- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
....Kolik je to tedy stojí a bude ještě stát dnes?! Rozdělením ČD na dva subjekty ztratila společnost jistě daleko víc financí, než za řádně spravovanou trať řadami pochůzkářů, kteří by rozhodně nenechali dojít stav tak daleko, jako se stalo nyní. A tak se na dráze šetří kde nemá a vynakládají se finance tak hloupě, že se k realitě jen těžko někdo přizná. Myslím si, že se stále častěji setkáváme se zkušeností, kdy neplatí známé heslo "Kdo šetří, má za tři".
No nedávno jsem byl v Přerově na vlakovém nádraží a i tam mají povolené šrouby, upozorňuji přímo na nádraží.
Víte, který železničář je nejhloupější?
????Pochůzkář! I když má režijku, stále chodí pěšky.
Anebo tenhle jsem vygooglil, z roku 2007: Kubala se nepřiklání ani k možnosti, že by za zlomení koleje mohl starý nebo poškozený materiál. Před měsícem byl podle něj prověřen stav trati speciálním zařízením, které odhalí i okem neviditelné vady materiálu. "Pravidelně kontrolují kolej opticky také pochůzkáři. Konkrétně tento úsek každý týden dvakrát," řekl Kubala. Naposledy ji podle něj prohlédli dva dny před nehodou. Podobnost čistě náhodná? Pokaždé to jsou 2 dny...
A co tam nemají pochůzkáře, co chodí od úseku po úsek a každej má ten vlastní...???....Ta kolejnice vypadá fakt hrozně...jak někde v Africe, kde jsou ve vlacích lidi narvaní až na střechách Ostuda ČD
Anebo ti pochůzkáři byli byli ožralí, že to neviděli...???