- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rovnou to zrušte, beztak ty škatule akorát brzdí provoz osobních vozů, zabírají pruhy, blokují na zastávkách, zmenšují počet parkovacích míst a místo příspěvku do státního rozpočtu z něho čerpají (řidiči aut jsou zdaleka největší přispěvatelé do státního rozpočtu).
V Praze i Brně je dlouhodobé jízdné celkem levné. Koukněte na Ostravu, kde stojí roční jízdenka 5225 korun
To je spolehlivy recept na problem a nehospodarnost. Stacilo by, aby v Brne smel podnikat soukromy konkurent a s mestskou MHD by nikdo nejezdil dotace nedotace.
Ano, ano, nejprve zdražit jízdné na čtyřnásobek a pak poskytovat výhodné slevy!
Afrika, náš vzor!
Pote co mi dopravni podnik z nejakeho neznameho duvodu zrusil primou autobusovou linku do prace, tak jezdim autem. Je to rychlejsi a ted se opet ceny o neco srovnaly. V centru si muzou myto zavest jake chteji, stejne tam nejezdim, protoze tam neni nic co by se nedalo obstarat jinde a bez vsudypritomnych zebraku a otravnych pruzkumniku kdejakeho mineni. A kdyz uz tam joo potrebuju, tak stejne jedu pro neco a tim padem zase autem
který neumí hospodařit," obhajuje kroky první náměstek primátora.
Kristovanoho, Kotziánku, ty seš teda hlava!
Ty a ten s tím dlouhým černým, vás kdybysme neměli, tak si vás snad musíme vymyslet
Už asi 25 let si, coby místní domorodec, kupuji šalinkaty (většinou celoroční, abych DP věnoval peníze s dostatečným předstihem), ale poté, co na to už nebude stačit ani 5 tisícovek, tak přecházím na auto. A to jsem vždy individuální dopravu odsuzoval. Již se dál nehodlám dívat na to, jak v narvané "dvojce, trojce, osmičce" a i na jiných podobných linkách revizor s chutí kontroluje právě mně, protože na zásadně neplatící hulákající menšinu, rozvalující se po sedadlech, si zkrátka netroufne. Domnívám se totiž, že kdyby se jízdné vybíralo důsledněji, nebyla by řada spojů tak přeplněna, a hlavně by se nemusely tahat další prachy z podstivých cestujících, kteří tak mají jízdné hrazeno i v případě, že se zrovna se zlámanou nohou zrovna nachází doma, či ve špitále. Je to zkrátka jenom taková další malá kalouskovina, která dlouhodobě nic neřeší. Třeba se ale pletu....
Presne jak rikate.. Vy slusni a ohleduplni, kteri mate moralku na to chapat, ze za sluzby se plati, tak vas budeme kontrolovat, elsiva ste si nezapomneli koupit jizdenu a vam silnym a bezohlednym prejeme prijemnou cestu
..ale když to vedou Pražáci, tak se není čemu divit..
Však ono ve vedení Dopravního podniku hl. m. Prahy je dost moraváků....
Zrušil bych jízdu zdarma pro seniory starší 70 let a zavedl pro ně předplatní jízdenky na rok ve výši 1000,-. Vzhledem k počtu, kolik jich jezdí, by si DPMB taky výrazně polepšil.
...bude taky zdražovat, takže ve výsledku bude i v Praze jízdenka stát více, ale je fakt, že v Praze je metro...
Jenže navrhovaná zdražení v Brně a v Praze jsou taková že po _obojím_ zdražení by bylo Brno o něco dražší. Což vzhledem k velikosti sítě MHD v Praze a tamnímu metru je dost nepoměr.
Šetřit bych začala tím, že zruším vydávání časopisu Šalina. Nevím, jaké jsou náklady na tento obskurní plátek, ale informace v něm zveřejňované jsou asi tak potřebné jako funkce pana Fejka u ČD. Od čeho je internet a další městem podporovaná tiskovina Metropolitan?