Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pionýrská ulice v Brně se opravuje, rok tudy projedou jen trolejbusy

Od pondělí mohou brněnští řidiči zapomenout na snadný průjezd z Lesné či Černých Polí na Kotlářskou ulici v Brně. Na celý rok se totiž pro auta uzavřela kvůli opravám Pionýrská ulice. Staveništěm tak nyní projedou jen trolejbusy Dopravního podniku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

KarelV

v Praze se toho každý rok opravuje mnohem víc...

... tak, prosím vás, nefňukejte ! :-/

0/0
1.9.2011 9:43

rorýsek

Pionýrská ulice se neopravuje!!!

Pionýrská ulice je pouze uzavřená. Jediný co tam sedření dělníci udělali, je přeložení, trolejí, vysypání několika hromad písku a vykopání několika děr v asfaltě do hloubky cca 30cm. Dnes  - pátek 26. 8. okolo 12té hodiny - pozoroval cvrkot na stavbě. Pojížděly tam 2 - slovy dva - stavební mechanizmy, z toho byl jeden bagřík, který se používá na výkop úzkých a nepříliš hlubokých kinet (když není k ruce sehraná parta kopáčů), a jeden větší bagr, který zasypával pískem nějakou díru na začátku ulice - před ekonomkou. Ovšem pro každou lžíci písku přejížděl cca 250 metrů na hromadu vysypanou u ústí ul. Staňkovy. Tam postávali 3 hošíci s helmami a ve žlutých vestách + stavbyvedoucí bez helmy i vestičky., aby bagristovi patrně ukázali, kde hromada písku leží. Tak takhle nějak funguje firma Skanska, respektive její subdodavatelé který má pod palcem a dohlíží na její práci. Holt městský zakázky si musíme hlídat, aby vydržely nám i těm co nám je přidělili, co nejdýl.

0/0
26.8.2011 14:06

nocenka

Prosím

někoho, kdo se v tom vyzná, co přesně na tom bude trvat rok? já nějak moc nemám představu, takže děkuji za případné objasnění;-)

0/0
19.8.2011 11:08

Carlos

Re: Prosím

To je úplně jednoduché. Teď to celý rozkopou, nastane zima a nebude se nic dít. Pokračovat budou nejdřív v Březnu (nejlépe ovšem Dubnu) v červnu se ukáže, že je potřeba "vícepráce" , tím pádem i více peněz a více času a když to půjde dobře, tak v listopadu MOŽNÁ budeme opět jezdit. ;-€;-O

0/0
21.8.2011 20:33

p_n_2

Re: Prosím

Tak tak. Ale ani s tím kopáním se nespěchá. V civilizovaném světě by se na takové stavbě (zvláště když nám vykládají jak je ten stav havarijní) dělalo nonstop, tady se za půl dne převěsily troleje, pak nic, pak se tam vyrylo pár metrů asfaltu a udělala hromada sutě asi aby to vypadalo, že se něco děje a jinak za celý dlouhý týden vůbec nic!!!! ;-€  Tedy ještě tam kasírují policajti.

0/0
22.8.2011 0:12

Petr3

petici Primatorovi

Jedine tak by se to dalo jeste urychlit, mohli by sloucit nektere zakazky a kopat jen jednou, treba, misto 4x samozrejme ty firmy prijdou o lukrativni vykopove prace, ale da se to zaplatit, protoze to nahradi bohate ztraty vznikle rocni uzaverou. Ujme se toho nekdo, nebo oslovime opozici aby si udelala body :-é

0/0
19.8.2011 10:36

Viktor N.

Re: petici Primatorovi

Vy asi nevíte nic o tom, jak dopadly stížnosti zoufalých živnostníků a obchodníků na Pekařské, když se ulice Husova a Pekařská víve než rok a půl opravovaly, co? Jak si s nimi Onderka vytřel zakončení svých zad…, ale hlavně, že magistrátní úředníci a radní (včetně Onderky s parkovacím číslem 01) si v rámci rekonstrukce Husové nechali za peníze daňových poplatníků postavit svá luxusní vydlážděná parkovací místa pro svá auti se zázračnou antizákazovou kartou pro vyvolené…

0/0
27.8.2011 21:43

sr44

V Brně odevšad vedou 2-3 jiné ulice.

Tak jen kilometr navíc snad majitelům aut neublíží.Ani o 10 minut dřívější vstávání.

0/0
18.8.2011 9:25

Petr 35

Re: V Brně odevšad vedou 2-3 jiné ulice.

Promiňte, ale zřejmě nejste z Brna. Pionýrská je součástí hlavního tahu Mendlovo nám - Úvoz - Kotlářská - Pionýrská a je denně nesmírně vytížená.  http://www.mapy.cz/#x=16.604554&y=49.208597&z=14&d=stre_79799_0_1&t=s&q=Pion%C3%BDrsk%C3%A1%2C%20Brno&qp=10.923292_47.806238_20.062188_51.646984_6

Navíc se uzávěra udělala v momentě, kdy je stále zavřená Staňkova, Rybníček, tedy nejbližší objezdné trasy. Pro lidi, kteří chtějí na druhou stranu města (Bohunice, Kohoutovice, Jundrov, Lískovec) je kvuli stavbě tunelu je stále úzké hrdlo na trase Hradecká - Žabovřeská, dále je zavřený most přes Svratku na Vídeňské.

A to nemluvím o dlouhé opravě Joštovy a nyní uzávěru části Údolní.

Vypadá to, jako bychom čekali po čtyřech stech letech další nájezd švédských žoldnéřu, a tak to Onderka "rozkopal a opevnil".

Opravy jsou nutné, ale TA DOBA!

0/0
18.8.2011 15:29

Petr3

Re: V Brně odevšad vedou 2-3 jiné ulice.

dale je omezení na Drobného atd. Ale hlavně, je to přístup pro lidi přijíždějící od Olomouce, Svitav, to by ještě šlo, ale také ze sídlišť Lesná, Líšeň, Ždenic a v neposledí řadě ze Soběšic apod. Nejde o jeden km, ale jde o to, že lemplovský přístup a plánování dovolí dělat rok něco, co jde za 3 měsíce

0/0
19.8.2011 10:51

p_n_2

Re: V Brně odevšad vedou 2-3 jiné ulice.

Další expert. To že ta stavba by šla udělat za půlku doby (a peněz) asi nevadí. To že kvůli tomu jsou ucpané vedlejší uličky asi taky nevadí. A že se tam vlastně týden prakticky nic neděje, to taky nevadí.

0/0
22.8.2011 0:14

Petr 35

Napišme primátorovi

Je to lepší, než nadávat u piva. Mimochodem, bydlíme na Lesné a manželka pracuje v Bohunicích. Cesta - no comment, a to jsou prázdniny...;-(

http://primator.brno.cz/index.php?pg=dotazy

Zajímavé je, že soudruzi ze Spokojených států amerických zvládli opravit 16 km desetiproudé dálnice u Los Angeles za necelé 3 dny.   Viz http://zpravy.idnes.cz/nastal-carmagedon-los-angeles-zije-dvoudenni-opravou-obri-dalnice-1cz-/zahranicni.aspx?c=A110716_111157_zahranicni_jan

No, určitě to odflákli. U nás by to pečlivá Skanska určitě neuspěchala...

+2/0
17.8.2011 21:50

brblovka

Re: Napišme primátorovi

Nepsat! Rovnou jít a dát mu pár přes hubu a nebo nakopat zadel!

0/0
21.8.2011 8:04

mutantmutant

bydlím na jarošce

lužánecká = katastrofa, a to sou prázdniny. a potrvá to skoro rok a půl (ne ty prázdniny ;-D). a další na řadě je milady horákové, horší to už ani být nemohlo ;-D

+1/0
17.8.2011 14:08

brblovka

Re: bydlím na jarošce

Mohlo! Představte si ten kolaps , kdyby s Pionýrskou uzavřeli i M.Horákové! Jinak s vámi souhlasím, jezdit po Brně je horor. Kdyby už aspoň fungovaly tunely Dobrovského, ale takhle... Bydlím v Kr. Poli a také jezdím do Bohunic - je to žůžo dobrodrůžo! Jak říká jeden známý : Brno je pslední pravotočivá zatáčka před Vídní, jen je stále v rekonstrukci.

0/0
21.8.2011 7:46

vandit

Románek a spol

Nejvíc nasere, když už někdo má na této stavbě minimálně 100% vývar, tak ať to kua udělají aspoň rychle... tohle stavění po česku je fakt už bezmoc  viz Staňkova, viz Charbulova kde 15m kanalizace řeší skoro půl roku... Jenže to víte, kdyby se měly zaplatit přesčasy, víkendy... to by nezbylo Románkovi a spol... přeci jen jich teď tou koalicí přibylo a smočit zobáček chtějí všichni...   [>-][>-][>-][>-]

+1/0
17.8.2011 8:17

rorýsek

Re: Románek a spol

Musíš ovšem pochopit, že firmy si městské a státní zakázky musí hýčkat, aby jim vydržely do nejdýl. Bůhví, kdy zas dostanou další. Běž se co nejdřív podívat do Žabin na Přívrat, mění tam plynový roury, nic jinýho. Jel jsem dnes kolem a nestačil jsem zírat. Litoval jsem že nemám foťák. Mravenečků v oranžových vestách jak nasr.nejch, ale měli málo lopat, takže někteří se museli opírat o plot nebo sedět na zídce. Vypadalo to jak na Kubě - jeden maká a 15 mu hraje na mandolínu.

+1/0
17.8.2011 18:00

Carlos

Re: Románek a spol

Jo jo, jezdim každej den okolo. Ti tam "dřou" jak servaní. ;-DR^

0/0
21.8.2011 20:36

holes4

Re: Románek a spol

R^R^

0/0
17.8.2011 20:24

brblovka

Re: Románek a spol

Jo a přidej si Jinačovice - ty jsou rozkopané víc jak rok. Já vím, je to dědina, ale když tm člověk musí projíždět(v Kuřimi taky kopou na hlavní ulici) , tak je to mazec.

0/0
21.8.2011 7:49

Switz

Re: Románek a spol

Jo a přidej si rekonstrukci bývalého Keramoprojektu na Rybkové - od dubna DENNĚ vč. víkendu sbíječky, smrad, randál -ovšem maká tak 1-2, zbytek se tam motá. Zjevně si to taky šetří, ale žít tam je na špagát. Náklaďáky blokují ulici, stojí tam se zapnutým motorem.... Vykuchali střeva domu, že zbyl jen skelet. Kdyby to strhli a postavili znova, už to dodělávají. Ale to by nesmělo být v ČR.... ;-€;-ORv

0/0
26.8.2011 11:30

p_n_2

Takže dneska nic kromě zácpy na Lužánecké,

uvidíme zítra. Osobně si myslím, že by stálo za to, každý den to tam tak 2x denně nafotit, jakým tempem se bude pracovat. Ale raději si ušetřím nervy a čas.

0/0
16.8.2011 23:55

ricpic3

Nic se tam neděje!!!!

Je úterý večer, desítky tisíc motoristů má kvůli uzavírce Pionýrské velké problémy a velké zpoždění a co se děje na Pionýrské ??? NIC !!! Zatím se tam neobjevil jediný stavař, jediná lopata, prostě je to jenom uzavřený. Která firma vlastněná kamarádem primátora, hejtmana nebo některého z náměstků to má vůbec na svědomí ?!!;-€;-O

0/0
16.8.2011 17:46

p_n_2

Re: Nic se tam neděje!!!!

Ale děje - policajti už to uprostřed ulice kasírují, pomáhají a chrání :-/

0/0
16.8.2011 19:20

Karel Infeld Prácheňský, osobně

...

Je příznačné, že informace o chystaných stavebních pracech, dopravních uzavírkách a rekonstrukcích, které se dotknou mnoha obyvatel, se občan dozvídá z médií. Na stránkách magistrátu by člověk takové údaje mezi tou spoustou zbytečného informačního šumu hledal marně.

0/0
16.8.2011 4:09

Gróf

Re: ...

Kdo nečte včas úřední desku, je sám proti sobě. ;-D

0/0
16.8.2011 5:23

Kristova_noha

Ta stránka je především určena k sebepropagaci

jistého železničního pseudobakaláře.... :-P

0/0
16.8.2011 9:42

LenaJil

Re: ...

Tímto příspěvkem jste ukázal jen chuť nadávat a zlobit se. Informace jsou dobře a snadno dostupné nejen na stránkách magistrátu v sekci doprava, ale i na stránkách BKOM či Dopravního podniku. Prostě lepší je nadáva než to pochopit.:-/

0/0
17.8.2011 20:06

Karel Infeld Prácheňský, osobně

Re: ...

Slečno, vy jste... mě pobavila. Schválě si ty stránky projděte a řekněte mi, kdy na nich byla zveřejněna informace o opravě například ulice Pionýrské. Na stránkách magistrátu, sekce doprava jsou k dispozici informace o rekonstrukci ulic Joštova, Moravského náměstí a VMO; BKOM nám nabízí mapu s událostmi aktualizovanými někdy na konci roku 2010, a DPMB? Informace o vedení MHD, což je sice chvályhodné, ale jako řidiče mě to fakt nezajímá. Co chci já, a asi nejsem jediný, je to, abychom se o takových událostech dozvídali zaprvé s dostatečným předstihem, a za druhé, abychom se tyto zprávy dozvídali buď od magistrátu, nebo od správce komunikace. Internetové stránky mají, evidentně stály pěkné peníze, tak proč nejsou využívané v plném rozsahu? (Teď nemluvím o DPMB, to je jednooký mezi slepými.)

+1/0
19.8.2011 8:35

Petr3

Když se vydávají špatně stavební povolení - Kocourkov

Jo, kdyby se nad tím někdo zamyslel, tak to udělá jistě za 3 měsíce, ale to by někdo musel zkoordinovat kanalizace, vodaře, elektrikáře a plynaře. Vsadím se, že jedni rozkopu, udělají a zakopou, pak zase přijedou druzí, rozkopu a zase zakopou atd a při třetím kopání zdrabou něco od těch před nimi a ti budou muset ve finále zase znovu kopat a na radnici sedí diletanti, kterým to nevadí a čím dráž, tím líp, protože dokud se to dělá zamne, tak mne to zajímá, může z toho něco kápnut. Zajímavé bude zjistit kolik má stavba dodavatelů... asi bude napsán jeden, jako křoví, ale subdodavatelů bude nejmíň 10 a ty atké nikdo neuřídí. Kdo to zaplatí? My!

My obyvatelé si můžeme akorát ještě připlatit na benzín, či naftu, protože budeme rok stát ve frontách a jezdit po objižďkách. Koho jsme si zvolili, toho máme. Proto sedí ne BEKOM a na radnici už léta ti stejní "schopní" a proto to tady tak vypadá.

+2/0
15.8.2011 17:41

ricpic3

Re: Když se vydávají špatně stavební povolení - Kocourkov

Pravda, stejně jako na ulici Rybníček mění pár trubek už asi rok a půl a celá ulice a část Staňkovy je neprůjezdná. Věšet na náměstí na kandelábry parchanty z.urvený !

+2/0
16.8.2011 17:48

alandelon

Nicmochři

Jeden metr/den ......8-o

0/0
15.8.2011 12:44

Kristova_noha

Firma Veselý

není takový rychlík, na to zapomeň. Můj odhad jsou dva roky... :-/

0/0
16.8.2011 9:40

HaT007

Kanály pod kola

A co myslíte, když už to rekonstruujou, dají zase kanály přímo pod kola aut? A pokud možno každý jinam aby se jim nedalo vyhnout? Už to vidím, jako na ostatních nově opravených silnicích, že za rok budou kanály tak propadlé že se tam nebude dát jezdit... Kduž už to celé rozkoupou mohli by se nad tím inženýři zamyslet a dát poklopy do jedné řady a doprostřed pruhu. Tam podle mě sou nejmíň namáhané a nevadí při průjezdu.

0/0
15.8.2011 11:36

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Kanály pod kola

to jako že tu kanalizaci položíš do nového místa anebo navrhuješ kanalizaci tam kde je, jen šachty prostě postavit na šikmo?

0/0
15.8.2011 11:43

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Kanály pod kola

(jde o to, jestli je posunití kanalizace možné, třeba vzhledem k tomu, že souběžně mohou vést jiné inženýrské sítě)

0/0
15.8.2011 11:47

radimdrv

Re: Kanály pod kola

A proč ne? Proč by průlez musel být svislý? Buď poklopy doprostřed, mezi kola, nebo nejlépe na chodník, chodcům poklop nijak nevadí a nezničí ho jako auta.

+2/0
19.8.2011 8:44

brblovka

Re: Kanály pod kola

To je pravda, slalom mezi kanály mě nebaví a navíc přes ty nejhorší musím téměř vždy projet, protuže v protisměru jede auto....

0/0
21.8.2011 7:57

Agent Přisluhovač z exilu

Rok - MUSÍME TO OPRAVIT

Pracovní doba: Út-Čtv: 9:00 - 14:00, 11:00-13:00 přestávka na oběd. Po: 10:00-14:00, přestávka dtto. Pá: 9:00-11:00, pak náhlá "porucha" hydrauliky libovolného stavebního stroje. So-Ne, státní svátky a den před a den po státním svátku - nedělá se. Po každém větším úkonu (např. vyfrézování vozovky, vyhloubení většího výkopu) následuje týdenní technologická pauza. Práce přerušeny od konce listopadu do začátku března, bo je zima. Z důvodu rozbahnění po zimě budou práce od března do "až to oschne" probíhat v redukovaném režimu (sraz na pracovišti půlhodiny před přestávkou na oběd). Dá-li Bůh a příští léto bude opravdu létem, budou práce v odpoledních hodinách z důvodu vedra probíhat v rediukovaném režimu (po obědě rozchod domů, kropmě pátku, kdy se bagr porouchá již v 9:05)...

Co se Vám na té roční lhůtě nezdá?

+7/0
15.8.2011 10:38

wolflobo

Re: Rok - MUSÍME TO OPRAVIT

Tak nějak, ale zapomněl jste dodat, že po roce dojdou peníze a bude se dalších cca 6 měsíců hledat kde by se mohly vzít a až se najdou, tak se přihlásí Sdružení přátel Pionýrské ulice, že při práci se moc práší a škodí to stromečkům v Lužánkách, soud vydá předběžné opatření o pozastavení stavby..... no prostě jako vždycky

+3/0
15.8.2011 10:58

Nesmazatelny 2.0

Není to málo?

Není to málo zavřít jenom jednu 370 metrovou ulici na pouhý rok? Vždyť jsme přece v Brně, tady se zásadně uzavírá víc tepen najednou. Kdyby se ta stavba aspoň protáhla, ať mají ouředníci na Vánoce přilepšení. :-P

0/0
15.8.2011 10:28

Lupulin

v CR a ve světe...

V CR se zavře na rok celá ulice....ve světe by uzavřli jen jeden pruh a měli to za 4 měsíce hotové....

0/0
15.8.2011 10:06

jupikjupik

závěry po roce provozu v roce 2014.

díky vlastnosti x nového povrchu se hlučnost snížila o 3,4 %, díky vlastnosti x se hlučnost zvýšila o 3,8 %, tj. celková hlučnost se zvýšila o 3,5 db.

0/0
15.8.2011 10:01

jhk2

trolejbusy zachranka

nechapu proc nemuze zachranka projizdet pionyrskou, kdyz tam projede trajf tak se tam snad sanitka taky vleze

0/0
15.8.2011 9:48

Vycuc

Re: trolejbusy zachranka

Nejde o to, že by záchranka nemohla jet Pionýrskou, ale o to, že záchranka sídlí na nám. 28. října a tam v důsledku uzavírky Pionýrské budou šílené kolony/zácpy, takže budou mít problém s těma sanitkama vůbec vyjet ze dvora na ulici !!

0/0
15.8.2011 10:12

jhk2

tak ja nevim

1. uzavrit ulici, kdyz soubezna spojovaci je stale jeste uzavrena ... pitomost

2. experimenovat s necim drahym, co ma malou zivotnost - za beznych okolnosti ano, ale snad by se mely v dohledne dobe dokoncit docela vyznamne dopravni stavby v okoli, to mi nerikejtem ze to nesnizi provoz na pionyrske. a pokud bude po otevreni dobrovskeho tunelu a pod nizsi provoz, pak je zbytecne na pionyrskou davat nejaky zkusebni gumoasfalt

hlavne ze se za to hodne utrati

0/0
15.8.2011 9:41

holes4

rok

jak může oprava kanalizace trvat rok? tipnul bych, že v nějaké normální evropské zemi by to měli za čtyři měsíce hotový....jinak položení nového povrchu kvůli 5 decibelům, který je dražší a míň vydrží, snad ani nepotřebuje komentář - no hlavně ale, že budou mít zúčastnění papaláši dobrej vývar RvBrnoRv

0/0
15.8.2011 9:40

jhk2

Re: rok

ja sem psal nad tebou ... 5 db neni zrovna malo, nicmene je nesmysl tam davat experimentalni drahy a s kratkou zivotnosti nejaky gumosfalt v teto dobe

0/0
15.8.2011 9:43

tor11

Re: rok

vzhledem k tomuze decibel je logaritmicka jednotka tak snizeni hluku o 3 decibely znamena snizeni hluku na polovinu a to uz je docela dost..

0/0
15.8.2011 9:59

jhk2

Re: rok

vsak to rikam ze 5 db je vyznamne snizeni, nicmene se domnivam ze otevreni okolnich vyznamnych dopravnich staveb by se snizeni hlukove zateze dalo dosahnout ubytkem dopravy a ne nejakym experimentovanim

0/0
15.8.2011 10:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.