Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na trati z Brna do Přerova se dál jezdí po špatných kolejích

Mezi Vyškovem a Kojetínem, na trati, kde předminulou neděli vykolejilo třináct vagonů nákladního vlaku, už opět jezdí vlaky. Jenže tento úsek je zřejmě stále nebezpečný. Podle zjištění Drážní inspekce by železnice potřebovala v některých místech důkladnou opravu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nickless

Hrozná trať

Je fakt, že ta trať z Přerova do Brna je strašná. Jednokolejka, neustále se čeká na protisměr, a na jihu se jede přes návsí vesnic, kde na poslední chvíli uskakují slepice z trati. Pak samotný průjezd Brnem, kdy už čučím na Petrov, ale ještě 20 minut jedu 3x okolo města ... Opravit jen tak, aby tam mohla jezdit regionální doprava, ale mezi Brnem a Přerovem a Brnem a Olomoucí se podle mě zaslouží být nový 2kolejný moderní koridor jako z Prahy do Ostravy.

Dostal mě v nějakém online rozhovoru ředitel ČD (i když ČD za koleje nemůžou) Žaluda, když prohlásil, že lidé jezdí vlakem kvůli rychlosti a že ČR je tak malá, že rychlovlaky nepotřebuje. Podle mě je spojení Brno-Olomouc za 1:45 neúnosné a směšné. Je to 100 km, a autem po dálnici a rychlostní silnici vedle je to kolem 0:50. Nový vlak po nových kolejích by to měl zvládnout za 0:30.

+1/0
15.6.2011 9:14

bezdůvodně_smazaný_popáté

Nejsou peníze, nejsou peníze....

peníze jsou na Bahamách, na Seychelách, u Grosse a tak...;-D

+1/0
14.6.2011 22:09

van Thomas

Bambula

...a Bambula má houpací křeslo ;-D

+1/0
14.6.2011 12:55

Walker-W3

Normální. odbory řekli stávkovat a nééé pracovat.

Práce se odboráři vždy bojí a schovávají se před ní.

0/0
14.6.2011 12:35

Si0 po 4. zákazu

Aha, takže trumpetista nedodá traťmistrovi materiál

a pak ho vyrazí, protože neopravil trať. Výborné.

+1/0
14.6.2011 12:05

Agent Přisluhovač v klatbě

Re: Aha, takže trumpetista nedodá traťmistrovi materiál

Traťmistr měl v tom případě prásknout dveřma, jako dospělý člověk si mohl spočítat, kdo bude v případě průs...první na ráně. Popřípadě obejít služební postup a sám alarmovat DI nebo policii. Nechal si kálet na hlavu se všemi důsledky.

0/0
14.6.2011 12:44

3032

Re: Aha, takže trumpetista nedodá traťmistrovi materiál

Kde žijete, podle vašeho návodu by musela prásknout dveřma minimálně třetina zaměstnanců, řidiči za špatné gumy, prodavačky za to co prodávají a vedoucí kteří za to můžou by zůstali.

0/0
14.6.2011 13:01

Agent Přisluhovač v klatbě

Re: Aha, takže trumpetista nedodá traťmistrovi materiál

Ano, já to svému bývalému zaměstanvateli udělal. Oni by se pak možná vedoucí zamysleli...

Takže traťmistr věděl, že tam jde o krk, ale raději v tom oblouku nechal vysypat vlak, než aby on sám osobně něco riskoval...Dyť hlavní je mít flek, režijku a deputátní uhlí. Super.

0/0
14.6.2011 13:04

3032

Re: Aha, takže trumpetista nedodá traťmistrovi materiál

Jste dobrej a fandím vám, já to musel udělat jednou taky, ale jde o to že ti kteří za to můžou to vždycky hodí na nějakého zaměstnance a jim se nic nestane.

0/0
14.6.2011 13:51

Si0 po 4. zákazu

Re: Aha, takže trumpetista nedodá traťmistrovi materiál

Přesně tak. Arogantní a nedotknutelný ředitel zeměkoule dál beztrestně dřepí ve svém fotelu a pod ním si provozáci přehazují černého Petra. A pokud by náhodou někdo chtěl kvůli špatné trati zastavit vlaky, je nepřítel lidu. Tak právě takhle to bývalo za bolševika

0/0
14.6.2011 14:43

žepré

Re: Aha, takže trumpetista nedodá traťmistrovi materiál

Nojo, hodí na zaměstnance - ale v té hierarchii musí být někdo zodpovědný, někdo kdo prohlašuje danou trať za schopnou či neschopnou provozu. A kdo to podepíše. Žejo, když se v extrémním horku vyboulí koleje, někdo uzavře trať, generální ředitel to není. A ten traťmistr, to zní zatraceně jako kdyby to byla součást jeno práce...

0/0
14.6.2011 18:44

3032

Re: Aha, takže trumpetista nedodá traťmistrovi materiál

To máte pravdu, nedělal jsem zrovna na železnici, ale bylo to podobné, když jsem zjistil nějakou závažnou závadu tak jsem ji napsal do deníku, ten deník někdo podepsal a většinou se nic neřešilo. Začalo se dít až při nějakém průšvihu a jak vidím je to tak pořád. Zítra vemu foťák a půjdu se podívat po čem jezdí pendolino a možná mrknu i na brněnskou trať, moc bych se nedivil kdyby byla v dezolátu i u nás.

0/0
14.6.2011 19:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.