- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Letiště Brno bylo super, dokud CSA litala rozumne nekolikrat denne do Prahy a zpet. Nizkonakladovci jsou fajn, ale pokud jde o sluzebni cesty, tak napriklad nase firma primo zakazuje objednavat letenky u nich. Takze momentalne to vychazi lip z Vidne, nez se trepat po D1 do Prahy. Jeste tu dalnici a bude to uplne jasne.
Myslim, ze budoucnost brnenskeho letiste je jen v nizkonakladovkach. Z klasickych dopravcu by sem mohlo jen CSA a to je v hluboke krizi. Pro ostatni klasicke dopravce je letiste nezajimave, kdyz Viden je tak blizko a tak dostupna. Mimochodem z Vidne lita pres milion Cechu rocne a drtiva vetsina jsou Moravaci.
Nizkonakladovka uplne nenahradi klasickeho dopravce, ale pri velkem poctu linek z Brna (napr. 20) k ruznym vyznamnym evropskym mestum uz je zajimava i pro obchodni cestujici. Divili byste se kolik lidi vyuziva linky do Londyna z obchodnich ucelu.
Jinak krajsti politici tomu moc nerozumi, pri rozvoji linek se k tomu zasadili velmi malo, ne ze by nechteli, ale proste nemuzou. Pri rozvoji letiste hraji spise roli budovatele infrastruktury, coz ale take neni malo. Jen ten provozovatel letiste, coz je soukroma spolecnost, by mohl byt trochu sikovnejsi.
chce to ještzě aby stála dálnice na Víden, aby Brno se toi dalo jet za ghodinku něco... to bude ideální,
Myslim Moravaci, ze z Brna asi velkoletiste nidky nebude. Nerikam to proto, ze vas nemam rad nebo ze skodolibosti. Je to jen realita, kdyz si uvedomite velikost Brna a kuopni silu Brna a okoli. Nic vic, nic min. A vzhledem k tomu, ze vlakem do Brna je to utrpnost a po dalnici cimkoliv jakbysmet, nemuzete ani pocitat s podporou prazaku. Taky jen realita ...
To je jen dobře. I tak je obloha samá čára, že kolikrát ani slunko není vidět. Kdyby se přestalo létat uplně byla by to značka ideál.
Od doby, co z Brna zrušili rozumné přípoje do Prahy, tak jsem přestal lítat s ČSA a začal lítat z Vídně.
Raději dávám vydělat českým společnostem, ale né za cenu mého omezení.
Tak to je fakt pikantní... už teď se mluví o konci letů z Brna do Alicante, protože Ryanair nechce platit za nástupní mosty (náklady asi o dva miliony euro za rok víc). V tom článku vlastně nic nového není, jen spočítal lety za týden...
Zrušila bych lety do Alicante a znovuobnovila lety do Bacelona-Girona nebo ještě raději zavedla let přímo do Barcy. Škoda, že Ryanair asi nesdílí můj názor
je to smutne, ale mate asi pravdu. :(
Dobrý den,
rozvoji brněnského letiště fandím, jen nechápu, jak může někdo z politických představitelů myslet vážně, že letiště v současné podobě - t.j. bez klasického dopravce, který patří do některé ze světových leteckých aliancí může zajistit spojení pro vědce se zbytkem světa? Při vší úctě - wizz air apod. nezajistí obchodním cestujícím adekvátní spojení Brna se zbytkem světa... nedovedu si totiž představit, že někdo přiletí například na Heathrow a odtud pojede další 2 hodiny autobusem na Luton, aby mohl letět do Brna... Tak otevřete oči a začněte něco dělat :-)
No pozor, nemůžou nic dělat, ale měli by to přestat říkat (to o těch vědcích). Nízkonákladovky na velká letiště nepůjdou a alianční zase nebudou lítat do Brna. Vídeň je za rohem... mimochodem, pokud to ti zahraniční vědci myslí aspoň trochu vážně a nejsou primadony, tak jim třeba cesta busedm z Vídně nebude vadit... vezměte si biology, taky se trmácí za výzkumem do pralesa na Borneo a neřeší letiště...
půl hodině po příletech např. z Londýna + ten automat na jízdenky.