Diskuze

Po nehodě nákladního vlaku zůstává trať Brno - Přerov dál zablokovaná

Železní trať číslo 300 z Brna do Přerova blokují následky vykolejení vlaku. Mezi Vyškovem na Moravě a Ivanovicemi na Hané se dostalo v poledne mimo koleje 13 prázdných vagonů na uhlí. Provoz na jednokolejné trati zůstane zablokovaný nejméně do pondělního rána.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

Leinad

7. 6. 2011 0:12
Ukol pro odbory

Normálně nemám odboráře prosazující něco silou rád, ale tady by se mohly projevit.

Co takhle jezdit v daném úseku (klidně i všech úsecích spravovaných SŽDC) malou rychlostí. Takových hezkých 10km/h, ve špičce tím úplně rozbít plán spojů,... a donutit tak managery ČD, aby tlačily na SZDC?

Byl bych rád, kdyby škodu související s vykolejením (včetně vracení cestujícím za zpoždění,...) někdo zaplatil ze svého.

0 0
možnosti
D

dzolendzo

6. 6. 2011 11:12
Strach

Když jsem se vracel vlakem ze Slovenska tak to byla pohodička...hladká trať.hmm...a potom od Přerova jak na tankodromu....normálně jsem se bál, že to neskončí dobře...a je tam rychlost 100km/h nekde 90...ale peníze na opravu nejsou...žeéé???;-ORv

0 0
možnosti
D

doprden

7. 6. 2011 17:55
Re: Strach

V pátek před nehodou jsem tama jel a je fakt, že to nebylo jak na koridoru :-)

0 0
možnosti
F

Folcwine

6. 6. 2011 9:19
Matroš na dráze

To by mě zajímalo, co ti "řidiči" na kolejích v Brně dostali za matroš, výkony podávají obdivuhodné xD.

0 0
možnosti
SP4Z

Si0 po 4. zákazu

6. 6. 2011 8:31
Prostě civilizace.

0 0
možnosti
MS

Ozzar

5. 6. 2011 21:11
trať 300

Největší ostuda je, že jedna z pateřních tratí v ČR, která je hustě využívaná, je pouze jednokolejná. ;-O Po těchto kolejích jezdil snad ještě Franz Josef "Procházka".

0 0
možnosti
SZ

sociokulturně znevýhodněný

5. 6. 2011 21:40
Re: trať 300

To víte, hlavě že se sypou peníze do asfaltu. Ke kdejaké blbosti se vyleje asfalt pro parkování 200 plechovek, staví se nové silnice, přestože nejsou peníze na opravu stávajících a tak pořád dokola Rv

0 0
možnosti
IM

slavex

5. 6. 2011 21:11
Tak.................... ? ! ? !

"Klasika">>>  po  "bádání" věhlasných "odborníků" z drážní inspekce mohou vydat jen dva závěry>>>buď vykolejení vlivem vybočení koleje z horka anebo vykolejení z důvodu zlomené pružnice na nápravě čimž je tato série vagonů proslulá , myslím že to bude ale spíš ta pružnice když lokomotiva nevykolejila>>>jisté je že "inspektoři" se na tom budou živit pěkně dlouho ! ! ! Rv

0 0
možnosti
C

CaptainTrips(2)

5. 6. 2011 21:05
Stav trati.

Dva roky zpatky (v zime) se na stejne trati (Ivanovice - Vyskov) roztrhla kolej pro zmenu mrazem :-P

0 0
možnosti
MS

Ozzar

5. 6. 2011 21:13
Re: Stav trati.

asi to není stavný na naše extrémní hanácký podmínky :-/

0 0
možnosti
A

apok

5. 6. 2011 20:22
Buďme rádi

Ahojte ...

příspěvek od EU na přestavbu trati 300 už je sválen bude to trať kde se má jezdit až 250km/h Bude dvoukolejná, ale ty 4 oblouky za Vyškovem zůstanou. Trat 300 je nejvytíženější jednokolejnou tratí u nás ... Buďme rádi že se vysypalo pár vogónů uhelných než pár rychlíkových s lidmi.

0 0
možnosti
ZZ

Sidonie_11

5. 6. 2011 19:13
Ve zprávách právě říkali...

.. že se snad mohlo jednat o nějakou závadu či počkození na trati, o kterém prý měla SŽDC vědět už od pátku. No to si snad dělaj prču - vždyť v tomto úseku jezdí rychlíky plnou rychlostí (do/z Bohumína co hodinu, do/z Olomouce do 2 hoďky)!!! 8-o Pokud se to potvrdí, tak pěkně děkuju teda - s takovou mohl být mimo trať rychlík! 8-o

0 0
možnosti
SZ

sociokulturně znevýhodněný

5. 6. 2011 16:08
Nejvyšší čas na rekonstrukci

a zdvoukolejnění. Místo toho se sypou prachy do fláků asfaltu a automobilové kultury. Rv

0 0
možnosti