- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč to pořád autor nazývá "Dobrovského tunely", když se to tak nejmenuje
Pouzivaji se oba nazvy, tunely Dobrovskeho je ten starsi, viz napr. http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/0/817E31DCE1B543D2C1257178003824C8
Ja bych ho nechal zaplatit kazdou korunu o kterou se stavba prodrazi. Je absolutne nemyslitelne, aby jeden pseudo aktivista blokoval tak dulezitou stavbu, ktera ma ulehcit celymu Brnu. Liskat, liskat a zase jen liskat.
Tunely na Dobrovskeho OK, ale je me zahadou, kam chcou vsechna auta poskladat na krizovatce Kninicska... z tunelu vyjedou 2 pruhy, k tomu se prave na knicicske prida dalsi pruh od bystrce, a tohle vsechno (3 pruhy) se schazi pouze do jedineho pruhu - smer pisarky. To by me zajimalo jak tohle pani inzenyri chteji resit. Dalsi pruhy tam asi nevybuduji... Zleva je tramvaj zprava nejdrive zahradkarska kolonie (da se zrusit), ale nasledne cca po 400 m je reka a ta asi neuhne... je pravda, ze pak uz se to napojuje na Pisareckou mimourovnovou krizovatku, ale nikde jsem nenasel reseni tohoto cca 500m dlouheho nejslabsiho mista... v celem slavnem VMO
Zkuste se podívat na http://www.mestsky-okruh-brno.cz/
Původně byla i varianta "řeka uhne" nebo dvoupatrová silnice.
Řekl bych: "Mnoho poviku pro nic" , protože dokud nevyřeší ten špunt dole v Pisárkách, tak budou tunely je prostorem pro dlouhé kolony. Už dnes se to tam v obou směrech každou chvíli blokne...
Je už vůbec rozhodnuto, jak se to bude kolem Svratky řešit? Vytlačením šaliny do tunelu? Zatím se se stavbou ničeho ani nezačalo.
A proč se to tam blokne? Protože lidi neumí jezdit neumí se plynule zazipovat a jet dál stejnou rychlostí, každý tam skoro zastavuje a nevím na co čeká. A ti cyklisti a sem tam chodci přes ten přechod tomu taky moc nepomůžou.
Už aby to bylo zprovozněno.
Jen mi vrtá hlavou, proč se montují protihlukové stěny, které horní patra věžáků neochrání, a raději se ten tunel neprodloužil až k mostu s Korejskou. Ani by to nemusel být přímo tunel, stačilo to jen zastřešit. Si myslím, že by to nemuselo být o tolik dražší (těch cca 200m) a těm domům okolo by to pomohlo víc.
Jakmile ten tunel otevřou, tak v případě příhodného stavu financí se bude moct konečně zrekonstruovat Minská a Horova, kde už několik let trnu, kdy se s tou šalinou propadnem... Jenže dokud nebude otevřený tunel, nemůžou se tyto dvě ulice uzavřít a opravit, takže teď tam šaliny jezdí tuším 20km/hod...
Být Vámi tak se tak neraduju. Minská a Horova jsou cca třikrát delší než Pionýrská, tak to budou zavřené třikrát tak dlouho. Dneska si to hasíte s kabelama rychlostí 20 km v hodině, ale dalších pár let je potáhnete pěkně pěšky
Stáhnul žalobu, protože už dostal dost do kapsy? Však on to zase rozjede... připravuje se VMO Tomkovo náměstí a Žabovřesky.
Skoro mám pocit, že ke kolonce "úplatek pro úředníka" brzo přibude kolonka "úplatek pro aktivisty". Jinak se nic nepostaví...
No jen aby tu žalobu stáhnul. Nemůžu se zbavit pocitu, že jeho zájem je přímo úměrný částce, která je na stavbu k dispozici. Dokud prachy tekly proudem, tak stavbu blokoval. O stažení žaloby začal "uvažovat" ve chvíli, kdy vyšlo najevo, že na další stavbu nejsou peníze. Teď peníze jsou, tak jsem zvědavý na jeho reakci. Vlastně se spíš bojím, protože už jsem si s ním užili dost...
Hlavně že experti zůžili Gajdošovu/Otakara Ševčíka ve směru do centra na jeden pruh. Dneska ráno tam byla kolona přes troje semafory. Holt je potřeba prošustrovat penízky do konce roku, tak se narychlo dělají uzavírky. Není nad to, začít stavět na podzim, viz. Pionýrská.
Tato ulice má uzavřen jeden pruh v obou směrech a třeba z Vinohrad dolů stála kolona až skoro na Vinohradech. Buďme rádi, že se něco opravuje. Řekl bych, že jak včera začali, do zítřka to vyfrézujou a v neděli večer bude nová ulice.
..teď jen dodělat VMO Tomkovo náměstí a snad se bude dát mluvit o odlehčení dopravě...
Ještě bych přidal rozšíření v Pisárkách. Nicméně, výstavba R43 by okruhu dost ulehčila.