- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud je mi známo, tak trať vede cca 50 metrů od obce Křižanovice u Vyškova a 300 metrů od obce Topolany. Tak nevím, co pořád máte s těmi Topolany.
Nebude to tím, že v daném místě byla po mnoho let hláska, která nesla název "Topolany" ?
Bohužel to platí jen pro tento krátký úsek.Jinak bychom chodili po republice pěšky.Je strašné,když někdo řekne:koleje ve špatném stavu nebyly jedinou příčinou havarie.Vymlouvá se tak na vyšší venkovní teploty(byly však běžné pro letní období).Řádně udržovaná trať teploty do 30 stupňů musí bez poruch snést,je navrhována i na vyšší .Proč se riskují životy cestujících a zaměstnanců.Proč odbory netlačí na řádnou údržbu,ohrožení životů jejich členů je důvod ke stávce.Co nás čeká :
opravy,snížení rychlosti na rychlost koňského potahu nebo zrušení tratí.To poslední ministerstvo dopravy a s ředitelstvím drah bez problému zvládne.Vždyť co jiného můžeme čekat od tak bídně placených "státních" zaměstnanců.
ale odbory se bouří, vše to je o penězích , málo peněz =málo zaměstnanců, nejnutnější opravy atd., víte kolik věcí dělá "traťovka"? mimo údržby tratí, vynášejí koše na nástupištích(veškerý úklid kolejiště, odklízí sníh) aj. , pořád se jen propouští a přidává se více práce toš asi tak