Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obce na Blanensku trápí tisíce aut, sepsaly petici za urychlení R43

Obce ležící v blízkosti hlavního tahu z Brna do Svitav se ozvaly proti plánovanému termínu výstavby rychlostní silnice R43 a chystají petici. Stávající silnice, po které denně projíždí tisíce aut, podle nich totiž kapacitně nevyhovuje a zahájení stavby v roce 2024 je proto příliš pozdě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

koodl007

Kde muzeme tu petici podepsat?

Ja opravdu nerozumim, kde je podstata tech rozepri tady. Nekdo musi rozhodnout, ze ta dalnice povali kudy je naplanovana, ci lepe receno, kudy kazdy VEDEL A VI, ze ma vest! Nase rodina kdysi bydlela v Bystrci, blizko mist kudy ma prochazet. Par let jsme hledali, nasli a supajdy pryc z techto mist a nasli si misto jinde, trosku na sever, 30 km od Brna, protoze hura, bude preci dalnice, decka budeme mit za mestem, v prirode, ale casem tu povede dalnice, tak se za praci dostaneme. No jestli jsme se !@#$% nespletli!:-( Z mista kde jsme chteli bydlet je vikendove obydli a tak jsme stejne zpet v centru:-)

Holt verit rozumnym planum se neda, ale ocividne brblani a stezovani si hrstce palicaku a aktivistu 100% ano.

Prosime Vas, obce za brnem - kde se muzou i mestaci tady, vsichni co se na tuhle situaci nemohou divat pridat a podepsat tuto petici?! Pokud odpurcu budou stovky, verim, ze tech "normalnich" lidi, ktery tento stav vazne trapi a kterym to pomuze jsou deseti tisice! Drzime palce!

0/0
27.4.2011 8:16

Cavaliere

hm

Částečné řešení je zavést, mýtné pro kamiony na všech silnicích.

0/0
26.4.2011 9:34

Skeptik Pavel

Nějak tady

nezaznělo, že R43 nemůže sloužit POUZE JAKO TRANZIT. S ohledem na to, že má být R43 s  VMO funkčně provázána  - nutně, z logiky kapacitního zvládnutí narůstajících severojižních fluktuací  zdrojové a cílové dopravy, proto NELZE ODDĚLIT TRANZIT OD TÉTO ZDROJOVÉ  A CÍLOVÉ DOPRAVY. Varianta v Boskovické brázě přes Veverskou Bytýšku Z TĚCHTO DŮVODŮ NEBUDE OPTIMÁLNĚ VYUŽITELNÁ. Zdrojová  a cílová doprava se v prostoru Bystrce bude kumulovat i nadále. Tedy jinými slovy -  R43 v tomto západním prostoru Brna VŽDY BUDE Z POVAHY ZDEJŠÍ GEOGRAFIE A URBÁNNÍ STRUKTURY MĚSTA SLOUŽIT JAK PRO TRANZIT TAK I PRO MÍSTNÍ DOPRAVU. Řešení přes Boskovickou brázdu tedy problém nevyřeší.

0/0
26.4.2011 0:02

Skeptik Pavel

Re: Nějak tady

A proto Bystrčtí - MÁTE TO MARNÉ, NEMŮŽETE NADŘADIT VÁŠ ZÁJEM, KTERÝ, POKUD BY MU BYLO VYHOVĚNO BY ZNAMENAL ZPRZNĚNÍ CELKOVÉHO DOPRAVNÍHO ŘEŠENÍ V ZÁPADNÍM PERIMETRU MĚSTA S DOPADEM NA CELÉ BRNO.

0/0
26.4.2011 0:06

politicky nekorektní trolejbus

Re: Nějak tady

Přesně tak R43 není jen o transitu, ale také o vyřešení tragické dopravní situace směrem na sever Brna a do Sviav ze západní části Brněnské aglomerace.A jak píšete, bude přímo navázána na VMO.

Vedeni R43 přes Bytíšku je absolutní nesmysl, z pohledu na mapu je zřejmé, že jinudy než jak ji naprojektovali za války němečtí inženýři prostě vést nemůže. A projekty s dlouhým tunelem pod Bystrcí, nebo dokonce podde dnem přehrady jsou utopie, to by v téhle zemi nikdo nezaplatil ( nehledě na fakt, že kopat tunely ve složitém Brněnském podloží je technicky velmi komplikované).

Bystrčáci, Rozdvojovice a Kníničky dobře věděli, že přes jejich katastr byla před lety namalovaná dálnice, že je to jediná varianta a že je tudíž logické, že pokud se ta silnice někdy dostaví, bude stát víceméně tam, kde stát měla.

0/0
26.4.2011 10:47

mrckev1

R43

Úsměvná diskuze - kdo, jak dlouho a proč bude stavbu blokovat. Neuvědomujete si jedno - Brno se evidentně rozrůstá na sever. Bude to dále pokračovat, protože o lokality na sever je prostě poptávka. Při dnešním trendu dojíždění autem do práce, min. dvou aut v domácnosti, vožení dětí do škol a kroužků nahoru dolů tahle oblast do pár let zkolabuje. Už dnes se nedá dostat ve špičce přes Kuřim a problém se pomalu ale jistě dotýká i Bystrce, protože mnoho aut se snaží urychlit přes Jinačovice na Brno a opačně. Jenže to nefunguje. Kdo pamatuje tuhle silnici před ještě 5 roky, ví že to byl ráj pro cyklisty. Dnes je to o život a zítra???

0/0
25.4.2011 11:17

realista1234567

Re: R43

R^

0/0
25.4.2011 11:24

eskimo

Re: R43

R^ přesně tak ,je to vrchol a výsměch všemu - všechno je skoro nechystaný a nikdo nedělá nic jen se dohadují a křížky kolem silnice houstnou, Ta šnura z Řečkovic minimalně na Lipůvku v létě např v patek je neuvěřitelná a je fakt kdo tam jede poprvé tak tomu nemůže uvěrit a myslí si že se tam stala nějaká havárka /8km cukání a popojíždění do druhýho největšího města republiky na hlavním tahu ze severu /polska/ mě příjde drsný .

Co je ale drsnější jsou velikosti kruhových objezdů na Lipuvce a Černé Hoře kde kamiony skoro musí dát zpátečku aby tam projeli - velikost těch kruhových objezdů odpovídá velikosti na silnice 3třídy a ne to co je tam , jen nikdo nic neděla nikdo za nic nemůže nenese zodpovědnost všechno,je to ostuda ale mýtné se platit bude hlavně kolik se za ně vybralo milionů pořád píšou , mohly by aspň v tom "švédsku" držet hubu.

0/0
25.4.2011 19:37

J.E.

OPVZ

Ten projekt je poměrně náročný, musíme si uvědomit, že R43 má vést i přes katastr obce Březové, kde leží jímací zařízení pro odběr pitné vody pro nemalou část našeho kraje. Akumulační oblast pro obnovu hladiny v těchto vrtech pak sahá až několik km severně od města Svitavy.

0/0
25.4.2011 9:42

Carlos

Díval.

Díval se někdo jak je ta R43 naplánovaná? ;-€;-O A teď nemyslím jen Bystrc...R43 vede v těsné blízkosti jiných vesnic, takže to bude to samé v bledě modrém pro jiné obyvatele. R43 je samozřejmě potřeba, ale někdo z těch potentátů by se mohl zamyslet, jak je plán starý, jaká je skutečná situace v obcích kolem kterých vede, Bystrc nevyjímaje. Mimochodem, pokud se dobře pamatuji, aktivisté proti R43 opět měli podpisovou akci a budou ji připomínkovat, takže dokud se nevyřeší Bystrc, mohou ostatní sepisovat co chtějí. Rv

0/0
24.4.2011 21:00

titlis

před 20 lety bylo pozdě

R43 má stabilizovanou chráněnou trasu uř od Adolfa a jinudy vést nemůže a nebude. Je nejen naplánovaná, ale zčásti už postavená, včetně řady mostních objektů v různém stupi rozestavěnosti, zemní těleso je skoro všude. Tak nevím, nad čím se pořád spekuluje. Bastr na tom bude nejlépe, protože tam se komunikace zakryje. Jinačovicím snad pomůže zeď a i jinde se dají vymyslet  adekvátní opatření.

0/0
24.4.2011 22:37

realista1234567

Re: před 20 lety bylo pozdě

R^R^R^

0/0
24.4.2011 23:03

Carlos

Re: před 20 lety bylo pozdě

Vaše naivní představa o použití Adolfových  mostních objektů, je vskutku úsměvná ;-D

0/0
24.4.2011 23:36

politicky nekorektní trolejbus

Re: před 20 lety bylo pozdě

konkretne pilir u Pryglu by se dal s mensimi opravami pouzit i dnes. Tenkrat se jeste pouzival poctivy beton, to nestavela Skanska...Ale zrovna přes hraz prehrady povede silnce trosku jinak, ma byt zavesena pod korunu hraze, aby při pohledu na město z prehrady nebyla videt.

Tim vyuzitim se mysli ovšem především naspy, propustky a zemni telesa, kterra jsou ve velke mire hotova, staci vycistit, nekde rozsirit a místy vyspravit. Je fakt, ze kompletnich mostu Nemci moc nestihli, a krome toho Bzstrckeho jich snad ani nejak moc na trase byt nemelo.

A krizeni u Bosonoh uz se dnes v puvodni podobe bohuzel udelat neda, v 60. letech byla D1 oproti nemeckemu projektu narovnana a plnohodnotna dalnicni krizovakta se sem dnes nevejde.

0/0
24.4.2011 23:50

politicky nekorektní trolejbus

Re: před 20 lety bylo pozdě

sorry za mĂ­sty rozsypany caj, PDAcko nejak nezvlada kodovani diakritiky

0/0
24.4.2011 23:52

Cavaliere

Re: před 20 lety bylo pozdě

To jsi asi někde četl o těch ruzných stupních rozestavěnosti, protože kdybys to někdy viděl, tak tohle nemůžeš napsat. :-)

0/0
26.4.2011 9:30

politicky nekorektní trolejbus

Re: DĂ­val.

R43 ma z velke casti vyuzivat puvodni trasu exteritorialni dalnice naprojektovanou Nemci uz za války.

Nemecti inzenyri nebyly blbci,ta silnice aby mela smysl jinudy vest nemuze.Kdyz bude moc daleko od Brna, nebudou ji ridici chtit kvuli zajizdce pouzivat a soucasnou situaci to nevyresi.NavĂ­c vychodnejsi trasa je nesmyslna, kvuli prehrade. Premosteni nadrze jinde nez u hraze nikdo nepovoli a tunel pode dnem je scifi.Vest Silnici az za Priglem, nekde vychodne od Bytisky je blbost, to nikdo pouzivat nebude.

R43 je nejlogictejsi postavit tak, jak ji Nemci naplanovali a vyuzit pokud to jde i jiz hotove naspy a stavby.Trvat valka o par let dele, mame tu silnici uz davno hotovou.

Akorat tehdy mel vest most přes Svratku zapadne od hraze, dnes se pocita spise s prosklenym tubusem yavesenym na hrazi, aby při pohledu z hladiny nebyl videt a dvemi kratkzmi hloubenymi tunely na obou jeho koncich

0/0
24.4.2011 23:15

Carlos

Re: DĂ­val.

Podívejte se na příspěvek ode mne níže. Není problém, že to vede kolem těch vesnic, to se dá ošetřit zdmi, hlukolamy a podobně, jde o to, že lidé z těch vesnic budou pochopitelně tu stavbu napadat všemi možnými způsoby a brzdit tak její stavbu (tak jako Štěpaník, nebo jak se ten agro jmenuje). Tím pádem dojde k průtahům a následným prodražením, které ve finále zaplatíme my.

0/0
24.4.2011 23:35

politicky nekorektní trolejbus

Re: DĂ­val.

v tom s vami bohuzel musim souhlasit, zde by mel mit stat k dispozici paky, jak tomu zabranit. Koneckncu od koho, ze to dostavaji obce penĂ­ze do rozpoctu?Kdo ma moc ovlivnit prerozdelovani dani?

Mimochodem, ti kritici, predlozili nejakou svoji smysluplnou, prijatelnou a financne stejne nakladnou alternativu (krome nulove)?

0/0
24.4.2011 23:56

realista1234567

Ani trochu se těmto obcím

nedivím. Stávající stav oblasti je neúnosný, provoz a kolapsová situace jak na D1. Kdo jezdí z východních Čech na jih, ví o čem je řeč. Infrastruktura z dob Marie Terezie a Bystrčáci budou řvát jak pominutí pro limity hlučnosti atd. které jsou doslova k smíchu. Pokuste se zorientovat: 20 dBhluboké ticho, bezvětří, akustické studio30 dBšepot, velmi tichý byt či velmi tichá ulice40 dBtlumený hovor, šum v bytě, tikot budíku50 dBklid, tichá pracovna, obracení stránek novin  A vám jde o 2-3 dB, jste k ;-D;-D;-D ?

0/0
24.4.2011 20:21

Carlos

Re: Ani trochu se těmto obcím

Podívejte se na současnou výpadovku, jak je na kaši zapráskaná kamiony, protože mýto na dálnice je drahé. Zde rozhodně nejde o 2-3db a i kdyby ano, Bystrc je hustotou zalidnění mnohem vyšší, než vesnice, nemluvě o tom co jsem napsal výše, jak prasácky je R43 v tuto chvíli naplánovaná a vede v těsné blízkosti Rozdrojovic, Knínic a podobně. Je celé taková slátanina, že to snad ani není možné!!;-€

0/0
24.4.2011 21:04

janeckar

Re: Ani trochu se těmto obcím

No já bych řekl, že ta silnice je naplánovaná již hodně dlouho (1940...) a od té doby se s ní prakticky nehýbalo. To, že někdo si postaví v blízkosti domy, koupí pozemky a nebo načerno postaví chatu na tělese dálnice je jeho problém, ale nemá - a to opakuji - NEMÁ právo si stěžovat, že je to blízko. Jo kdyby se to plánovalo nové, to by bylo něco jiného. Ale takhle opravdu ne a já doufám, že to postaví co nejdříve. !!

0/0
24.4.2011 21:17

Carlos

Re: Ani trochu se těmto obcím

Nechápete co tím chci říci...teď to blokuje Bystrc a čím více se stavba bude blížit, bude se snažit tomu zabránit více lidí z dalších měst a vesnic a stavbu stěžovat. Ano plán je někdy z těch let, právě proto by to celé mělo být předěláno, tak aby se vyhnuli tomuto blokování. Moje starost to není, bydlím jinde, nicméně ten problém se táhne s prominutím jako sopel už řádně dlouho a navíc na něj nejsou peníze. Rv

0/0
24.4.2011 21:25

janeckar

Re: Ani trochu se těmto obcím

Ono to asi řešení nemá, dokud se někdo v Praze nerozhodne, že to bude - tedy ministerstvo dopravy. Peníze jsou druhořadé - troufám si říct, že pokud by se vyřešila trasa, tak peníze budou okamžitě. Tato silnice je opravdu potřeba, o tom nikdo nepochybuje a tak by to šlo rychle. Teď se tvrdí, že nejsou peníze, protože se stejně stavět nezačne.

A k trase. Je otázka, zda se to dá trasovat tak, aby to ekoteroristům nevadilo. Vždy se najde nějaký zelený, který chrání myš na poli. Asi je nesporné, že to bude tah sever - jih. Těch tras moc není, takže to bude +- pár set metrů vedle sebe. Hlavně si ale nedovedu představit, jak se bude lidem vysvětlovat, že když si koupili pozemky na druhé straně obce od zamýšlené dálnice, tak kvůli změně se to nově půjde přes jejich pozemky...

Postavit hned a v trase, kde se už začalo - ušetří se, není to nic nového a ti, co si postavili domky na levných pozemcích (např. Troubsko, Jinačovice atd.) mají smůlu.

Hlavně kvůli sporům zbytečně umírají lidé!!!!!

0/0
24.4.2011 21:57

realista1234567

Re: Ani trochu se těmto obcím

R^R^R^

0/0
24.4.2011 23:02

politicky nekorektní trolejbus

Re: Ani trochu se těmto obcím

nikdy nepostavis nikde ani metr silnice, aby nejakemu fanatickemu zabickari nevadila.

Pro ekoteroristy je jedina prijatelna varianta nulova varianta

0/0
25.4.2011 0:05

politicky nekorektní trolejbus

Re: Ani trochu se těmto obcím

A kudy byste tu silnici chtel vest? Na vychod nemuzete, tam je jednak velmi husta obytna zastavba a jednak nevhodny terenni profil (musel by se postavit dlohy tunel).

NA zapad také nemuzete, kvuli nemoznosti premostit Brnenskou Prehradu jinde nez u hraze. Velmi dlouhy a sikmy most přes nadrz není mozny, nikdo ho nepovoli.Drahe, spatny pristup v pripade nehody, nebezpeci znecisteni nadrze ropnymi latkami, komplikovana udrzba, a konecne esteticke hledisko ( Prigl je rekreacni zona). Ve stope, tak jak ji vyprojektovali Nemci to je nejmensi zlo, navíc dnes se pocita s castecnym zakrytim a vedenim v zarezu.

0/0
24.4.2011 23:42

politicky nekorektní trolejbus

Re: Ani trochu se těmto obcím

ted je prioritou VMO, alespon jeho severozapadni část.Konecne R43 s nim do jiste miry souvisi, ale tu bude financovat někdo jiny, ne město Brno.Ale R43 tu mela jiz stat,bohuzel Nemci zacali prohravat valku a měli bohuzel tehdy jiné prioriity. Mohli jsme mit perfektni dalnici Viden-Wroclav a dalnici As-Oloomouc-vzchodni Slovensko, co by nepripominala tankodrom.

Nekdy si rikam, ze byt soucasti Rise, by mmelo svoje vyhody

0/0
25.4.2011 0:02

politicky nekorektní trolejbus

Re: Ani trochu se těmto obcím

Kamiony se vyresi za rok mytem i na I. a II. tridach.

Bystrcaci muzou rvat jak chteji, ale to je tak vsechno. R43 je zalezitost státu a kraje, takze sammosprava nemuze pouzit natlakovou metodu jako loni Herspice.V nejhorsim bude R43 prohlasena za verejny zajem.Koneckoncu jeji trasa je stabilizovana uz několik let a tim, ze pojede ve stope nemecke dalnice ze 40. let se vlastne pocita uz od války.

Bystrc na tom bude nejlip, na jejich katastru bude silnice vedena kratkym tunelem a v zarezu, ktery bude velmi pravdepodobne zakryt.

Bystrc je rekreacni zonou pulky Brna, takze bude v zajmu města prosadit vedeni R43 tak, aby co nejmene vadila.Ale přes Bzstrc a Kninicky povede, jina trasa je zkratka nemozna

0/0
24.4.2011 23:29

kremsa

V Bystrci se zase radujeme, že se to odložilo

A i my jsme svým způsobem lidé. Holt, co je jednomu ku prospěchu, je druhému ke škodě.

0/0
24.4.2011 18:35

realista1234567

Re: V Bystrci se zase radujeme, že se to odložilo

RvRvRv

0/0
24.4.2011 20:22

politicky nekorektní trolejbus

Re: V Bystrci se zase radujeme, Ĺľe se to odloĹľilo

Kdyby jste nemeli slamu v hlave, tak vam je jasne, ze zadne jiné trasovany R43, nez ve stope exteritorialni dalnice není mozne. Aby ta silnice plnila ucel, musí byt dostatecne blizko Brna, pokud povede az nekde za Bytiskou, nikdo ji nebude pouzivat.Ta silnice tam je naplanovana uz 70. let.

Pripominate mi lidi, co si koupi nemovitosti u letiste a potom si stezuji na hluk...

0/0
25.4.2011 0:11

chonda1

Re: V Bystrci se zase radujeme, Ĺľe se to odloĹľilo

Argumentovat tím, že ve 40. letech byla někde zakreslena silnice je dost liché. V té době také bylo naplánováno třeba vyhlazení českého národa, na což asi teď navazovat chtít nebudeme, že...

Od té doby silnice Bystrcí střídavě vedla a nevedla. V této chvíli v územním plánu zakreslena není a velmi dlouho v něm nebyla - proto také bylo na místě silnice postaveno sídliště o velikosti okresního města.

Ad používání - ano, jsem si jist, že člověk z Vinohrad jedoucí do Svitav pojede přes Bystrc. Takže pro místní dopravu to asi nebude... A tranzitu je to celkem jedno, kde silnice bude, jestli za přehradou nebo před ní. Z jihu to rozdíl nebude, ze západu to bude lepší a z východu si zajedou. A kdo si nebude chtít zajet, ten by i v případě vedení Bystrcem volil spíše cestu po VMO a I/43.

R 43 v bystrcké trase je prostě hloupost a argumenty lidí, kteří ji prosazují, bývají velmi zvláštní...

0/0
25.4.2011 0:48

SIFL

Re: V Bystrci se zase radujeme, Ĺľe se to odloĹľilo

A v bystrcu to bude a bude a bude! I kdyby ses na hlavu stavěl ;-D:-P

0/0
25.4.2011 8:58

politicky nekorektní trolejbus

Re: V Bystrci se zase radujeme, Ĺľe se to odloĹľilo

tranzitu to bude jedno?trasa přes Bytisku znamena objizku cca 25 km.(za ni se musí silnice yase vratit do puv odni trasy).V době, kdy nafta stoji skoro 37 korun pojedou kamiony vesele dlouhou objizkou, kdyz by mohli jet podstatne kratsi cestu přes město.(Myto za vjezd do města se tezko pojede prosadit, pry to není socialnedemokraticke...)

Takze velmi nakladne postavite silnici, po niz pojede tretina toho, co by mohla. Znovu opakuju, ze přes Bystrc ma jit silnice co nejcitliveji, vzhledem k sidlisti a rekreacni zone, ve dvou kratkych tunelech, a v ZAKRYTEM zarezu.

R46 ma plnit tri funkce: zapadni část vnejsiho mestskeho obchvatu z D1/D2 na sever; soucast celostatni spojnice sever-jih (bude se napojovat na novou R50 na Slovennsko a na novou severni vetev dalnice D47 z Hradce do Ostravy) a zatreti ma slouzit PRO MISTNI DOPRAVU do severnich casti Brnenska a nahradit dnes nevyhovujici silnici.Proto musí byt co nejblize centra Brna a proto bude napojena na budovanou severni část VMO.

V uzemnich planech asi nebyla celych tech 60.let, ale kazdemu logicky uvazujicimu cloveku muselo byt jasne, ze pokud se jednou postavi, je jeji vedeni podle nemeckeho projektu jedine mozne (prave kvuli dnesnimu sidlisti s ni nemuzzete hnout, nenĂ­ kam).

zkratka vest R43 přes Bytisku je stejna blbost, jako vest PDO přes Stredni Cechy

0/0
25.4.2011 9:01

politicky nekorektní trolejbus

Re: V Bystrci se zase radujeme, Ĺľe se to odloĹľilo

trvat valka o par let dele, tak tam dneska mate dokonce dalnici a na rozdil od dnesnich projektu v otevrene krajine.

A vubec jsme mohli mit dokonalou dalnicni sit, ne 40.let budovat takkodrom D1

Myslenka pripojeni Cech a Moravy k Risi mela i svoje pozitiva.Bohuzel nemeckeho okupanta ktery budoval nahradil Rusky, ktery akorat drancoval a kradl, Sudetskymi Nemci po staleti obhospodarovane pohranici zplundrovala hatra z vnitrozemi, moci se chopila ruda luza a y touhle zemi to zacalo jit z kopce...

0/0
25.4.2011 9:15

Trupman

Re: V Bystrci se zase radujeme, že se to odložilo

Hlavně že ten byteček byl tak levný, že... Rv

0/0
25.4.2011 20:00

politicky nekorektní trolejbus

Re: V Bystrci se zase radujeme, že se to odložilo

Tak paradoxně, v Bystrci zrovna levné byty nejsou. Ostatně ta R43 by se týkala jen poměrně malé části Bystrce ( okolí Staré dálnice a jejímu přirozeného pokračování přes hráz).

Nejlepší byty v Bystrci již dnes stojí kousek od čtyřproudovky Staré Dálnice, která se používá jako spojka do Kohoutovic, Bosonoh a na D1 a jejich ceny rozhodně nejsou výrazně nižší, než jinde v Brně, spíš naopak. ( Mluvím o lokalitě ulic Ondrouškova, Kubíčkova, Fleišlerova, Ečerova....). I přes přítomnost kapacitní komunikace, která se jednou stane rychlostnicí je to pěkná lokalita s dostatkem zeleně, snadným parkováním a u některých bytů s pěkným výhledem na Prygl. bystrc byl a vždycky bude dražší lokalita. A R43 - navíc v částečně zakrytém zářezu - na tom moc nezmění. Naopak ještě přitáhne lidi, pro něž je kombinace dobré dostupnost D1čky a výpadovky z Brna společně s tím, co lokalita nabízí už teď atraktivní a žádaná.

0/0
26.4.2011 10:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.