Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po kolejích u Topolan se po nehodě nákladního vlaku opět jezdí

Od neděli až do úterní noci pracovali dělníci na odstraňování následků vykolejení nákladního vlaky u Topolan na Vyškovsku. "V kritickém úseku byla rychlost snížena na 30 kilometrů v hodině a budeme sledovat jeho stabilitu," poznamenal mluvčí Správy železniční dopravní cesty Pavel Halla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

FerdaMravenecaBroukPytlik

Proč pořád Topolany?

Pokud je mi známo, tak trať vede cca 50 metrů od obce Křižanovice u Vyškova a 300 metrů od obce Topolany. Tak nevím, co pořád máte s těmi Topolany.8-o;-ORv!!

0/0
8.6.2011 12:13

Hate Crew

Re: Proč pořád Topolany?

Nebude to tím, že v daném místě byla po mnoho let hláska, která nesla název "Topolany" ?

0/0
8.6.2011 13:01

FerdaMravenecaBroukPytlik

Re: Proč pořád Topolany?

Byla. Dávno. Ale to my jsme taky bývali Rakousko-Uhersko a už si tak neříkáme.;-D

0/0
8.6.2011 13:08

76lamino

Re: Proč pořád Topolany?

ale ještě včéra jse to jemenovalo AH Topolany (to jsou ty dvě návěstidla) :-)

0/0
8.6.2011 14:12

Petrolin3

Pojedou až bude trať na 100% v pořádku.

Bohužel to platí jen pro tento krátký úsek.Jinak bychom chodili po republice pěšky.Je strašné,když někdo řekne:koleje ve špatném stavu nebyly jedinou příčinou havarie.Vymlouvá se tak na vyšší venkovní teploty(byly však běžné pro letní období).Řádně udržovaná trať  teploty do 30 stupňů musí bez poruch snést,je navrhována i na vyšší .Proč se riskují životy cestujících a zaměstnanců.Proč odbory netlačí na řádnou údržbu,ohrožení životů jejich členů je důvod ke stávce.Co nás čeká :

opravy,snížení rychlosti na rychlost koňského potahu nebo zrušení tratí.To poslední ministerstvo dopravy a s ředitelstvím drah bez problému zvládne.Vždyť co jiného můžeme čekat od tak bídně placených "státních" zaměstnanců.

0/0
8.6.2011 10:27

76lamino

Re: Pojedou až bude trať na 100% v pořádku.

ale odbory se bouří, vše to je o penězích ,  málo peněz =málo zaměstnanců, nejnutnější opravy atd., víte kolik věcí dělá "traťovka"? mimo údržby tratí, vynášejí koše na nástupištích(veškerý úklid kolejiště, odklízí sníh) aj. , pořád se jen propouští a přidává se více práce toš asi tak

0/0
8.6.2011 12:27

FerdaMravenecaBroukPytlik

Re: Pojedou až bude trať na 100% v pořádku.

No jo, i na dráze si lidi musí zvyknout, že se musí v pracovní době pracovat.

0/0
8.6.2011 12:30

76lamino

Re: Pojedou až bude trať na 100% v pořádku.

ale chtěl jsem jen napsat , že aby se ušetřilo, tak se vše oseká (což asi dobře néni), v británii to pochopili po několika vážných nehodách že šetřit se všude nevyplácí

0/0
8.6.2011 12:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.