Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Auto s matkou a dětmi se srazilo s vlakem, pro batole letěl vrtulník

Srážka auta s vlakem na železničním přejezdu ve Strážnici na Hodonínsku skončila těžkým zraněním batolete a lehkým poraněním dalšího dítěte. Osobní vlak zachytil Volkswagen Touran a zhruba padesát metrů ho táhl vedle sebe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lipoo

fota

fota zde:

http://www.dicr.cz/pri-stretnuti-na-prejezdu-ve-straznici-se-zranili-tri-lide

0/0
3.8.2011 23:00

Nahlas se ti směju 2

Re: fota

Tedy je pravda to, co jsem tady psal včera. Tedy že bez jediné pochyby za nehodu může řidička. Špičkový výhled na obě strany, rovný přehledný úsek, nehoda nahlášena ve 12:41, takže oslnění sluníčkem nepřipadá v úvahu.

.

Také se potvrdilo, že diskutující s nickem 153624 nepokrytě lže, když např. napsal, že "i bez stavění je jedním směrem mizerně vidět".

.

Jako by to nebylo celý včerejšek jasné...

0/0
4.8.2011 11:01

kosican76

Hrozne

Posledni dobou same nehody na zleznicnich prejezdech, same nasili na cestach ...kde to spejeme. Doufam ze budou oba zdravi.

0/0
3.8.2011 10:32

Fair-Play

Re: Hrozne

Nesmíš to tak brát, jen se o tom více píše protože se nejspíš plánuje nějaké utahování šroubů a je potřeba lidičky řádně nasměrovat..........možná. Jinak je nehodovost nejnižší za 25 let a to je vzhledem k provozu vynikající výsledekR^

0/0
3.8.2011 13:19

pluhar

žena neumí řídit!!

I jestli je přejezd nepřehledný, i kdyby vlak netroubil, tak zejména vezu-li děti, tak klidně zastavím, rozhlédnu se - je to nebezpečné místo co do případných zranění a úmrtí.

Žena evidentně řídila jako pirát, protože jinak si srářžku s vlakem nedovedu představit. Sebral bych jí řidičák na 10 let a ať si děti, pokud přežijí (v což samozřejmě doufám) vozí autobusem. Rv

+1/0
2.8.2011 21:56

EMS

Re: žena neumí řídit!!

Bože pane, vy jste ale hlupák............

0/0
2.8.2011 23:00

p555

Re: žena neumí řídit!!

on ani ne... spis nekdo jiny...

0/0
3.8.2011 9:13

Fair-Play

Re: žena neumí řídit!!

Paranoické pojetí bezpečné jízdy? Takový řidič je pak svému okolí mnohem nebezpečnější protože dělá nepředvídatelné manévry, nečekaně brzdí nebo zastavuje, jede zbytečně pomalu a zdržuje ostatní. Jistě, měla dávat větší pozor. Nevím sice, jak ten přejezd vypadá, ale někde jsou přejezdy tak zarostlé že je vidět s bídou 30 metrů na každou stranu. Takové nehody se stávají a stávat s budou!

0/0
3.8.2011 6:27

Nahlas se ti směju 2

Re: žena neumí řídit!!

Píšeš naprosté nesmysly. I při velmi opatrné jízdě není v žádném případě třeba dělat nepředvídatelné manévry, nečekaně brzdit, jezdit zbytečně pomalu nebo omezovat ostatní. Všechny tyhle projevy chování jsou navíc v přímém rozporu s "opatrnou jízdou" a jsou naopak projevem nebezpečné jízdy.

Pokud by existoval přejezd, kde je na obě strany vidět max. 30 metrů (ještě jsem takový na svých cca 550 tis. km za volantem osobáku nenatrefil), pak tam vlaky musí jet velmi pomalu a tudíž bezpečné přejetí přejezdu autem je bez potíží možné.

Chce to, abys míň teoretizoval a měl víc reálných zkušeností.

0/0
3.8.2011 8:34

Fair-Play

Re: žena neumí řídit!!

Nejsi ty nějaký přechytralý? Ty jsi takový brouk Pytlík, co? O tom přejezdu kde se nehoda stala tady referoval přímý svědek tak to nebudu opakovat...ale tebe to nejspíš stejně nezajímá protože jen píšu nesmysly. Jinak pane "Zkušený", jezdím 25 let každý den (i pracovně), kilometry nepočítám ale zkušenosti jistě mám. To jen ty tady věčně oponuješ svou neomylností a svatozáří nad hlavou!!

0/0
3.8.2011 9:24

Nahlas se ti směju 2

Re: žena neumí řídit!!

Tomu, co tobě připadá jako přechytralost, svatozář a Brouk Pytlík, se všeobecně mezi normálními lidmi říká zdravý rozum.

Ostatně vyčerpávajícím způsobem o tobě vypovídá tvá představa, že opatrná jízda rovná se nečekané manévry, náhlé brždění atd.

+1/0
3.8.2011 9:29

Fair-Play

Re: žena neumí řídit!!

;-D to opravdu nemá cenu s tebou diskutovat. Jsi demagog, světec a egocentrista

0/0
3.8.2011 9:32

Nahlas se ti směju 2

Re: žena neumí řídit!!

Přiznej si, že prostě nezkousneš, žes narazil na člověka, který neuznává tvou nakřáplou představu, že opatrná jízda = ohrožování ostatních a který nevidí jediný důvod obhajovat tak obrovskou nezodpovědnost, jaké se dotyčná řidička dopustila.

0/0
3.8.2011 9:35

Fair-Play

Re: žena neumí řídit!!

Jen aby to nakonec všechno nebylo jinak a neukázalo se, že ta řidička za to vlastně nemohla. To by mně zajímalo, co budeš říkat potom. Jenže to se nejspíš nedovíme. Jinak, chytáš za slovo a překrucuješ to, co jsem napsal. Nehodlám s tebou dále diskutovat. Buď zdráv.

0/0
3.8.2011 9:44

Fair-Play

Re: žena neumí řídit!!

Aby to nakonec nedopadlo jako v případě srážky motoveterána s pelotonem cyklistů.  Neexceloval jsi také v té diskusi? Nakonec se ukázalo že vinu nesou jednoznačně cyklisté ale o tom se už moc nepsalo!!

0/0
3.8.2011 9:51

Nahlas se ti směju 2

Re: žena neumí řídit!!

Nevím, o čem píšeš ani jak to souvisí s tímhle článkem... Asi nemáš co říct, tak bIábolíš takhle z cesty.

0/0
3.8.2011 11:21

Fair-Play

Re: žena neumí řídit!!

Nechápeš co myslím? Vždyť jsem to jasně napsal! Nemohu za to, že ti to špatně zapaluje;-D

0/0
3.8.2011 13:21

Nahlas se ti směju 2

Re: žena neumí řídit!!

Ne, nechápu. Tu diskusi ani článek jsem nečetl, takže nevím, co se tam psalo. To je div, viď...

0/0
3.8.2011 13:38

Fair-Play

Re: žena neumí řídit!!

Pokud jdu diskutovat tak předpokládám, že se mnou nebude každý souhlasit, to je normální. Spíš si myslím, že jiný názor nejsi schopen vstřebat spíše ty.

0/0
3.8.2011 9:46

Nahlas se ti směju 2

Re: žena neumí řídit!!

S tvými názory typu "opatrná jízda znamená nečekané manévry" musíš s nesouhlasem jedině počítat.

A já nejsem schopen vstřebat obhajobu takhle trestuhodně lehkomyslného jednání. A jsem za to rád.

0/0
3.8.2011 11:20

Fair-Play

Re: žena neumí řídit!!

Tobě tedy nestačí, že ta řidička před přejezdem zastavila, rozhlédla se a v okamžiku kdy se rozjela projel vlak který prý ani nehoukal a na přejezdu se v tu dobu pracovalo! Opravdu ti toto nestačí? Co měla dělat, volat na nádraží zda nejede vlak? No jasně, podle tebe to udělala nejspíš naschvál, že? Nahlas se ti směju;-D;-D

0/0
3.8.2011 13:25

Nahlas se ti směju 2

Re: žena neumí řídit!!

Informace JPP, spekulace a zbožná přání lidí, kteří obhajují matku, která dobrovolně vystavila své děti takovému nebezpečí. Nic víc.

0/0
3.8.2011 13:37

Fair-Play

Re: žena neumí řídit!!

Já bych řekl, že očitá svědectví jsou pravdivější než to, co napíše redaktor který u toho nebyl. Ale tobě je to asi zbytečné vysvětlovat.

0/0
3.8.2011 13:43

Fair-Play

Re: žena neumí řídit!!

Pojď na tuto diskusi, jsem zvědav na tvé názory;-O http://zpravy.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A110803_074619_liberec-zpravy_zep

0/0
3.8.2011 13:45

Nahlas se ti směju 2

Re: žena neumí řídit!!

Místo skákání z diskuse na diskusi zkus třeba odpovědět na mou otázku z 9:35...

0/0
3.8.2011 13:51

Nahlas se ti směju 2

Re: žena neumí řídit!!

Takže ty fakt věříš všemu, co kdokoliv napíše do nějaké diskuse ;-D? WOW

0/0
3.8.2011 13:51

Smrť

Re: žena neumí řídit!!

Nadpis je hodně ubohý (neznám statistiky, ale když se píše o nehodách na přejezdech, obvykle v tom figurují řidiči - muži). Ale se zbytkem se dá souhlasit. Z fotek se zdá, že je na místě světená signalizace a pokud fungovala, pak je matka *píp*, nezodpovědná *píp*. Jestli signalizace nefungovala, stejně by se měl řidič před vjetím na přejezd přesvědčit, jestli nejede vlak.

0/0
3.8.2011 8:57

Nahlas se ti směju 2

Re: žena neumí řídit!!

Prosím popiš, jak z ilustračního fota poznáš, jak to vypadalo na skutečném místě této nehody 8-o?

0/0
3.8.2011 8:59

Smrť

Re: žena neumí řídit!!

Nepopíšu, k popisku "ilustrační foto" se mi podařilo dojít až napodruhé, napoprvé mě redakce dokonale zmátla doprovodnou větou o tomto konkrétním neštěstí :-)

0/0
3.8.2011 9:12

153624

Re: žena neumí řídit!!

Ta paní tam ZASTAVILA, blb€,potvrdili to i dělňasi, co tam dělali na rekonstrukci přejezdu. Díky stavbě je tam jedním směrem téměř nulový výhled, vlak má přikázanu 40, tj nějakých 11m/s,ale výhled byl tak na 50 m...takže když zastavíš a pak se rozjedeš, asi ne jako ve F1, pak přejetí trvá kolem 5 sec, a to byla dost dlouhá doba na to,aby ne ji, ale kohokoliv kdo tudy jel,trefil vlak.Moc těžké pochopit?Asi jo...prostě to mělo být v době výstavby uzavřeno.Tečka.

0/0
3.8.2011 14:31

Nahlas se ti směju 2

Re: žena neumí řídit!!

5 sekund na přejetí jednokolejné trati? To to auto tlačila ;-D?

0/0
3.8.2011 14:44

Sekanice

někteří diskutující jsou fakt ubozí

Myslím, že tohle není článek vhodný pro šovinistické výšplechty. Někteří pánové diskutující by se měli nad sebou vážně zamyslet.

+1/0
2.8.2011 21:01

Nahlas se ti směju 2

Re: někteří diskutující jsou fakt ubozí

A proč konkrétně? Proto, že nevjíždím pod rozjetý vlak?

0/0
2.8.2011 21:02

Sekanice

Re: někteří diskutující jsou fakt ubozí

Kolovrátek....

+1/0
2.8.2011 21:04

Nahlas se ti směju 2

Re: někteří diskutující jsou fakt ubozí

Zkus odpovědět na otázku, prosím.

0/0
2.8.2011 21:05

pluhar

Re: někteří diskutující jsou fakt ubozí

No samozřejmě, já s vámi souhlasím. Kdyby ženu a děti srazil vlak v době, kdy by na přjezdu blikalo bílé světlo, tak by byla diskuze o něčem jiném.... tady je to její jasná chyba a nezkušenost a blbost. Kór když vezu děti, tak raději klidně zastavím, rozhlédnu se, počkám nebo přibrzdím.

V případě, že mi cloní slunce, tak rovněž zastavím, opatrně se podívám.... žena radši riskovala a možná bohužel i obětovala život svých dětí za čas - aneb aspoň vidíme komu se v ČR rozdává řidičský průkaz... 8-o

0/0
2.8.2011 21:59

Nahlas se ti směju 2

Re: někteří diskutující jsou fakt ubozí

Přesně tak. Jsem rád, že ja tady také někdo, kdo má reálné zkušenosti s řízením a zdravý rozum.

Lidí, kteří se na zavrženíhodné nedbalosti téhle řidičky snaží najít nějaká pozitiva a odsuzují nás, kteří přes přejezdy jezdíme tak, abychom neohrozili ani sebe ani ostatní, je mi docela líto a doufám, že je na silnici nikdy nepotkám...

0/0
3.8.2011 8:37

153624

Re: někteří diskutující jsou fakt ubozí

Ta paní tam ZASTAVILA,potvrdili to i dělňasi, co tam dělali na rekonstrukci přejezdu. Díky stavbě je tam jedním směrem téměř nulový výhled, vlak má přikázanu 40, tj nějakých 11m/s,ale výhled byl tak na 50 m...takže když zastavíš a pak se rozjedeš, asi ne jako ve F1, pak přejetí trvá kolem 5 sec, a to byla dost dlouhá doba na to,aby ne ji, ale kohokoliv kdo tudy jel,trefil vlak.Moc těžké pochopit?Asi jo...prostě to mělo být v době výstavby uzavřeno.Tečka.

Já ten přejezd znám, i bez stavění je jedním směrem mizerně vidět,proto tam teď probíhá jeho rekonstr.,světla ani závora tam NIKDY nebyla,  v tyto dny tam dávají signaliz. i závory, po letech urgencí. kapišto?

0/0
3.8.2011 14:36

Nahlas se ti směju 2

Re: někteří diskutující jsou fakt ubozí

Máš zvláštní logiku. Podle mne by se nad sebou měli vážně zamyslet spíš ti, kteří s autem, ve kterém vezou děti, vjíždí před jedoucí vlak stejně tak jako ti, kteří takhle zoufale nezodpovědné rodiče obhajují.

0/0
2.8.2011 21:03

Sekanice

Re: někteří diskutující jsou fakt ubozí

A ty si skutečně myslíš, že ona ten vlak viděla a záměrně tam i s dětmi vjela?

Začínám si myslet, že jsi pouze vtipálek, kterého prostě baví vířit emoce, ale jak se stále domnívám na nepravém místě.

0/0
2.8.2011 21:05

Nahlas se ti směju 2

Re: někteří diskutující jsou fakt ubozí

Ne, to si nemyslím. Jak jsi na to přišla?

Zato jsem 100% přesvědčen, že neudělala to, co by udělal každý normální člověk a co jí navíc nařizují platné předpisy: dostatečně se přesvědčit, že nic nejede.

0/0
2.8.2011 21:07

Sekanice

Re: někteří diskutující jsou fakt ubozí

Jak jsem řekla již níže. Diskuze s tebou je poněkud nudná, neboť jde o monolog Amolety.

+1/0
2.8.2011 21:08

Nahlas se ti směju 2

Re: někteří diskutující jsou fakt ubozí

Na tvoje směšné obhajování tak donebevolající lidské nezodpovědnosti ani nic jiného psát nelze...

0/0
2.8.2011 21:09

Fair-Play

Re: někteří diskutující jsou fakt ubozí

Ty jsi neskutečný!!Rv Meleš stále dokola to samé jako kafemlejnek. Lidé ti tady vysvětlují jak to na tom přejezdu vypadá, že se tam staví, paní že zastavila a pak se rozjela, vlak nehoukal, deset dělníků tam pracovalo, stavební stroje....nepřehledná situace a souhra nešťastných náhod ale ty budeš stále dokola prudit a prudit!! Dělej ze sebou něco nebo ti to zůstane!!

0/0
3.8.2011 6:39

Nahlas se ti směju 2

Re: někteří diskutující jsou fakt ubozí

Pokud chceš nepozornosti a nedbalosti řidičky říkat "souhra nešťastných náhod", pak prosím. Na jejím tragickém pochybení to ale nic nezmění.

Bohužel dnes a denně jsem svědkem toho, že mnohá auta neřídí jejich řidič, ale jakási náhoda - nejspíš ta, o které píšeš i ty.

.

A co bych se sebou měl dělat, abych se stal lepším ridičem? Začít jezdit přes přejezdy ve chvíli, kdy tam jede vlak? Zatím mám 550 tis. km v osobáku bez zaviněné nehody, bez trestných bodů a za celý život jsem zaplatil pokuty dohromady za 1000 Kč (1x stopka, 2x parkování). A nemíním na tom nic měnit, ačkoliv bezohledným jedincům se to nebude líbit.

0/0
3.8.2011 8:42

Fair-Play

Re: někteří diskutující jsou fakt ubozí

Člověče, ty jsi fanatik nebo jsi v nějaké sektě? To už není možné co píšeš za hlody!!

0/0
3.8.2011 9:30

Nahlas se ti směju 2

Re: někteří diskutující jsou fakt ubozí

S čím konkrétně a proč nesouhlasíš?

0/0
3.8.2011 9:35

p555

Re: někteří diskutující jsou fakt ubozí

obavam se, ze tu nudu zpusobuje jen vase hloupost...

+1/0
3.8.2011 9:15

pluhar

Re: někteří diskutující jsou fakt ubozí

To že ho ale neviděla značí její hrubíé pochybení. Buďmá problém se zrakem při přízomnosti slunce a jiných barev (stromy, stíny) - pak ovšem nemá ani omylem na silnici co dělat a je to JEJÍ VINA. Nebo se rozhnlédla pouze periferně a opět je to JEJÍ CHYBA. Nevím co Sekanice řeší. Ženě brzké uzdravení přeji, jejím dětem taky.

0/0
2.8.2011 22:00

Silver2501

Nepřehledný přejezd :-(

Ten přejezd je hrozny, neposekané pole trávy a keřů, vlak vyjíždí ze zatáčky a hned je nechráněný přejezd:-( právě proto ho předělavají na chráněný se závorami.. bydlím tu. Nesudte pokud jste u toho nebyli či neznáte tento místní špatně zabezpečený přejezd v kombinaci se sluníčkem z té "zrovna blbé" nájezdové strany vlaku:-(( Navíc vlak má v tomhle useku troubit, bežně troubí, tenhle netroubil... Pohled to byl fakt  hrozný .... :-(((

0/0
2.8.2011 19:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.