- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na naší dodací poště se šětří tak, že se všem zkrátily úvazky. A přidala práce.
Jezdí se zase s novinama, který musí být rozvežený ráno, takže pošťačky musí jet stejnou trasu za den dvakrát, jednou s několika výtisky novin a pak s dopisy, což znamená KAŽDODENNÉ DVAKRÁT TOLIK NAJETÝCH KOLIMETRŮ ZA DEN NEŽ DŘÍVE...........
Tomu říkáme česká logika!!!!
Pošťačka jezdí jak Chiron, aby všechno stihla. Když potkáte pošťačku, kliďte se z cesty, aby Vás nesmetla. V mnoha případech nezazvoní u baráku, ale musíte na ni čekat ve smluvenou dobu u silnice. Máte-li domek na samotě, musíte si schránku umístit někde k hlavní silnici, např. na strom. Jinými slovy, to už není doručování zásilek, ale jejich předávání na půlcestě.
Příklad, jak pošta "šetří" vídím u nás na chalupě. Bývala pobočka pošty 5 km daleko, z ní jezdila pošťačka deně na babetě. (zahrnuje to dvě obce) Rozvezla co bylo, vybrala schránky, případně si na ní člověk počkal a dal jí složenky.. Nemší balíčky přivezla sama, velké dovezl na požádání autobusák. Pak jí dali auto, na které nadávala kudy chodila (ten moped byl její), spotřeba benzínu rázem asi trojnásobná, ušetřený čas (na těch celkem 10 km, tam a zpátky) bezvýznamný. A v autě jezdily naprosto nesmyslně dvě. Pak zavedli vylepšení, poštu rozdáží vzdálenější pobočka. Alias dnes jezdí ony dvě pošťačky deně 13 km tam 13 zpátky. Tomu se říká opravdu úspora. Navíc to auto je takový šrot, že čekám, kdy se v něm obě zabijí.
Kačena přijede autem před barák a začne troubit jako na lesy!Né, že by vylezla a zazvonila!Tak to jsou ty novinky počty!