Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Koleje na trati u Vyškova, kde vykolejil vlak, byly špatně uchycené

Za nedělní vykolejení nákladního vlaku na frekventované trati Brno - Přerov možná mohou uvolněné šrouby. V místě jich byla špatně uchycena drtivá většina. Nedostatek by měla odhalit kontrola, správci kolejí ale tvrdí, že ještě v pátek, kdy jejich lidé úsekem procházeli, byla trať v pořádku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Geeker

Amerika

http://www.youtube.com/watch?v=g11qWro1LzQ

0/0
13.6.2011 21:26

Zetor Milda

Pochůzkář jim byl drahý.......

....Kolik je to tedy stojí a bude ještě stát dnes?! Rozdělením ČD na dva subjekty ztratila společnost jistě daleko víc financí, než za řádně spravovanou trať řadami pochůzkářů, kteří by rozhodně nenechali dojít stav tak daleko, jako se stalo nyní. A tak se na dráze šetří kde nemá a vynakládají se finance tak hloupě, že se k realitě jen těžko někdo přizná. Myslím si, že se stále častěji setkáváme se zkušeností, kdy neplatí známé heslo "Kdo šetří, má za tři". :-/

0/0
7.6.2011 22:58

Mibartcz

Povolené šrouby.

No nedávno jsem byl v Přerově na vlakovém nádraží a i tam mají povolené šrouby, upozorňuji přímo na nádraží.

0/0
7.6.2011 19:19

FandaVV

Vtipy ?!

Víte, který železničář je nejhloupější?

????Pochůzkář! I když má režijku, stále chodí pěšky.

;-)

Anebo tenhle jsem vygooglil, z roku 2007: Kubala se nepřiklání ani k možnosti, že by za zlomení koleje mohl starý nebo poškozený materiál. Před měsícem byl podle něj prověřen stav trati speciálním zařízením, které odhalí i okem neviditelné vady materiálu. "Pravidelně kontrolují kolej opticky také pochůzkáři. Konkrétně tento úsek každý týden dvakrát," řekl Kubala. Naposledy ji podle něj prohlédli dva dny před nehodou. 8-o Podobnost čistě náhodná? Pokaždé to jsou 2 dny...

0/0
7.6.2011 17:26

dzolendzo

Chyba

A co tam nemají pochůzkáře, co chodí od úseku po úsek a každej má ten vlastní...???....Ta kolejnice vypadá fakt hrozně...jak někde v Africe, kde jsou ve vlacích lidi narvaní až na střechách;-D Ostuda ČD ;-O

0/0
7.6.2011 14:30

dzolendzo

Re: Chyba

Anebo ti pochůzkáři byli byli ožralí, že to neviděli...???

0/0
7.6.2011 14:35

druhý králík

Re: Chyba

reagovat sám na sebe je známka punku?

0/0
7.6.2011 15:13

doprden

Re: Chyba

Proč ostuda ČD?? Od roku 2008 jsou pracovníci traťového hospodářství ( po vašem pochůzkáři ) zaměstnanci státní organizace SŽDC, která za stát zodpovídá za tratě v majetku státu. ČD a.s. jsou pouze dopravce jako jiní např. AWT ( bývalé OKD ), a do 1.7. za úplatu také provozují řízení dopravy ( výpravčí apod. ) - od 1.7. bude ČD pouze dopravce - výpravčí apod., kteří řídí dopravu přechází z rozhodnutí vlády do státní organizace SŽDC, abychom jak telata vyhověli nějaké bláznivé směrnici EU :-)) Takže pokud se Vám cokoliv ohledně kolejnic a přejezdů zdá divného "jako v Africe" tak za to může stát a jeho nekompetentnost co se týká dopravní politiky státu

0/0
7.6.2011 17:07

Stein55

Re: Chyba

Geniální příspěvek geniálního úředníka z Geniálního Ředitelství Přaha. Není náhodou na Správa železniční dopravní cesty dceřinnou společností ČD? Takže já nic, to moje dcera, kterou sám živím! Co na tom, že kdybych dal 15 tisíc měsíčně některému důchodci, aby trať jednou denně zkontroloval, tak jako kdysi, vyšlo by to podstatně levněji, než platit vzniklé škody. Dnešní kontroly jednou za uherák a z budky strovedoucího si něčeho určitě všimnou, že? Inu hlavně že šetříme za každou cenu, že? Proč se zrušily uklízečky? Namísto toho je najaly firmy (vzniklé za tímto účelem a založené bývalými úředníky ČSD, kterým zbyla ještě z minulých dob rudá legitimace v kapse, protože když převlékali kabát, tak ji nestihli ani straně vrátit), které v konečném důsledku vyjdou podstatně dráže a kvalita pořádku poklesla. Zdůvodnění jednoduché - nejsou peníze. A tak je to u ČD se vším. Kolem huby svatozář a pod pokličkou ... !

0/0
7.6.2011 17:36

synej

Re: Chyba

SŽDC s.o. dceřinkou ČD není ...

0/0
7.6.2011 17:55

Stein55

Re: Chyba

Pochůzkáři byli přece v rámci úsporných opatření zrušeni, tuším už více než před 10 lety. Pouze Geniální ředitelství ČD bobtná a bobtná. Myslím si, že dnes už budou mít nejmíň 2 úředníky na jednoho dělníka. Už před 5 lety byly mzdové náklady GŘ větší, jak celého zbytku dráhy. Od té doby se ale dole vesele propouštělo dále. (Inu Přaha je Přaha.) Jak jsem slyšel od jednoho mašinfíry, kdyby lidé skutečně věděli po čem se jezdí, tak jedou radši autobusem.

0/0
7.6.2011 17:12

Smradlavej čmoud z komína

zloději?

0/0
7.6.2011 14:08

fsp

Re: zloději?

v úseku několika kilometrů? Šrouby není právě snadné povolit a proč by je tam potom nechávali ?

0/0
7.6.2011 14:30

FandaVV

Re: zloději?

Já bych zas nevyděl Niagáru, kde kape kohoutek... "Původně byl uváděn úsek dlouhý šedesát metrů. Ukázalo se ale, že se jednalo o delší část, která byla před i za místem vykolejení"

0/0
7.6.2011 17:18

To Maso

Re: zloději?

Ne, "mladíci".

0/0
7.6.2011 18:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.