Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zloděj ukradl myslivcům 100 kilogramů masa a lovecké trofeje

Neznámý zloděj se v minulém týdnu ve Zbýšově na Brněnsku vloupal do myslivecké chaty. Odnesl si lovecké trofeje, maso a nářadí a myslivcům tím způsobil škodu nejméně 60 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zorro_rojo

Zloděj ale rozhodně netoužil..

No, pokud je mi znamo, prave po tom touzi i nezanedbatelna cast

myslivcu. Netvdim ze vsichni, ale.. dobra polovina co znam si peclive

spocitaji, jak se jim jejich cinnost vyplaci. A dobre si ohlidaji, aby

se vyplacela.

0/0
5.4.2011 0:25

ah1888

Komu ty parohy

se asi chyste pan lupič asi nasadit????

0/0
4.4.2011 10:20

macrakantorhynchus hyrudynaceus

Kdo je větší darebák,

jestli ten zloděj a nebo myslivec. 100 kg masa, to není normální, to už je nějaké zvěře. Normální pytlák.

0/0
4.4.2011 6:25

obambiodřekykunene II.

Re: Kdo je větší darebák,

a co takhle maso z více kusů zvěře? ;-)

0/0
4.4.2011 9:36

Monokulturalista

Byl to

Byl to určitě někdo z těch myslivců, protože zloděj šel na jisto! Anebo to byl zloděj, který dostal tip od myslivce! Doufám, že si Policie České republiky přečte tento můj příspěvek, aby toho zloděje našla!

0/0
3.4.2011 21:04

Havelock_Vetinari

Ono je to docela vtipne

lide co se tu smeji myslivcum ocividne jaksi nechapou, ze maso pravdepodobne nebylo testovano na parazity a skonci nekde v restauraci. Jsem zvedavej jestli budete stejne tleska, az skoncite v nemocnici.

0/0
3.4.2011 15:33

Depresivní Robot Marvin

Plochá historka ani ne okresního formátu

Mně loni ukradli ze sklepa dvě kola dohromady za 60 tisíc a v novinách se o tom nepsalo. Ale samozřejmě, ukrást kolo není takový zločin, jako parohy.

0/0
3.4.2011 14:28

Havelock_Vetinari

Re: Plochá historka ani ne okresního formátu

k tomu aby nekdo sel okradat mylisvce to chce bud opravdu odvahu nebo opravdu male IQ

0/0
3.4.2011 15:26

huggo1

Re: Plochá historka ani ne okresního formátu

A ten divočák byl jejich majetek????????

0/0
3.4.2011 22:41

RedSquirrel

Jen ať si pochutná

na parazitech z divočiny...

0/0
3.4.2011 13:53

Moravian.

Re: Jen ať si pochutná

Moje rec...Myslivci at zakoupi kurata a veprove, stejne v tom svem lihoopojeni nepoznaji rozdil...

0/0
3.4.2011 14:12

Havelock_Vetinari

Re: Jen ať si pochutná

Milej mysliteli z moravy. Jak jiste nevis, myslivec si maso take musi kupovat. Zver je totiz v majetku statu a myslivec pouze slouzi jako vykonavatel zadane prace ktere mu dava stat. Pokud chce myslivec maso, musi si ho od mysliveckeho sdruzeni odkoupit. Navic kolega vyse myslel dle meno mineni parazity v podobe treba svalovce a ne myslivcu.

0/0
3.4.2011 15:19

v.vilik

Okradl pytláky

Kdepak to maso myslivci koupili? Nikde. Upytlačili v lese a na polích. Vybíjí zvěř, která běhá volně po přírodě a nepatří jim. Jak jim taky může patřit např. jelen, který je dnes třeba na Sokolovsku a zítra může být klidně na Šumavě? Nebo jim patří zvěž od okamžiku, kdy vstoupí na jimi pronajaté pozemky. Takže patří také mě, jakmile vstoupí na mé sto hektarové pole? O prasárnách, co dělají v blízkosti krmelců snad raději ani nebudu psát. Děti sbírají kaštany, které pytláci nasypou ke krmelcům a pak už si jen vybírají maso jak v řeznickém krámě. Fuj.Rv

0/0
3.4.2011 12:56

Havelock_Vetinari

Re: Okradl pytláky

Milej pane, myslivecke sdruzeni dostava od statu zadano, kolik kusu jake zvere MUSI odstrelit. Pokud nedojde k naplneni techto limitu, plati myslivecke sdruzeni tezke pokuty jako kompenzaci za skodu, kterou premnozena zver udela. Jiste by jste byl jako zemedelec stasten, kdyby vam celou urodu zlikvidovala divoka prasata. A jak dale nevite, myslivec maso v zadnem pripade zdarma nedostava. Myslivec ma moznost, si cast masa odkoupit. K tomu navic plati clenske prispevky. Pokud se vam toto nelibi, obratte se na stat, potazmo ministerstvo zivotniho protredi, jemuz lovena zver patri.

0/0
3.4.2011 15:25

v.vilik

Re: Okradl pytláky

Tuhle pohádku si nechte na školní přednášku. Tam vám to dětičky možná sežerou. Skutečnost je úplně jiná. Myslivci jsou největší pytláci, co se v lesích a po polích pohybují. Jo a ta náhrada škody na úrodě mě srdečně rozesmála. Pane myslivče.

0/0
3.4.2011 16:12

Havelock_Vetinari

Re: Okradl pytláky

Myslivec opravdu nejsem, v zivote jsem nedrzel zbran v ruce. Pohadky to opravdu nejsou. Nebo si jako myslite, ze si myslivecka sdruzeni tahaji limity k odstrelum z klobouku? Mate pravdu, ze pokuty se moc neplati - limity se vetsinou povede naplnit. Ovsem vy by jste neveril ani kdyby jste mel pred sebou zivy dukaz. Proste u vas jsou myslivci ti zli. Jen tak mimochodem, kolikrat jste vy ucastnil mylivcema organizovanych akci na opravu prechodu pro zvere, opravy mustku v lese, vysatbu novych stromku atd? Nikdy ze. Hlavne ze mate plnou pusu reci, jak jsou ti myslivci skodlivi ze Rv

0/0
3.4.2011 16:28

v.vilik

Re: Okradl pytláky

Vážený pane. Já za svůj život vysázel tolik stromků, no, spočítané je nemám, samozřejmě, ale možná by z toho byla nová, mladá Šumava. A myslivce znám osobně. Nepíšu tu o nějacích limitech. Píšu o prasečinách, kterých se dopouštějí. Neustále. Je to na dlouhé vyprávění. Pod zámiňkou právě těch limitů si pěchují domácí mrazáky hlava nehlava. Myslivecká etika, nebo nějaké předpisy, to je kus špinavého papíru. Pod heslem ochrany přírody střílejí vše na potkání. Jen vynechají staré jedince a obtěžkané samice, protože se to nedá jíst. Tohle jsou myslivci. Banda pytláků, nic jiného. Jesdí po lesích teréńáky a na štyřkolkách a v zápětí jsou schopni napráskat cyklistu, co sjel z cesty a natrhal si maliny. Vy mě nemusíte poučovat co je to individuum zvané myslivec.Rv

0/0
3.4.2011 17:01

obambiodřekykunene II.

Re: Okradl pytláky

vaše příspěvky jsou směsí nenávistr, jedu, lží a výmyslů.....vy musíte mít veselý život, jen co je pravda......anebo nějaká diagnóza?8-oRv

0/0
3.4.2011 17:15

chobotnicka_

Re: Okradl pytláky

Vy zas budto lzete sam sobe (nekteri lide radi podlehaji spolecenskemu tlaku) nebo jste slepy....... kamkoliv jdu do lesa, vidim zverstva myslivcu, tu zabita labut ??? a tri srny ponechane osudu (na ujedi) . JInde zas udusena na drate a postrelena liska na ujedi a tam toho bylo vice nez sto kilo . Krasa pohledet. Proc je ted na kazdem rohu lesa pomalu co 100 metru vybudovan nejaky posed ?!! snazim se byt slusny vuci slusne mensine myslivcu, ale kteri to jsou ?

0/0
3.4.2011 23:12

obambiodřekykunene II.

Re: Okradl pytláky

na rozdílk od toho pána, co dští oheň a síru jsem nikdy netvrdil, že vše ja ideální. Ovšem s klidným svědomím mohu prohlásit, že těch, co dělají myslivcům negativní reklamu je málo, ale o to víc se to rozpitvává. Jak víte, že labuť zastřelil myslivec?? Jak si to můžete, bez přímých důkazů, dovolit tvrdit? To, že přes zimu padne mnoho kusů srnčí zvěře (převážně díky stylu dnešního zemědělství - řepka a její glukosinoláty) je zcela normální a všechny nalezené kadávery jsou likvidovány (buď zakopány, nebo kafilerie, no a někdo, i když by neměl, používá tyto mršiny jako vnadidlo na divočáky, kteří jsou mnohde přemnožení a dělají velké škody na zem. plodinách, které pak platí nájemci honitby(pokud je majitel uplatní). A nejedná se molé částky, to mi věřte. Co se posedů týče, tak je vždy nutný souhlas majitele pozemku, který většina dá, protože právě z těch posedů se loví třeba černá zvěř, ničící úrodu.Kdo používá drát(oko), není myslivec, ale pytlák. A to je velký rozdíl.

0/0
4.4.2011 9:34

chobotnicka_

Re: Okradl pytláky

Z dikce § 40 odst. 1 zákona č.166/99 SB., o veterinární péči (veterinární zákon) jednoznačně vyplývá, že předkládání mrtvých zvířat či jakýchkoli jejich částí na újedě je nezákonné.

0/0
3.4.2011 23:17

Havelock_Vetinari

Re: Okradl pytláky

vy jste pane tak daleko za hranici reality, ze ji vidte na obzoru jen jako malou carku.

0/0
3.4.2011 17:33

wrah

Re: Okradl pytláky

Bohužel, on až tak daleko za hranicí reality není, znám to z vlastní chalupy. Pokud pominu, že místní myslivci (bratři) střílí po všem co se v revíru pohne. Pokud pominu, že jsou tak všímaví, že zastřelili kočku jejich vlastní matky, pokud pominu, že společně chovají psa, kterého krom procházek na lov drží v kleci 2*2 metry, a že tam obvykle vyje od nějakých 4 hodin ráno až do poledne. Tak nevím, jak divočáka, ale zajíce a bažanty nosí na klia a strkají je do ledničky. Ale co jsem pak viděl odvážet spolek bylo vždy o hodně méně. Ale neriskuju, že mi na chalupu posadí červeného kohouta, kdybych je někde udal, schopní by toho byli. Ostatně jde o jedince, kteří klidně stříleli i proti vesnici, ono sice na pár set metrů má ten brok již minimální účinek, ale stejně není příjemné slyšet, jak se rozpleskne o vaší střechu.

0/0
3.4.2011 21:46

zorro_rojo

Re: Okradl pytláky

Jojo. Nas soused, take myslivec, mel psa. Tedy fenu, abych byl presnejsi.

A kdyz onemocnela a zjistil ze lecba by ho stala par tisic, tak ji proste zastrelil.

O takovych lidech mam sve, ne zrovna dobre mineni. :-/

Nastesti znam i par slusnych. Doslova.

Doslova par.

0/0
5.4.2011 0:32

obambiodřekykunene II.

Re: Okradl pytláky

takových lidí, co nenechají léčit svého psa(či jiného dom. mazlíčka) a nejsou to myslivci, znám z praxe mnoho, takže negeneralizovat, prosím;-)....ono svádět vše na myslivce je tak lákavé a snadné, že?;-)

0/0
5.4.2011 10:17

zorro_rojo

Re: Okradl pytláky

No, ja na nesvadim vse. Treba za tsunami v Japonsku pravdepodobne nemohou..

Ale rozdil mezi tim, nechat sveho "mazlicka" - v tomto pripade ovsem i pomocnika uspat, anebo ho vyvest na pole, tam dat prikaz "sedni" a pak ho proste picnout.. ten rozdil je podle me znacny.

Dost to vypovida o charakteru jednotlivce.

0/0
5.4.2011 10:25

obambiodřekykunene II.

Re: Okradl pytláky

tak, není to zrovna příjemné, to beru, dřív se to tak dělávalo(to ještě nebyla prováděna eutanasie pomocí T61, Thiopentalu, protože tyto preparáty prostě na trhu nebyly/brutální usmrcování sukcynilem raději nebudu připomínat/ - v ordinacích se k eutanasii používal síran hořečnatý i.v.). Takže zastřelit nevyléčitelně nemocného nebo stářím sešlého přítele - psa bylo nejrychlejší zkrácení utrpení zvířete. Ovšem zastřelit ho jen proto, že nechce platit léčbu je hanebné a takový muž nepatří mezi myslivce.;-)

0/0
5.4.2011 12:28

zorro_rojo

Re: Okradl pytláky

No vidite. A presto mezi nimi je.

A dokonce mam dojem, ze i v mistnim spolku zastaval nejakou funkci.

To nas druhy soused ne. Ten akorat vyhrozoval ze nam zasreli psa - protoze nedokazal pochopit ze existuji i voditka delsi nez 2 metry.. a s pychou chodil po vsi s ulovenym kanetem..

0/0
6.4.2011 11:00

zorro_rojo

Re: Okradl pytláky

..jiny zase, "kolega" (a kleptoman) z prace, pote co dukladne ozraly vylezl na posed a po nejake dobe prikrmovani hladiny alkoholu v krvi slezal, sklouzla mu brokovnice. Spadla pod posed a prostrelila mu nohu.

Proste, muj nazor na myslivce vytvareji ini sami, zadnou propagandu nebo diskuze k tomu opravdu nepotrebuji. :]

Jak jsem napsal, znam 2 - slovy dva -slusne. A bohuzel o hodne vice tech.. rekneme to slusne, neslusnych.

0/0
6.4.2011 11:04

obambiodřekykunene II.

Re: Okradl pytláky

omlouvám se,  ale moc vám nevěřím.......je to, čistě, váš pohled na svět...;-)

0/0
6.4.2011 23:47

zorro_rojo

Re: Okradl pytláky

Ja se vam ani nedivim, ze neverite. Ono je to docela k neuvereni.

Bohuzel, jako dost jinych neuveritelnych veci je to i pravda... i kdyz bych byl sam radeji, kdyby nebyla.

0/0
7.4.2011 23:30

krkavec běžné velikosti

Re: Okradl pytláky

 R^ Máte pravdu.

0/0
3.4.2011 17:34

ah1888

Upytlačili v lese a na polích. Vybíjí zvěř......

Pane, vy jste opravdu velmi primitivni a neznaly clovek....asi ta česka zavist a neprejicnost...

0/0
4.4.2011 10:22

Rascher

...

Neměli ti myslivci okrást předtím zvěř o její maso a parohy:-)

0/0
3.4.2011 12:44

viveka

Re: ...

:-)R^

0/0
3.4.2011 13:24

Havelock_Vetinari

Re: ...

dalsi retard ktery ocividne nevi, ze zver je v majetku statu ktery mysliveckym sdruzenim zadava prasne pocty zvere kterou je nutno odstrelit. Kdyz uz neco, tak nadavejte na stat ne na myslivce.

0/0
3.4.2011 15:27

holkazdaleka1

a bude cikanska pecene...

;-D nalozit, upect se spekem a k tomu smetanovou omacku. mnam.

0/0
3.4.2011 12:32

maryfox

No to je fakt strašné !!!!

To mají za to , že nás tak otravují. ;-D

0/0
3.4.2011 12:30

ybes

Zplatil zeleným panáčkům jejich vlastní medicínou

;-D

0/0
3.4.2011 12:20

Moravian.

Re: Zplatil zeleným panáčkům jejich vlastní medicínou

Mel se do toho mrazaku jeste vykadit a zanechat vzkaz "Pro zelene milovniky prirody" ;-)

0/0
3.4.2011 14:15

quagaar

nojo

Ta hlava na vejstavě v Budapešti získá našim lovcům když ne první, tak určitě druhý místo!

0/0
3.4.2011 12:18

pragina

milovník

přírody - sám nezabil, ale pochutná si ;-D;-D;-D;-D

0/0
3.4.2011 12:12

semafor

Dobře

udělal.

0/0
3.4.2011 12:10

Havelock_Vetinari

Re: Dobře

obzvlaste pokud se jedna o maso, ktere jeste neproslo prohlidkou....jiste mu budete tleskat stejne, az si koupite v krame zverinu a domu si odnesete svalovce, protoze maso bylo koupeno od podobneho chytracka ktery u nej nenechal udelat testy na parazity.

0/0
3.4.2011 15:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.