- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jezdí to denně od rána do noci každou půlhodinu, max. hodinu, dostanu občerstvení, čtivo, do uší nějaký zvuk a ani v zimě to nemívá zpoždění. Jistě všichni ví, že mluvím o Jančurově Student Agency. ČD se můžou se svými nápady jít klouzat.
co mi je po tom , že dálková trasa stojí 160kč - tady na regionálce stojí 12km 22kč vlakem a ta samá trasa 12kč autobusem - čím pojedete denně do práce ???
Je to prostě další podvod - kolik lidí jezdí každodenně z Prahy do Brna a kolik lidí jezdí denně do práce na krátké vzdálenosti ?????
Na denní dojíždění nebudu jezdit na jednotlivé jízdenky...
Pořídím si traťovou jízdenku, kde je cena naprosto jinde a stejně tak lze na spoustě tratí jezdit na tarify integrovaných systémů, kde je jedno čím jedu a platím pořád stejně...
až bude autobus platit veškeré náklady za použití "vozové cesty"=silnice jako vlak, tak pochopíte, proč je vlak tak "drahý". autobus platí 5kč/km a to ještě jen na dálnici, vlak minimálně 15 korun všude.
nehledě na to, že výstavbu a opravy silnic platí přímo stát, výstavbu, údržbu a rekonstrukci tratí si platí sami dopravci ( potažmo dopravci platí státní SŽDC, která platí údržbu tratí)
Zas novy druh jizdenky, pritom soucasna jizdenka SporoTiket vyjde na 190,- a s in-kartou na 170,-... v predstihu i levneji...
Pro Petr1> In-karta 25 nestoji rocne 2990,-, ale pouze 330,-, to neni zas az takova palka...
Ale to jen pro lidi do 26 let.
jak přijede vyvoněné Pendolíno, se sličnýma stewardkama, slušnýma spolucestujícíma. Vlak pojede bezproblémů, vše bude fungovat, pojede načas, vše bude tip top. Je to trochu utopie, ale dejme tomu
Ale pořád to skončáí tim, že musíte v praze vystoupit v Praze na Wilsoňáku a projít skrz něj ven. A to je jedno z nejhnusnějších nádraží u nás. Od prapodivnejch existencí po pomočené kouty....Dokud ČD neudělají něco se stavem svých stanic, tak to mají u spousty lidí marný.
tak zrovna wilsonak je nove zrekonstruovanej, ale ten park pred nim, to je jina...
...autobusem. Autobusem bych už mezi Brnem a Prahou nejel. IC nebo EC jsou výrazně pohodlnější, sedadla jsou cca o 10 cm širší než v autobusech, místa na kolena je mnohem více, a cesta je zhruba o 20 minut rychlejší. O občerstvení v bufetovém voze, pojízdném občerstvení ve vlaku ani nemluvě. Navíc s In-kartou jezdím za 150 Kč, tedy levněji, než je současná marketingová akce.
Blbost. Cesta se zakaznickou kartou mezi Brnem a Prahou stoji 237, s kartou IN50 sice jen 160, jenze tahle skvela karta vyjde rocne na 2990 Kc. Vlak navic jede 2 hodiny 45 minut.
Autobus vyjde na 200, pokud si clovek koupi Studenta predem, tak 165. A cesta trva 2 hodiny 30 minut.
-
Takze jediny, v cem mas pravdu, je to, ze vlakem je to opravdu pohodlnejsi.
to se za chvíli na blízkém východě unudíš
Ale to víš, že lze v předprodeji. Dva měsíce předem za 150 Kč, 8 dnů předem za 160, dva dny předem až do odjezdu za 170 Kč.
propagace? a k cemu? dobre zbozi se prodava samo.