ulic už nebude horor, ale válečný stav

Děkuji za občany městské části Brno-střed za důmyslné řešení problémů s parkováním na úrovni trestného činu obecného ohrožení!!!!!!!  

0/0
24.3.2011 9:10

Mirek Vykoupil

Místní vláda to řeší po vzoru centrální vlády - kasírovat !

Když je nějaký problém, tak to vyřešíme tak, že to zpoplatníme. Nemusím nic dělat a ještě vyděláme, například na nový orloj, který Brno nutně potřebovalo. Co je uvedeno níže, o tom že i periferie jsou  plné je naprostá pravda. Protože i tam se to již využívá v duchu záchytných parkovišť, ovšem neoficiálně, na sídlištích auta zabírají i místa určená pro zásah hasičů. Také se mi líbilo to parkování u Olympie, myslím, že to brzy může být pravda. Ovšem potom dojde ke zpoplatnění i tam (jako u Vaňkovky) a pak nevím. Ale když se už zdá, že nemůže být hůře, přijde někdo s nápadem, že uvnitř vnitrobloků na Lesné postaví další velké centrum, které přitáhne mraky nových vozidel. Ať se socky umlátí. Naše limuzíny s modrým majákem místo vždy. A před volbami se vyfotíme s kočičkou na velký billboard  a ty nám na to milý oslíčku (voliči) skočíš zase.  A ještě nám to ze svých daní zatáhneš.

0/0
24.3.2011 8:16

Petosh

Zpoplatnovani

Proti zpoplatnovani parkovist v centru, dobre dostupnem MHD, v principu nic nemam. Je tu ovsem jedno vyrazne ale. Pokud udelam krok "A", musim take udelat "B", coz je budovani zachytnych parkovist na okraji mesta. A o nicem takovem jsem zatim neslysel...

V soucasne dobe jsou okraji Brna takovy Bystrc, Lisen, Vinohrady, Slatina, Bohunice, Kohoutovice, proste mista, kde maji problem zaparkovat i rezidenti, natoz dojizdejici. Jedine parkoviste, ktere by snad mohlo byt povazovano za zachytne je to u Ustredniho hrbitova, ale to je jednak kapacitne nedostacujici a druhak jsem slysel, ze jej chteji zpoplatnit take. Doufam, ze je to jen fama.

0/0
23.3.2011 18:51

asitat

ještě zpoplatnit parkoviště

pod kremačkou, na pryglu u přístaviště, v žabynách pod mostem před radnicí, ulice mezi hybeškou a pekařskou a mnoho dalších a má město vyděláno a lidi budou parkovat u olympie;-D

0/0
23.3.2011 15:16

Mirek Vykoupil

Trochu více přemýšlet a méně improvizovat

Je jasné, že pokud se půjde tímto směrem, tedy zahušťováním výstavby, centralizace úřadů a institucí do centra, tak se zde nepohneme. Toho si ovšem ti, kteří za to zodpovídají, zřejmě nejsou vědomi, protože si myslí, že to zachrání pár parkovacích domů a Vaňkovka. Podzemní parkoviště také nic neřeší, protože jsou většinou pouze pro pracovníky instituce - kapacitně, např. v BBCetntru, na Holandské  vedle Hornbachu a podobně  a klienti tak zabírají místa místním. Dalším problémem jsou ty dodávky a pod. jak píši níže. Takže místo nemůže být = fyzicky to není možné. Tím, že se to v centru přitvrdí=zpoplatní, se pouze stane to, že se z toho my, žijící v blízkém centru města = Žabovřesky a jiné přilehlé městské části úplně zblázníme. Velice bych si přál, aby o tom naši představitelé  města začali konečně seriozně přemýšlet a neodsouvat problémy jen za hradby města aby to vypadalo naoko vyřešené. Velice mě děsí další nápady na nové krásné budovy (např. Perla) když už nyní není kde zaparkovat.

0/0
23.3.2011 14:45

tomas_tod

Re: Trochu více přemýšlet a méně improvizovat

Plně souhlasím. Zatím se v Brně dělá pouze to, že se zpoplatňují další a další místa, nová nevznikají a naopak některá parkoviště jsou likvidována nekoncepčně a bez náhrady (Pekařská, Moravské Nám atd.). Slibované parkovací domy v nedohlednu, město umí jen kasírovat za "špatné" parkování.

Ale že např. u parkoviště u Grandu otravují různé zjevy a když jim člověk nedá minimálně dvacku za "navedení" na "volné" místo, tak si v lepším případě schytá pár urážek, v horším to odnese pneumatika nebo lak. To městu (MP) nevadí - moc práce. Lépe se vydělává na botičkování, třeba na Burešově u soudu. Také odtahy o víkendu ve tři v noci, kdy MP probudí celou ulici zbytečně - nádhera.

Parkovat není kde a můžou za to politici napříč všech stran co kdy na magistrátu seděli a sedí.

0/0
23.3.2011 17:12

kostej_

Re: Trochu více přemýšlet a méně improvizovat

Už se nemůžu dočkat, až mě budou navádět i před právnickou fakultou :-)

0/0
23.3.2011 18:36

Lokýt

Re: Trochu více přemýšlet a méně improvizovat

Jestli je politika města skutečně taková (protože osobně mi doteď připadala spíš opačná), tak ji naopak schvaluju a děkuju za ni, protože víceméně právě taková podle mě být má.

Tedy samozřejmě kromě těch falečných hlídačů a hlučících strojů v noci, tam není co řešit.

0/0
23.3.2011 20:49

tomas_tod

Re: Trochu více přemýšlet a méně improvizovat

No jo, ale pak se nedivte, že se obchody, služby atd. stěhují do obchodních center za město. Nemám v principu nic proti placenému stání, ale ne v podání Brna.

0/0
25.3.2011 3:41

antigogo

Počty :

1. hodina 30 další 40, návštěva obvoďáka a dvou specialistů 90 s čekáním na RTG třeba 2 hodiny to máme : 90 (lékaři) + 30 + 2x40 = 200 Kč......

0/0
23.3.2011 14:36

asitat

odtahovka

bude mít v okolí nejlepší rajón

0/0
23.3.2011 14:30

antigogo

Kolik to stálo? A jaká bude návratnost ?????

0/0
23.3.2011 14:07

rlpcr

parkování v okolí

A jak město hodlá vyřešit parkování v okolí? Žižkova, vnitroblok Úvoz (u školy),....?

Nejde mi o to, že já nemám kde zaparkovat. Jde mi o to, že už teď je ulice a dvůr plný všude stojících aut. Už několikrát se mi stalo, že jsem při cestě domů musel přelízat přes kapotu auta, které stálo až ve dveřích.

By mě zajímalo, co se bude dít, až tu jednou bude hořet.

0/0
23.3.2011 14:06

antigogo

Jde o prachy !! Žádní lidumilové !

Už vidím ty nadšené pacienty v čekárně, když budou na poliklinice 2 až 3 hodiny ! Ti se pozabíjí....... A to ještě doktor může přijít pozdě, protože hledal parkování , někteří bydlí i mimo Brno..

0/0
23.3.2011 13:59

m-Tina

naštěstí MHD

nedá mi to a musím se zapojit do diskuze...chodím na stavárnu a neznám, že by tam někdo, kdo může jezdit MHD jezdil jinak, tak jezdím MHD, levná šalinkarta a ta přervaná šalina se hold na tu půlhodinu musí nějak přežít. Ale na druhou stranu je tam plno lidí, kteří sem dojíždí z okolí brna a chápu, že raději pojedou 20min autem než hodinu busem (znám takových několik)...no nezávidím těm, kteří tím autem jezdí, to parkování bylo u fakulty vždycky masakr, takže ted bude ještě větší Rv

a pokud jde o parkovaní na polikliniku, tak beru, že ti lidi musí někde zaparkovat...potom teda ale NECHÁPU, proč by se nemohla zpoplatnit polovina (možná by stačila třetina) parkoviště, pak by byli spokojení všichni R^

0/0
23.3.2011 13:50

Lukas1000

Re: naštěstí MHD

Otazkou ovsem zustava co ti dojizdejici lide davaji Brnu .... nechodi tady snad ani do hospody. Takze by za parkovani meli urcite zaplatit.

0/0
23.3.2011 13:57

antigogo

Re: naštěstí MHD

Dojíždějí třeba mimobrněnští doktoři do práce víme?

0/0
23.3.2011 14:01

Lukas1000

Re: naštěstí MHD

Je potreba jednat s magistratem a vyjednat si permanentky. Urcite to pujde.

0/0
23.3.2011 14:42

m-Tina

Re: naštěstí MHD

amyslíš, že kdyby sem nemuseli, tak sem jednou? božej Brno JE studentské město! tady je hold plno studentů, kteří tu JEN chodí do školy, to by si měl ovšem taky každý uvědomit

0/0
23.3.2011 17:04

Lukas1000

Re: naštěstí MHD

A to ja jako z mych dani jim mam budovat parkovaci mista? Nechapu..... Ja taky neparkuju u nich na vesnici pred barakem kdyz tam prijedu.

0/0
24.3.2011 10:45

bjerndi

Re: naštěstí MHD

tak to nechaj nekde o kus dal a 5 minut se projdou

0/0
23.3.2011 14:16

antigogo

Re: naštěstí MHD

KDE ??????

0/0
23.3.2011 14:26

bjerndi

Re: naštěstí MHD

tak treba dole v Zabinach je mista celkem dost

0/0
23.3.2011 14:32

antigogo

Re: naštěstí MHD

Tak to do práce poběžím tryskem;-D

0/0
23.3.2011 14:37

bjerndi

Re: naštěstí MHD

hele bavi Te nicit diskuzi ktera probihala temer normalne ? evidentne jo, tak se bav dal a ja na Tebe uz nebudu reagovat, protoze k tematu nemas co rict

0/0
23.3.2011 14:45

soviska

Re: naštěstí MHD

dole v Zabinach je mista dost?

to si necham poradit kde, povidejte konkretni mista

diky

0/0
23.3.2011 17:45

dave@seznam.cz

Hmmm :)

Priznam se, ze neznam jedineho cloveka, ktery by odstavoval auto na Zahradnikove a pak jel do mesta mhd. Ze budou mit lide, kteri jedou na polikliniku kde zaparkovat je chvalyhodne. Ale opravdu tam jezdi 140 lidi soucasne?:) Ale hlavne to povede ke kolapsu v okoli parkoviste, protoze lidi za parkovani platit nebudou chtit. Ale o spravnosti ukaze az cas, jestli bude parkoviste prazdne nebo plne. Ale vsazim tak na polovicni obsazenost :)

0/0
23.3.2011 13:34

bjerndi

Muj nazor

obecne nechapu, proc vubec jezdit do centra mesta autem ? Brno neni zas tak velky a jen parkovani ve stredu mesta sebere vic casu, nez vyuziti MHD.

Zpoplatneni tohoto parkoviste je celkem rozumnej krok, shodou okolnosti tam sidli moje obvodni lekarka a jelikoz to mam kousek, auto pouzivam jen vyjimecne. Na druhou stranu, jeste se nestalo, abych tam nezvladl zaparkovat. U nemocnych lidi je celkem solidni predpoklad, ze vyuziji nejrychlejsi cestu, tudiz auto a pak je tento krok spravnym smerem.

Stejne tak se neda nic namitat argumentum, ze to akorat zatizi vedlejsi ulice jako Zizkova, to je uplne logicky, ale nebudou ani prvni ani posledni ktere to postihne.

Zaverem rada, nepouzivejte ve meste auto, chodte pesky nebo jezdete na kole, udelate dost pro svoje zdravi a castokrat i usporite cas :-)

0/0
23.3.2011 12:46

antigogo

Re: Muj nazor

Ve městě jet na kole? Fakt velmi zdravé !!!!!!!

0/0
23.3.2011 14:27

bjerndi

Re: Muj nazor

vsak nemusis jezdit po hlavnim tahu

0/0
23.3.2011 14:34

antigogo

Re: Muj nazor

Ano přes lesopark v centru;-D

0/0
23.3.2011 14:38

bjerndi

Re: Muj nazor

no tak pro paprdy je samozrejme dojet autem, vyvalit brich, zapotit se u desiti kroku a zas domu ... ja se teda radsi do mesta projdu nebo sjedu smirglem a mam to bez nervovani s parkovanim

0/0
23.3.2011 14:44

tomas_tod

Re: Muj nazor

Tak tak, vozit nákupy a věci na kole, které mi pak někde v centru ukradnou "znevýhodnění", to se vyplatí.

0/0
23.3.2011 17:16

Mirek Vykoupil

Nápad to není špatný....ale..

odnese to okolí, které je už dnes přecpané. Je fakt, že tam nebudou stát taková ta auta, se kterými přijedou lidé do práce a stojí tam celý den, ale ta začnou bohužel stát v okolí. Pane Kotziane, nebylo by už konečně možné zarazit stání na parkovištích pro osobní auta nákladním vozům a dodávkám, které mají stát u svých provozoven. Například na velkém žabovřeském parkovišti na ulici Korejská stojí samé dodávky, byť je tam značka, že parkoviště je jen pro osobní vozidla.  Stalo se zvykem, že si každý s náklaďákem (dodávkou) stojí před domem. Pokud tedy neuděláte jiné opatření = komplexní, je to jen zpoplatnění=finanční prospěch města na úkor obyvatel. To není nic, co by bylo ve prospěch obyvatel = není to žádný geniální nápad, ale opět jen chytristika, která je typická pro dnešní způsob vládnutí. Takže očekávám, že pan Kotzián s panem primátorem Onderkou vymyslí něco komplexního za co jim bude prostý lid vděčen, co bude systémové a efektivní. Tohle je jen vytloukání klínu klínem.

0/0
23.3.2011 9:29

Lukas1000

Re: Nápad to není špatný....ale..

No znate to, syty hladovemu neveri, papalasi maji vyhrazene parkovani a ti uplne nahore maji i svoje ridice, takze svoje auto vubec nepotrebuji.

0/0
23.3.2011 9:32

J.E.

Re: Nápad to není špatný....ale..

Zdravím,

v žádném případě se nechci zastávat "papalášů", ale i u soukromých firem je normální, že mají vyhrazená stání u svých sídel tak jak to má magistrát (naleznete je dokonce i u škol atd.) ;-)

0/0
23.3.2011 12:07

tomas_tod

Re: Nápad to není špatný....ale..

Jenže ty firmy si to na rozdíl od papalášů platí.

0/0
23.3.2011 17:17

J.E.

Re: Nápad to není špatný....ale..

Zdravím,

Váš příspěvek je zajímavý a v podstatě s ním souhlasím, dle mého názoru by bylo však nejlepší, kdyby lidé dojíždějící do města svá auta nechali na odstavných parkovištích (chápu nejsou všude) a využili MHD. Přijde mi nelogické jezdit skoro do samotného centra a očekávat parkování zdarma . . . . nemluvě o špatné situaci, kterou tím způsobují zvláště pak v oblasti v okolí VUT - stavební fakulta, kde se komplikuje jak automobilová tak i tramvajová doprava (o chodcích nemluvě) :-)

0/0
23.3.2011 12:05

Niky79

Ilustracni snimek

Nezlobte, ale dat fotku z centra Brna a popiskem "Parkoviště u polikliniky Zahradníkova ohlídají kamery, parkovací automat a závory (ilustrační snímek). | foto: Otto Ballon Mierny, MF DNES"

JE HODNE NEPROFESIONALNI!

0/0
23.3.2011 8:47

Stone_Pilot

Re: Ilustracni snimek

Buďme rádi, že tam není foto třeba z Plzně nebo Ostravy, jak to tady bylo už několikrát při fotkách tramvají apod.:-P

0/0
23.3.2011 8:53

pavel-m

Re: Ilustracni snimek

Já rád nejsem. Popisek fotky je zavádějící tak jako tak. Když už jsou redaktoři líní zvednout svou ... zadek, ať si aspoň  zkopírují snímek ze street view či vezmou nějakou volně dostupnou fotku z map.

0/0
23.3.2011 9:08

Radijo1

Re: Ilustracni snimek

Nemluvě o tom, že tam svítí "obsazeno" a přitom je prázdno8-o WTF?

0/0
23.3.2011 9:16

Lukas1000

Re: Ilustracni snimek

Shrnu toto vlakno ... je preci uplne jedno co je tam za ilustracni obrazek, co byste rikali, kdyby tam ukazali to rozestavene parkoviste, kde by byl defacto videt  jenom ten park.

A to ze tam je obsazeno byla porucha na hardwaru, v zacatcih toho parkoviste na obrazku.

0/0
23.3.2011 9:26

jirji

Re: Ilustracni snimek

třeba tam dát obrázek třeba polikliniky na Zahradníkove....než obr. z centra Brna u "Intru"

0/0
23.3.2011 10:39

Lukas1000

Diky bohu

Nejsem zadny zpatecnik, ale nevim proc by studenti meli jezdit do "prace" autem. Ja jako navstevnik polikliniky VITAM moznost zaparkovat, byt za penize! TLESKAM !!!

0/0
23.3.2011 8:03

Stone_Pilot

Re: Diky bohu

No otázka je, jestli poliklinika v dnešní době bez vlastního parkingu není tak trochu přežitek. Jinak ti studenti se jen přesunou do okolních ulic (na Žižkovu atd.) To budou mít rezidenti radost...... A nechápu, proč řešíte, čím jezdí studenti do "práce". To snad není vaše starost. Když bych to otočil, vy si taky můžete dojet na Zahradníkovu šalinou, od zastávky to budete mít ke vchodu blíž než z parkoviště... P.S. Nejsem student.

0/0
23.3.2011 8:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.